כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

"נכנסתי למגמה ילדה לא מקובלת –מאז אני לא פוחדת מדעות של אחרים"

קרית החינוך אמירים (מקיף ה') פותחת את ההרשמה למגמה בשנת הלימודים הבאה

 
המסלול שהצמיח דורות של מוזיקליים מחוננים משלב מקצועות לימוד רגילים עם מגמת מוזיקה המסייעת לתלמידים בהתפתחותם המוזיקלית* בעקבות משבר הקורונה, בית הספר מאריך את הרישום

רואים את העתיד שלכם במוסיקה? קרית החינוך אמירים (מקיף ה') פותחת את ההרשמה למגמה בשנת הלימודים הבאה. המגמה הצמיחה אלפי תלמידים במשך שלושה עשורים, בהם : אליה רוסלין, ילדי משפחת אלייב ומאות תלמידים שהמשיכו ללהקות צבאיות.

ברוב הערים בארץ, מגמות המוזיקה כוללות רק את התיכון. המסלול השש שנתי בבית הספר אמירים מאפשר התפתחות וצמיחה במשך שש שנים ללא מעבר בין החטיבה לתיכון. מסלול המוזיקה עובד בכפיפה ובשיתוף פעולה מלא עם הקונסרבטוריון העירוני ועם התזמורת הסימפונית של ראשון לציון. תלמידי המוזיקה נהנים מכל העולמות : למידה השואפת למצוינות לימודית, הרכבים קלאסיים ואינסטרומנטליים, לימודי נגינה פרטניים, סמינר מוזיקה בן שלושה ימים אליו יוצאים תלמידי המגמה מידי שנה, השתתפות בתזמורת הנוער העירונית בתזמורת הביד בנד, הופעות בטקסים עירוניים והופעות באירועי משרד החינוך.

תלמידת בית הספר הלומדת במגמה, רוני שמואלי, מספרת: "נכנסתי למגמת המוזיקה כילדה סגורה, מופנמת, לא מקובלת בחברה ומפחדת משינויים. עם הזמן, מצאתי את מקומי החברתי בכיתה, השתניתי לטובה והפכתי לאדם פתוח יותר, ללא פחד מדעות של אחרים. הכרתי אנשים שונים ומיוחדים שמעניקים לי תחושת ביטחון ואהבה אינסופית. בנוסף, התפתחתי מבחינה מוזיקלית, דבר שעוזר לי לבטא את עצמי בביטחון מלא, הכרתי סגנונות מוזיקליים שונים שלא הכרתי ושירים חדשים. שעזבתי את המגמה כי עברתי לגור בצפון הייתי עצובה, שחזרנו לגור בראשון לציון, הרגשתי שחזרתי למקום המבטחים שלי".

רכזת המסלול, אורלי גיחון: "תוכנית הלימודים שלנו עשירה ומגוונת, הלימודים במגמה מבוססים על תכנית משרד החינוך לבגרות 5 יחידות  לימוד, הכוללות לימודים עיוניים ומעשיים.
התלמידים מנגנים ושרים בהרכבי ביצוע בסגנונות שונים ומופיעים עם התוצרים שלהם בערבי הרכבים ומגמה .בנוסף, יש הרבה פעילויות חווייתיות."

עיריית ראשון לציון מסייעת לבית הספר בקידום מסלול המוזיקה, בין היתר בהקצאת משאבים, גיוס מורים מקצועיים בעלי ניסיון רב ושיתופי פעולה עם מוסדות ידועים בעיר. הקבלה למגמה בכפוף לבחינות כניסה בתחום השירה או הנגינה, נבחנת השמיעה המוזיקלית, המסוגלות להתקדם בתחום ועוד. בעקבות משבר הקורונה, בית הספר מאריך את הרישום ומאפשר הרשמה מאוחרת. מספר המקומות מוגבל ולכן יש להזדרז. המסלול מיועד לתלמידי ז-י"ב.


לפרטים והרשמה >>> http://lp6.me/NCEkb

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem