כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תוכנית חווייתית ללא תשלום

התוכנית מיועדת להורים לילדים העולים לכיתה א'

אוטוטו – שלום כיתה א': מעבר מוצלח מגן עירייה לכיתה א' תלוי בבשלות ובמוכנות של הילדים אך גם במסרים הגלויים והנסתרים, הנאמרים על ידי הוריו. לשם כך בדיוק, חולון מציעה להורים לקחת חלק בתוכנית חווייתית ומיוחדת ללא תשלום, שמובילה מחלקת הורות, משפחה ורווחה חינוכית- הורים עושים ח.י.ל במינהל החינוך, בשיתוף עם רשת קהילה ופנאי ומרכז פנדה לגיל הרך.

התוכנית כולה מלווה בקבוצת וואטסאפ שקטה, שבה יקבלו ההורים מידע על הפעילות, טיפים, רעיונות לפעילויות שכיף לעשות עם הילדים בבית ושתורמות לפיתוח המיומנויות הנדרשות בבית הספר וכן מנחת הורים שתענה אחת לשבוע און ליין על שאלות ההורים.

הפעילות להורים תתקיים בזום, ללא תשלום, בהרשמה מראש בקישור

10.5.21, יום ב' בשעה 21:00, הרצאה להורים – "מוכנות לכיתה א': היבטים תחושתיים, מוטוריים ורגשיים" מרצה- עינת לוי זמר

19.5.21, יום ד' בשעה 21:00, הרצאה להורים- "התפקיד ההורי במעבר לכיתה א" מרצה- מיכל שביב


13.6.21, יום א' בשעה 20:30, כנס עירוני להורים- פאנל בהשתתפות אנשי חינוך, הייעוץ החינוכי, השירות הפסיכולוגי החינוכי(שפ"ח) ומנחת הורים, הפאנל יכלול מענה לשאלות ההורים.

פעילות משותפת עם הילדים

בתאריכים 8.6-25.5 יתקיים הפנינג "שלום כיתה א" בשמונה מרכזים קהילתיים בעיר.

בהפנינג יוצעו לילדים מגוון תחנות חווייתיות ויצירתיות לחיזוק המיומנויות לקראת כיתה א'.

בנוסף, ייפתחו במרכזים הקהילתיים סדנאות מוכנות משותפות להורים ולילדים בתשלום מסובסד, שיכללו ארבעה מפגשים פרונטליים להורה ולילד.  במפגשים הילדים יתגברו את המיומנויות  הנדרשות במעבר לבית הספר בכלים יצירתיים וחווייתיים באמצעות  עבודה עם החושים וההורים יודרכו על תפקידם במעבר חשוב זה. כל מפגש יכלול גם חוויה משותפת עם הילדים.

להצטרפות לקבוצת הוואטסאפ https://katzr.net/b70fc7

לרישום לכל הפעילויות https://forms.gle/JUhCvBgTAcycu1rd8

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem