כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

צפו בפעולות אכיפת הקורונה

פעולות אכיפת הקורונה בראשון לציון

פקחי החברה לביטחון של עיריית ראשון לציון החלו הבוקר לבצע פעולות אכיפה במרחב הציבורי בגין אי עטית מסכת פנים למניעת הדבקה של נגיף הקורונה.
על פי הנחיית ראש העירייה, רז קינסטליך, בשלב הראשון תעשה פעילות הסברה של הפקחים שתכלול כריזה מתוך הניידות וכן בחלוקת מסיכות לאזרחים שלא חובשים מסיכה.
החברה לביטחון היא מיחידות הפיקוח העירוניות הראשונות בישראל שהוסמכו לבצע פעולות אכיפה. לאחרונה אישרה הממשלה מתן סמכות אכיפה לפקחי הרשויות המקומיות בסוגיה זו.
עשרות פקחי החברה לביטחון עברו הכשרות שבסופן הוכשרו לבצע את פעולות האכיפה. הקנס על אי חבישת מסיכה עומד על חמש מאות שקלים.
בעיריית ראשון לציון מבקשים לשמור על האיזון בין השמירה על בריאות הציבור לבין המצב הכלכלי המורכב והרגיש ולכן על פי הנחיית ראש העירייה, רז קינסטליך וסגן ראש העירייה, מקסים בביצקי, הפעילות בשלב הראשון תתמקד בהסברה ומניעה. מנכ״ל החברה לביטחון מוטי נחמני, הוסיף כי לצד פעילות זו, ממשיכים הפקחים בהסברה ואכיפה בתי העסק בעיר בתקנות התו הסגול.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem