כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

60 ילדים בבידוד

שאין הנחיות מפורשות כך יראו חיינו

בצל הקורונה רבים ממוסדות החינוך נאלצים להיסגר עקב המצאות חולים מאומתים בקרב ציוותי ההוראה.

לפני כשבוע פרמנו כאן על הסכמות שהושגו בין רשת קהילה ופנאי לבין הנהגת הגנים העירונית בדבר הודעה מוקדמת להורים בדבר סגירת הצהרונים ושליחת האוכל לביתו של הילד.

בתחילת החודש דיווחנו לכם כאן על כניסתם של 14 גנים לבידוד עקב הימצאות חולים מאומתים בקרב ציוותי ההוראה.

מאז אנו מקבלים מידי יום דיווח על סגירת גן זה או אחר שהשיא היה בסוף השבוע כשאשכול גנים קיבל הודעה כי עקב המצאות חולי קורונה בקרב הצוותים החינוכיים, על ילדי הגן להיכנס לבידוד ולחזור לגן רק לאחר ביצוע 2 בדיקות קורונה שליליות של כל ילדי הגן.

מקרה זה גרם לזעם רב בקרב ההורים שהבינו ש60 ילדים כעת בבידוד עקב חוסר אחריות של הצוותים החינוכיים שלא טרחו להתחסן.


אומרת למערכת אם מתוסכלת: אני לא מבינה איך עיריית חולון ומשרד החינוך נותנים לציוותי הוראה רשות להגיע לגן מבלי שהתחסנו, הם פוגעים גם בילדים וגם בנו – אנו נאלצים לקחת חופש מהעבודה או למצוא פתרונות שעולים לנו לא מעט כסף. הדבר גובל בשערורייה זה בלתי נסבל כל התופעה הזו שמי ש"נדפק" והילד שלו עלול להיות חולה רק בגלל עובדת ממורמרת שלא מעוניינת להתחסן.

ממשרד החינוך נמסר:נכון לרגע זה, אין הנחיות מחייבות בנוגע לחיסונים. משרד החינוך עוסק בהסברה בקרב צוותי ההוראה בנוגע חשיבות הגדולה שבהליכה להתחסן.

מעיריית חולון נמסר:

אין עדיין  אף הוראה חוקית ברורה, המקנה לעירייה סמכות כלשהי בנושא ואנחנו עוקבים כמובן גם אחרי הדיון בביה"ד לעבודה בנושא סייעת ברשות מקומית אחרת.

במקביל, העירייה ממשיכה במאמציה לעודד את האוכלוסייה, ובכלל זה את צוותי החינוך והתלמידים מגיל 16 שטרם התחסנו, לעשות זאת.

יצוין, כי מבדיקה שנערכה במנהל החינוך, יש אחוז גבוה של צוותי חינוך שכבר התחסן.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem