כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

היוזמה של אילנית הרוש וקרן דנה

מתקני "השקי – קקי" יוצבו ברחבי העיר

ביוזמת חברות המועצה אילנית הרוש וקרן דנה מתקני "השקי – קקי" יוצבו ברחבי העיר

בהמשך לפיילוט בשכונת רמב"ם, יוצבו 200 מתקנים לאיסוף גללי כלבים בגינות ציבוריות וברחובות העיר.
ביוזמת חברות המועצה אילנית הרוש- מחזיקה תיק הבריאות וקרן דנה – מחזיקת תיק איכות הסביבה יוצבו מתקנים לאיסוף גללי כלבים ברחבי העיר.

גללי הכלבים המושארים בחוצות העיר הינם מפגע אסתטי ותברואתי אשר מהווה מטרד להולכי הרגל.
הצבת המתקנים הינה חלק מהאמצעים הננקטים בעיר כנגד תופעת השארת צואת הכלבים במקומות ציבוריים שלא נאספים על פי חוק ומהווים מטרד. המקומות שבהם יוצבו המתקנים נקבעו על ידי הגורמים המקצועיים ממנהל איכות הסביבה ובשיתוף עם מנהל קהילה, שירות לתושב.
חברת המועצה אילנית הרוש,מחזיקת תיק בריאות הציבור:
בעקבות אישור ההצעה לסדר שלי, אני שמחה ומברכת על הרחבת הפיילוט לשכונות רבות ברחבי העיר, כחלק משגרת שמירה על אורח חיים נקי ובריא. הצבת המתקנים היא חלק גדול מהמאמצים הגדולים שאנחנו משקיעים כדי להקפיד על ניקיון העיר ועל המראה שלה. אני מבקשת מהתושבות והתושבים לעזור לנו בכדי לשמור על עיר שנעים לחיות בה".
חברת המועצה קרן דנה מחזיקת תיק איכות הסביבה: " הצבת המתקנים הנה פעילות נוספת שמצטרפת לפיילוט מסתורי הפחים שהצבנו במספר נקודות בעיר, לקמפיין ימי הוצאת הגזם והגרוטאות ופעילויות נוספות שאנו מבצעים בכדי לשמור על העיר שלנו נקייה ויפה. אני מבקשת מבעלי הכלבים לגלות אחריות והתחשבות ולהשתמש בשקיות שנעמיד לרשותם לאיסוף הגללים ובכך להבטיח עיר נקייה יותר ונעימה לכולנו.

ברצוננו להודות לראש העיר מר רז קינסטליך, למנכ"ל העירייה דודי גיל, לעובדי מנהל איכות הסביבה בניהולו של אילן רפאלי,לעובדי שיל"ת ולכל השותפים לעשייה יחד נשמור על איכות סביבה .

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem