כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

לימודים בצורה שונה

הלימודים יחזרו במיתווה שגובש במנהל החינוך

עיריית בת-ים תאפשר למנהלות בתי הספר לקיים מפגשים עם התלמידים באוויר הפתוח בקבוצות קטנות, בהתאם להנחיות משרד הבריאות ובתמיכת גורמי המקצוע.

על פי המתווה שגובש במינהל החינוך, ואושר על ידי, התבקשה כל מנהלת לתכנן תכנית מפגשים שיתקיימו בימים ראשון ושני בלבד.
המפגשים יתקיימו בקבוצות של עד 9 תלמידים בלבד, שיפגשו את המורה למשך שעה עד שעתיים.
הודעות מפורטות לכל מוסד תימסר להורים על ידי הנהלת בית הספר (ייתכנו שינויים בין מוסד למוסד).

היוזמה, שהתקבלה בהתייעצות עם ועד ההורים העירוני, באה על רקע המלצות גורמי המקצוע, שאמרו כי מפגש שכזה חיוני מאד עבור התלמידים – ואינו מסכן את בריאותם.

עם זאת, הנחתי כי המתווה לא יהיה חובה – וכי הורים שיעדיפו שלא לשלוח את הילדים לבתי הספר לא יחויבו לעשות זאת. בנוסף תינתן למנהלות אפשרות להחליט שלא לקיים את המפגשים ולהמשיך גם בימים ראשון ושני בלמידה מרחוק, במידה ויראו כי רוב ההורים אינם מעוניינים במפגש.

יש לציין כי גני הילדים בשלב זה לא יקיימו מפגשים אישיים, על מנת להקפיד על הנחיות משרד הבריאות – כפי שנעשה ברוב הערים הגדולות בארץ.
אנו נקיים הערכת מצב נוספת בשבוע הבא, ואם הירידה בתחלואה תימשך כפי שאנו צופים ייתכן שבעוד כשבוע ניתן יהיה להחזיר חלק מהתלמידים בהדרגה לבתי הספר.


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem