כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

התחדשות עירונית בשכונת רמת הנשיא בבת ים

כל הפרטים על התוכנית שאושרה בוועדה המחוזית לתכנון ובניה תל אביב

הוועדה המחוזית תל אביב החליטה לאשר למתן תוקף תוכנית להתחדשות עירונית בשכונת רמת הנשיא בבת ים.

במקום 8 מבני מגורים בני 4 קומות ובהם 224 יחידות דיור – 964 יחידות דיור, 5,550 מ"ר עבור שטחי מסחר ותעסוקה ו-5 דונם עבור מבני ציבור.

הוועדה המחוזית לתכנון ובניה תל אביב, בראשות אדר' דניאלה פוסק, החליטה לאשר למתן תוקף תוכנית להתחדשות עירונית בשכונת רמת הנשיא בבת ים.

התוכנית הינה על שטח של כ-21 דונם, וממוקמת בתחום הרחובות – כ"ט בנובמבר בצפון, נתיבי איילון ממזרח, רחוב הרב ניסים יצחק מדרום וממשיכה את הבינוי הקיים ממערב .

התוכנית כוללת 964 יחידות דיור שיוקמו ב-4 מגדלים של 25-37 קומות לאורך רחוב כ"ט בנובמבר וב-6 מבני מגורים בני 10 קומות לאורך רחוב הרב ניסים יצחק. מתוך כלל יחידות הדיור, 337 יוקצו עבור דירות קטנות בהן 194 דירות קטנות במיוחד בשטח של 55 מ"ר.


התוכנית תחליף 8 מבני מגורים בני 4 קומות ובהם 224 יחידות דיור המצויים כיום במתחם.

שני מהמגדלים המזרחיים במתחם (הצמודים לנתיבי איילון) שבגובה 37 קומות כוללים קומת מסחר עם חזית כלפי רחוב כ"ט בנובמבר ומעליה מגורים. זוג המגדלים הנוסף בחלק המערבי של המתחם (מערבית לרחוב אסירי ציון) ישלבו קומת מסחר ועוד ארבע קומות תעסוקה ומעליהם מגורים. סך הכל התוכנית כוללת 5,550 מ"ר לשימושי מסחר ותעסוקה.

כמו כן, התוכנית מקצה שטח משמעותי במרכז המתחם עבור מבנה ציבור בהיקף של 5 דונם שישמש לטובת בית ספר יסודי, חינוך, דת, תרבות, ספורט, קהילה ורווחה ומוסדות עירייה.

בהיבט התחבורתי, המתחם סמוך לתחנות אוטובוס על ציר נת"צ ברחוב כ"ט בנובמבר ובמרחק של כ-700 מ' מתחנה של הקו האדום על רחוב ניסנבאום ותחנות רכבת ישראל. התוכנית כוללת תקן חנייה נמוך (הדירות הקטנות ללא תקן חנייה בכלל, מה שיהפוך אותן לזולות יחסית).

יו"ר הוועדה המחוזית לתכנון ובניה תל אביב, אדר' דניאלה פוסק, ציינה כי "מדובר בתוכנית התחדשות עירונית רחבת היקף אשר הותאמה למדיניות הועדה המחוזית וכוללת בניה מעורבת של מגדלים ובניה מרקמית, מסחר ותעסוקה, מגורים מסוגים שונים: למשפחות, זוגות צעירים ויחידים. כמו כן, התוכנית מקצה שטח לבי"ס ושטחי ציבור נוספים אשר ישולבו בבניינים כך שמירב השירותים הנדרשים לתושבים העתידיים יינתנו בתחום התוכנית".

התוכנית ביוזמת קבוצת "אלמוג" ונערכה ע"י אדר' אילן פיבקו.

קרדיט: אילן פיבקו אדריכלים.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem