כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חיים בסרט מפחיד

אנחנו חיים בגיהנום כבר זמן רב ואף אחד לא מתייחס אלינו .

אנחנו חיים בגיהנום כבר זמן רב ואף אחד לא מתייחס אלינו .

השכנים טוענים כי מזה זמן רב חי במבנה בו הם גרים בוגר על הרצף שפשוט משליט טרור במבנה.

שאנשים לא יבינו נכון ,לנו אין בעייה עם אנשים מסוגו אך שגבר בגיר מסתובב עירום במבנה שלנו זה מפחיד יש לנו ילדים קטנים שאנחנו מחביאים אותם כל פעם שהוא יוצא החוצה.

יוצא שלפעמים אנחנו יושבים בבית בערב בנחת רואים טלוויזיה והבחור מגיע ודופק בפראות על הדלתות זה נורא מבהיל ומפחיד גם אותנו וגם את הילדים.

עוד מיקרה אפשר לציין שמשעמם לבחור הוא פשוט יושב ליד דלת הכניסה חצי ערום ופשוט מונע מאנשים להיכנס למבנה זה פשוט לא נורמלי אנו חיים בסרט בלהות.


חשוב לנו לציין שאנו פנינו לכל הגורמים האפשריים ממחלקת הרווחה ,משטרת ישראל ומשרד הרווחה אף אחד לא נותן לנו תשובות והחיים שלנו הם פשוט גיהנום זה לא נורמלי לחיות בבניין שכל היום יש צעקות והולך אדם בגיר על הרצף ערום או חצי ערום,כמה מאיתנו ניסו למכור את הדירות אך ללא הצלחה.

לפני מספר ימים נודע לנו שלקחו אותו לאברבנל ויש לנו שקט ממנו עד הודעה חדשה,האיש צריך הוסטל אך לנו נודע שמכיוון שאין תקציב אז הוא נשאר כאן וגורם לטרור אצלנו בבניין ואף אחד לא לוקח אחריות שיקרא משהו אז כולם יתעוררו ויחלו בדיקות ושאלות למה לא פעלנו ועשינו משהו בנדון הגענו כעת לתקשורת מכיוון שרצינו להשמיע את קולנו ונמאס לנו מהמערכות במדינה שלא פועלות לתקן את המצב.

גורמים איתם שוחחנו במשטרת ישראל טענו בפנינו שכל עוד אין במעשיו עברה פלילית קשה לטפל במקרים כאלו לרוב אנו מגיעים ומרגיעים את העינינים אך הטיפול במקרים אלו הוא של הרווחה במציאת מוסד מתאים לבחור

מעיריית חולון וממשרד הרווחה נמסרה התגובה הבאה:

מדובר במקרה מוכר ומטופל ומפאת חיסיון, לא נוכל לפרט מעבר לכך.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן