כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מפעילת הצהרון עזבה לפני חודשיים ומאז כאוס בצהרון

הורי הצהרון טוענים - לפני כחודשיים עזבה אותנו המפעילה ומאז שורר כאוס בצהרון.

יום אחד המפעילה של הצהרון עזבה אותנו ומאז החיים שלנו התהפכו. זה נשמע שטותי או חסר טעם, ובטח יקומו אנשים ויגידו: "קשקשנים, מתלוננים על כל דבר. אז יביאו מפעילה אחרת מה הם בוכים?!" שישימו את עצמם במקומנו, ויבינו מה אנחנו עוברים, ואחר כך אולי יחשבו אחרת.

הורי צהרון ששייך לרשת 'קהילה ופנאי' כבר אובדי עצות. אחת האמהות מתארת כך את המצב בצהרון:

"כבר חודשיים וחצי הצהרון שלנו מתנהל בלי מפעילה קבועה! אחרי שפירקו את קבוצת הילדים לחצי, העזיבו ילדים, שלחו כל יום אשת צוות אחרת מההנהלה 'שתמלא חור', עשו עליהם 'ניסויים' והביאו מפעילות שלא נשארו יותר מיום אחד – היום, הם הגדילו לעשות, ואפילו מפעילה אחת לא הייתה לנו!!!!!

שתי סייעות בלבד, זה מה שהיה בגן היום!!
ובשביל להמתיק את הגלולה, הוחלפה הסייעת הלא מוכרת להם בבן השירות שהם כן מכירים, אך הוא באופן מפתיע הועבר לגן הסמוך – למה?? בלי הסבר והגיון!

זה הגהנום בו אנחנו נמצאים חודשיים וחצי, לא זוכים לטיפת יחס ומענה, ומהנהלת המתנ"ס לא עונים ולא חוזרים אלינו!
פשוט ביזיון של יחס!!
"


לטענת עוד הורים שהיו בצהרון ועזבו אותו, המצב שם על סף כאוס. "אין לנו מושג מדוע המפעילה של הצהרון עזבה אותנו, אף אחד לא נותן הסברים, אף אחד לא נותן את הדעת שאנו אנשים עובדים ואין לנו זמן להתעסק עם זה. והחמור מכך שהתשובות והמענה שאנחנו מקבלים מרשת 'קהילה ופנאי' "יהיה בסדר", כבר לא מקובלות עלינו, ועל כן חלקנו עזב לצהרונים פרטיים. נכון, זה עולה יותר, אבל כעת אנחנו רגועים שהילדים במקום בטוח ומקבלים את כל מה שהם זקוקים לו."

מרשת ק'הילה ופנאי' נמסר: בצהרון המדובר עבדה מפעילה קבועה אשר על דעת עצמה ובאופן מיידי עזבה את הגן ולא חזרה. מאז אנו מחפשים צוות מקצועי וקבוע, כאשר מנהלת המרכז ורכזת הגיל הרך מאיישות את הצהרון בנוסף לסייעת הקבועה שעובדת בו. כמו כן, תוגבר הצהרון באיש צוות נוסף ובחוג נוסף במהלך השבוע. אנו עומדים בקשר שוטף ובשקיפות מלאה מול הורי הגן והם מעודכנים בנעשה ובמאמצים שלנו לטובת ילדי הגן.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem