כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מה באמת קרה בסיטימרקט ברחוב שנקר

צפו בסרטון שכל חולון מדברת עליו

מה באמת קרה בסיטימרקט ברחוב שנקר?

הסניף שנמצא בפינת הרחובות שנקר וזבוטינסקי קיים כבר מספר שנים והוא משמש כמרכול שכונתי לתושבי שכונת אגרובנק, כאשר הוא פתוח 24 שעות ביממה למעט ימי שישי בערב בו הוא סגור מכניסת השבת ועד צאת השבת.

ביום שישי בסביבות ארבע בבוקר נכנסו 2 גברים שעל פניהם מסכות כשהם חמושים בגרזן, סכין ואף בגז מדמיע, והצליחו תוך זמן קצר לשדוד אלפי שקלים מהקופה.

בשוד עצמו לא נרשמה התנגדות מצד הקופאי, שנראה בהלם מהמקרה ולא סירב או גילה התנגדות לבקשתם.

לפי מה שנודע לנו, את הסניף הזה והסניף ברחוב ויצמן שדדו כבר מספר פעמים לא מועט, ועושה רושם שהמצלמות לא מרתיעות את השודדים כמו גם העובדה שבעל המקום שם סל עבור אנשים ניזקקים בחנות.


מאז השוד תושבי השכונה אינם רגועים ורבים ציינו בפני המערכת כי לא יגיעו יותר לקנות שם מהפחד.

אחת התושבות שגרה בסמוך למרכול אומרת: אני לא מבינה למה דחוף לו למכור באמצע הלילה, הרי אין בשכונה תנועה מטורפת. קרו כבר כמה מקרי שוד פה, אז אולי עדיף שיסגור את הסניף בלילות.

תושב נוסף ששוחח איתנו מציין ואומר: הסניף הזה רק גרם צרות לשכונה, הוא מהווה מטרד של רעש וליכלוך ובזמן האחרון גם מוקד פשע. אני לא מבין איך עיריית חולון אישרה לפתוח מרכול כזה בשכונה ומה עוד שהוא פתוח כל הלילה.

מנגד, תושבים גם ציינו לטובה את היחס הטוב לו הם זוכים בסניף וכמה שזה כיף כשחסר לך חלב בערב אתה לא צריך לנסוע עם הרכב למרכול אחר.

מלבד התחושות המעורבות לגבי קיומו של המרכול, חזרה אוירת הפחד לחלחל בעיר ובשכונה, רבים אשר ראו את הסרטון המדובר ציינו כי אם אנשים מרשים לעצמם לשדוד בעזרת גרזן ומסכות באמצע הלילה – מצב הבטחון בעיר הוא לא מזהיר.

על פי מה שידוע לנו המשטרה הגיעה למקום ופתחה בחקירה, אך עד עכשיו לא נעצר אף אחד.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem