כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

אל תסגרו לנו את הבנק

אם יסגרו את סניף הבנק הלקוחות יגיעו עד חולון

ראש עיריית בת-ים, צביקה ברוט, נגד סגירת סניף בנק הפועלים בשכונת רמת יוסף: "לבחון מחדש את ההחלטה, ולהשאיר את הסניף פעיל במקומו הנוכחי לרווחת הלקוחות"

הפנייה נעשתה ע"י ראש העיר למנכ"ל בנק הפועלים, דב קוטלר, בעקבות  הודעת הבנק על כוונתו לסגור את הסניף הותיק אשר רבים מלקוחותיו הינם קשישים או בעלי מוגבלויות

ראש העיר, צביקה ברוט, שלח היום (26/7) מכתב למנכ"ל בנק הפועלים, דב קוטלר, ובו הוא מבקש את התערבותו המיידית למניעת סגירת סניף רמת יוסף בעיר, במיוחד ככזה המשרת אוכלוסיות קשישים ובעלי מוגבלויות. הפנייה נעשתה בעקבות כוונת הבנק לסגור את הסניף, שכן עם סגירתו ייאלצו תושבים המעוניינים בשירותי בנקאות לנסוע לקצה השני של העיר לסניפי הבנק הממוקמים בשכונת רמת הנשיא, המצבה או אפילו בחולון.

"בשבועות האחרונים הודיע בנק הפועלים על כוונתו לסגור את סניף הבנק הממוקם בשכונת רמת יוסף בבת-ים. מדובר בסניף ותיק במשרת רבים מתושבי השכונה." כתב ראש העיר והוסיף על ההשלכות בעקבות סגירת הסניף . "החלטתכם לסגור את הסניף עלולה להביא לפגיעה ברבים מלקוחות הבנק שהינם קשישים או בעלי מוגבלויות, אשר יתקשו לעבור לקבלת שירות בסניפים האחרים שהינם מרוחקים באופן משמעותי ובלתי סביר." לשון המכתב.

עוד כתב: "אני פונה אליך לבחון מחדש את ההחלטה, ולהשאיר את הסניף פעיל במקומו הנוכחי לרווחת לקוחותיכם, שכאמור רבים מהם לא יכולים להגיע לסניפים אחרים ואינם שולטים היטב ביכולת לבצע פעולות מקוונות. אין לי ספק כי ההחלטה שכזו תתקבל ע"י הלקוחות הנאמנים שלכם כצעד משמעותי המעיד כאלף עדים על הנאמנות שהבנק רוחש ללקוחותיו, כפי שהם רחשו לו כל השנים."


ראש העיר ברוט אף הציע את סיוע העירייה לנושא: "אשמח לעמוד לרשות הבנק ולסייע באמצעות העירייה ככל שרק ניתן על מנת לאפשר את המשך פעילותו של הסניף במיקומו הנוכחי בשכונת רמת יוסף ובכך לסייע לרווחת התושבים".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem