כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

טוב שזה קרה לך ולא לנו כך אמרו לי

טור אישי-כך התעללו בי פקחי עיריית חולון

מעל 20 שנה אני כותב לכם תושבים יקרים וסיפור כזה עדיין לא קרה לי.
כשהקמתי את האתר goitem הבטחתי לעצמי ולכם שאסקר את כל החדשות בצורה מאוזנת, ושכל גוף שיפנה אליי אקבל אותו ואסקר אותו ללא משוא פנים, ללא צנזורה וללא דעות קדומות, והכל כדי להביא לכם הקוראים את מה שמתרחש כאן ועכשיו .
מזה כחצי שנה אני מלווה את פעילי המחאה כנגד מדיניות הממשלה ברחבת המדיאטק בחולון ובכיכר קוגל ובצעדות שהם עורכים ברחבי חולון.
לא מעט חטפתי במהלך ההפגנות: דברי גנאי, קללות ואף התיזו לעברי גז מדמיע. כל זה לא מנע ממני להמשיך ולסקר את המחאה.
שום דבר לא הכין אותי לאירוע שקרה לפני מספר ימים. במהלך המחאה שהתקיימה בכיכר קוגל תלו המפגינים שלטים על גדר, פעולה שהם עושים מידי שבוע באופן קבוע. בתחילת המחאה הם תולים את השלטים ובסיומה הם מורידים אותם ולבסוף גם מנקים ביוזמתם את הכיכר.
לאחר כשעה של מחאה הגיעו פקחים מטעם עיריית חולון ושאלו מי אחראי על המחאה? הנוכחים השיבו אף אחד זו מחאה עממית של תושבי חולון. הפקח ביקש להוריד את כל השלטים מהגדר בטענה שזה אינו חוקי.
אני שהזדהיתי כעיתונאי שאלתי אותו על סמך איזו תקנה הוא מתבסס בדרישה הזו. אותו פקח שלא היה מוכן לשאלה התקשר לאחראי ואז טען שאסור לתלות שלטים לפני בחירות, ואז שוב ביקשתי לדעת על סמך איזו טענה הוא מתבסס. הוא, שלא היה מוכן לשאלות בזמן שחברי הקבוצה דנים איתו המשיך להתווכח איתם, ומשראה אותי העיתונאי עומד בצד ומצלם את השלטים שניתלו קרא לעברי וביקש את תעודת הזהות שלי. אני כשומר חוק נתתי לו אותה בלי להתווכח ומייד אחר כך נתן לי דרישה לפנות את השלטים בתום המחאה.
על הדרישה נכתב שחור על גבי לבן שאני תליתי ופיזרתי שלטים בכיכר ואף צולמתי.
מיד שקיבלתי את הדרישה שאלתי אותו שוב אתה בטוח שצילמת אותי? הוא טען זה מה יש והלך.
מיותר לציין שאינני נוטל חלק פעיל במחאות ואני רק מסקר אותם והדרישה השיקרית על הדף שנתנו לי הייתה הזוייה ושיקרית.
אני שעברתי ושמעתי ואף קיבלתי ממכם סיפורים הזויים על הפקחים בעיריית חולון סירבתי להאמין שנטפלו לאזרח וטפלו עליו האשמות שווא מה עוד שהזדהיתי כעיתונאי.
אני חייב להדגיש למרות ששמעתי את הסיפורים והאימרות: נו, אתה יודע לא כל הפקחים הם העיפרון הכי מחודד בקלמר, אני מסרב לקבל טענה זו וסבור כי הפקחים עושים עבודת קודש ושומרים על הביטחון והסדר של כולנו. נכון יש לפעמים פקחים ששיקול הדעת שלהם מוטעה ועל כך יש לתת את הדעת ברענון הנחיות ובהעברת קורסים בהתנהגות מול האזרחים.
רבים אמרו לי לאחר המקרה-טוב שזה קרה לך אחרת זה היה נגמר רע למישהו אחר. בתוכי אני מסרב לקבל טענה זו ומאמין ששומרי החוק והסדר באים להגן ולשמור עלינו למרות הסיפורים אותם אני מקבל וכותב על התנהגות לא ראויה של מחלקת הפיקוח בעיריית חולון.
תגובת עיריית חולון:
לאחר שהתקבלה קריאה במוקד העירוני על הצבת שלטים על גבי גדר הבטיחות בכיכר הלוחמים, הגיע מפקח למקום ואכן מצא במקום שלטים שניתלו בניגוד לחוק. לדברי המפקח , ניגש אליו אדם שהזדהה כעיתונאי ושאל מה הבעיה בתליית השלטים, והוסבר לו כי הצבת שלטים במרחב הציבורי אסורה ויש להורידם. המפקח טעה בכך שנתן את הדרישה להסרת השלטים לפונה, שכן לא ניתן היה לדעת מי תלה אותם. בעקבות הפנייה, העניין הוסבר למפקח ורועננו הנהלים בנושא למפקחים

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן