כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חוסר המזל של תושב ראשון לציון

נתפס 4 פעמים, תוך פחות מ-3 שעות מבצע עבירה של שימוש בנייד בזמן נהיגה

בימ"ש מחוזי בבאר שבע קבע בהחלטתו כי רישיון הנהיגה של הנאשם תושב ראשל"צ, יפסל עד תום ההליכים נגדו, לאחר שהבלשים תפסו אותו 4 פעמים, תוך פחות מ-3 שעות מבצע עבירה של שימוש בנייד בזמן נהיגה.

מכתב האישום שהוגש בתאריך 27.7.20 נגד תושב ראשל"צ יליד 73, באמצעות חטיבת התביעות של משטרת ישראל. עולה כי במסגרת פעילות אכיפה של בלשי אגף התנועה נגד נהגים רצידיוויסטים, נצפה הנאשם בזמן שהוא עושה שימוש בטלפון הנייד 4 פעמים תוך פחות משלוש שעות. במהלך הפעילות 6.7.20 סמוך לשעה 08:01 בעיר ראשל"צ, הבחינו הבלשים בנאשם מבצע עבירת שימוש בטלפון נייד תוך כדי נהיגה. לאחר שאכפו נגדו, הוזהר הנאשם לבל יבצע עבירות נוספות.

בהמשך סמוך לשעה 08:50 נראה שוב מבצע עבירה של שימוש בנייד על כביש 6, נרשם נגדו דו"ח והוא הוזהר בפעם השנייה. סמוך לשעה 09:45 בהגיעו לעיר באר שבע, נתפס שוב מבצע עבירה של שימוש בטלפון נייד. נרשם נגדו דו"ח שלישי בגין העבירה והוא הוזהר בשלישית. כעבור שעה ורבע נתפס בפעם הרביעית מבצע שימוש בטלפון הנייד. הפעם הנאשם עוכב לחקירה ביחידה המרכזית של אגף התנועה, והוגש נגדו כתב אישום באמצעות חטיבת התביעות של משטרת ישראל, בגין העבירות המיוחסות, כולל עבירה של נהיגה בקלות ראש.

כאמור, לאחר שהנאשם ערער על החלטת בימ"ש השלום בבאר שבע.
קבע בימ"ש המחוזי באמירותיו: "העבירות המיוחסות לעורר בכתב האישום, הן עבירות חמורות, שכן תאונות דרכים רבות נגרמות בעטיה של הסחת דעת…מסוכנותו של העורר מתחזקת נוכח עברו העשיר של 76 הרשעות בעבירות תעבורה…ביניהן גם בעניין השימוש בטלפון נייד תוך כדי נהיגה…על כן אני מורה על דחיית הערר"

נמשיך לפעול במאבק בקטל בכבישים באכיפה ממוקדת, תוך שימוש במגוון אמצעים, במטרה למנוע נפגעים ולהרתיע נהגים מלבצע עבירות תנועה מסכנות חיים.


תמונת אילוסטרציה קרדיט דוברות המשטרה.

תמונת אילוסטרציה קרדיט דוברות המשטרה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem