כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מאוחדת החלה לחסן מתבגרים בני 12-16 נגד נגיף הקורונה

החלו חיסוני הקורונה בבני הנוער

מאוחדת מרחיבה את אוכלוסיית היעד לחיסון כנגד הקורונה ומחסנת את כלל לקוחותיה מגיל 12 ומעלה – החל מאתמול בערב. אורי אלתרמן הוא המחוסן המתבגר הראשון של מאוחדת. אלתרמן, בן ה-13 וחצי, הסביר לאחות שירלי דוידוב, כי הוא לא במקרה הגיע למרפאה. לדבריו, "אני רוצה לנסוע עם המשפחה לחוץ לארץ ולהרגיש בטוח גם במקומות שלא כולם מחוסנים ולכן היה לי חשוב להגיע כבר היום".

ארז אלתרמן, אביו של אורי אשר ליווה אותו לחיסון נגד הנגיף ציין כי לאחר ששמע את הסברי משרד הבריאות הבין כי הסיכון בהימנעות מחיסון – גדול מהסיכונים ותופעות הלוואי האפשריות, ולכן, למרות החשש הטבעי כהורה, הוא אישר לבנו לקבל את החיסון.

דני מושיוב, מנהל מחוז דרום במאוחדת: "אנו ממשיכים בתחושת השליחות שלנו כאנשי רפואה – ולאחר שחיסנו את בני ה16 ומעלה, את מרותקי הבית, הקשישים ואוכלוסיות הסיכון – בהצלחה רבה, התחלנו לחסן אתמול גם את ילדי מאוחדת בגילאים 12-16 נגד הנגיף, בהתאם למדיניות משרד הבריאות. מאוחדת תמשיך לדאוג לבריאות כלל מבוטחיה וערוכה לתת מענה מהיר למתבגרים אשר הם והוריהם מעוניינים בכך, באמצעות רמת מוכנות טובה וחוסן של הצוותים בקהילה. עבורנו זהו צעד משמעותי נוסף במלחמה נגד הקורונה".

מנהלת הסיעוד של מאוחדת במחוז דרום, רויטל תורג'מן ציינה כי קיימה שיחות מקיפות בנושא החיסונים למתבגרים בני 12-16 עם מנהלי הסיעוד המרחביים – מיטל צ'יבוטרו (נגב), אלעד פלס (חוף יהודה) וקטי דידיק (אשדוד). לדבריה, "כל האחים והאחיות – הגיבורים והגיבורות שלנו בשגרה ובחירום, אשר הוכיחו את מסירותם ומקצועיותם לאורך כל התקופה בה עבדו בתנאים לא פשוטים בצל הקורונה – ערוכים לחסן מתבגרים בגילאים אלה – בהתאם להנחיות משרד הבריאות".

הורים לילדים בגילאי 12-16 מוזמנים לתאם מראש תור לחיסון באתר, באפליקציה או במוקד 3833* (יש ללחוץ 1*, שלוחה 1).


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem