גו אייטם – go item | מקומון החדשות של חולון בת ים וראשון לציון

מבצע אכיפה בראשון לציון

במסגרת המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל החל מבצע אכיפה רחב היקף נערך אתמול באולמות השמחה ומקומות הבילוי וחופי הים – צפו בתיעוד מראשון לציון

אתמול החל משעות הערב נערך מבצע אכיפה רחב היקף לאכיפת התקנות לשעת חירום במאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה, בראשון לציון ובערים נוספות בגזרת המרחב.

במסגרת הפעילות בראשון לציון ביקרו עשרות שוטרים ופקחים באולמות השמחה, במרכזי הבילוי, בפאבים, במסעדות, בבתי עסק שונים ובחוף הים.

לשבעה בתי עסק שלא עמדו בהנחיות התו הסגול נרשמו קנסות ובנוסף נרשמו 54 דו"חות לאנשים שנמצאו ללא מסיכה במרחב הציבורי.

באחד המקרים, מסיבה שנערכה בלופט בעיר פוזרה לאחר שהמקום והמבלים בו לא עמדו בתקנות לשעת חירום. המבלים נמצאו ללא מסיכות וללא ריחוק כנדרש ובעלי המקום זומן לשימוע.


משטרת ישראל תמשיך באכיפה מוגברת במהלך סוף השבוע, על מנת לבלום את התפשטות הנגיף ולשמור על בריאות הציבור.

בנוסף פקחי החברה לביטחון של עיריית ראשון לציון מבצעים החל משעות הבוקר פעילות אכיפה מוגברת בחופי הים של ראשון לציון. הפעילות תימשך במהלך כל סוף השבוע: היום ומחר. המטרה לשמור על כללי הריחוק החברתי, למנוע אפשרות של הדבקה בנגיף הקורונה גם במהלך בילוי בחוף הים אבל גם כדי לשמור על הסדר הציבורי. עשרות פקחים, אנשי השיטור העירוני, סדרנים וכח משטרה פועל במשימה בחוף הים.
במקביל כח נוסף פועל בצירי התנועה המובילים לחוף כדי למנוע עומסי תנועה וכן כדי למנוע מנהגים ששתו משקאות אלכוהול לעלות על כלי הרכב.
אכיפה מוגברת בחוף הים בסוף השבוע: פקחי החברה לביטחון של עיריית ראשון לציון מבצעים החל משעות הבוקר פעילות אכיפה מוגברת בחופי הים של ראשון לציון. הפעילות תימשך במהלך כל סוף השבוע: היום ומחר. המטרה לשמור על כללי הריחוק החברתי, למנוע אפשרות של הדבקה בנגיף הקורונה גם במהלך בילוי בחוף הים אבל גם כדי לשמור על הסדר הציבורי. עשרות פקחים, אנשי השיטור העירוני, סדרנים וכח משטרה פועל במשימה בחוף הים.
במקביל כח נוסף פועל בצירי התנועה המובילים לחוף כדי למנוע עומסי נועה וכן כדי למנוע מנהגים ששתו אלכוהול לעלות על כלי הרכב ולנהוג.
בעיריית ראשון לציון מבקשים מהציבור לגלות אחריות ולשמור על כללי הריחוק החברתי גם במהלך בילוי בחוף הים.בעיריית ראשון לציון מבקשים מהציבור לגלות אחריות ולשמור על כללי הריחוק החברתי גם במהלך בילוי בחוף הים.

מצ"ב סרטון ותמונות, קרדיט צילום: דוברות המשטרה

Exit mobile version