כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

צפו בסרטון-המרדף אחר הביצים בחולון

צפו בסרטון:מה לא יעשו תושבי חולון בשביל ביצים לחג

יצאנו בעיקבות תעוד מטריד שעלה בשעות האחרונות ברשתות החברתיות בה נראה קהל רב ליד חנות ביצים ברחוב סוקולוב.יש לציין שהגענו ראינו ניידת שמכוונת את האנשים ושומרת על הסדר והחנות נסגרה בדקות אלו.יש לציין שקהל רב לא שמר על מרחק של 2 מטר ורבים היו ללא מסכות,נוכחות השוטרים שמרה ללא ספק על הסדר ובריאות האנשים במקום.

מכאן אנו קוראים שוב אנא הקפידו למלא אחר הוראות כוחות הביטחון והנחיות משרד הבריאות.

המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל: מאז תחילת המאבק בנגיף ועד כה, המשטרה פתחה ב-144 חקירות נגד מפרי בידוד, וכן ב-44 חקירות נוספות בעקבות חשד להפצת הודעות כזב. עד כה בוצעו כ-76,550 ביקורים למבודדים. כמו כן נרשמו עד כה 14,907 דו"חות, וכן הוצאו צווי סגירה ל-97 בתי עסק שהפרו את ההוראות. היום יצא לדרך מבצע 'אביב מוגן' והמשטרה תגביר את פעילותה לקראת חג הפסח ובמהלכו.

משטרת ישראל מובילה בימים אלו את המאמץ הלאומי לאכיפת התקנות לשעת חירום בהתאם למדיניות הממשלה בנוגע לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל. לצד משימה מורכבת זו, ממשיכה המשטרה כל העת לשאת באחריות המוטלת עליה גם בשגרה, לשמירת הסדר הציבורי, אכיפת החוק ושמירה על בטחון הנפש והרכוש. פעילות המשטרה לפיקוח ואכיפה מתבצעת בכל רחבי הארץ מהיבשה, מהאוויר ומהים, במגוון אמצעים וכוחות שיטור.

בעקבות ההחלטה לתגבר את משטרת ישראל ב-700 חיילי צה"ל נוספים (כ-1400 בסה"כ), בשעות אלו מתחילה קליטתם, תדרוכם ופעילותם של החיילים המתגברים לצד עשרות אלפי שוטרי משטרת ישראל ושוטרי משמר הגבול, זאת במטרה להרחיב את הנוכחות במרחב הציבורי ולחזק את המאמץ הלאומי לבלימת התפשטות הנגיף.


עד כה נפתחו במשטרה 144תיקים פליליים הקשורים להפרות הבידוד. בנוסף נפתחו 44 חקירות בגין מקרים שונים של הפצת מידע כוזב. כמו כן, עד כה נרשמו ע"י המשטרה 14,907 דו"חות, בחלוקה הבאה:
?הפרת חובת בידוד- 151 דו״חות.
?הפרת חובת דיווח על בידוד למשרד הבריאות– 12 דו״חות.
?הפרת הוראת גורם מוסמך לשהות במקום בידוד מטעם המדינה- 4 דו״חות.
?סירוב להוראה על פיזור התקהלות אסורה – 580 דו"חות.
?הפעלת עסק\מקום בניגוד לתקנה 5(א) – 497 דו"חות.
?הפעלת חנות בדרך של פתיחה לציבור – 65 דו"חות.
?יציאה אסורה למרחב הציבורי בניגוד לתקנות – 10,939 דו"חות.
?שהייה במרחב הציבורי במקום שנאסר – 1,966 דו"חות.
?תפילה בניגוד לתקנות – 534 דו"חות.
?איסורים נוספים שנקבעו בתקנות – 159 דו"חות.

מדי יום מבקרים השוטרים אלפי מחויבי בידוד בכדי לוודא כי הם מקיימים את חובת הבידוד, כשעד כה ביקרו השוטרים כ-76,550 מחויבי בידוד בכל רחבי הארץ. בימים האחרונים ביקרו שוטרים בכל רחבי הארץ גם באלפי בתי עסק שונים, בתי כנסת, בשווקים, במרכזי הקניות, פארקים, חופי ים וכיו"ב, כשמרבית בעלי העסקים והאזרחים, קיימו והקפידו על ההנחיות במלואן. המשטרה סגרה עד כה 97 בתי עסק באמצעות צווים בגין הפרת התקנות.

משטרת ישראל הוציאה היום הודעה בה היא מודיעה כי היא ממשיכה כל העת גם במאבק בפשיעה ואכיפת החוק, לצד שמירה על הסדר הציבורי, שלום הציבור ובטחונו. כמו כן נוכח המצב ובמסגרת הנגשת שירותי משטרה לאזרח, החל מהיום משטרת ישראל מאפשרת להגיש תלונה מכל מחשב המחובר למרשתת מבלי להגיע לתחנת המשטרה. מטרת הפרויקט, שיפור השירות הניתן לאזרח וכן למנוע חשיפת אזרחים ושוטרים לסיכון בריאותי ככל הניתן ומניעת אי-דיווח למשטרה בשל החשש מהגעה לתחנת המשטרה.

נשמעים להנחיות – מצילים חיים!
המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. משטרת ישראל תמשיך לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה לבלימת התפשטות הנגיף ככל שיידרש במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem