כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

דיירי "אחוזת ראשונים" יורים למטרה

החוג החדש של דיירי אחוזת ראשונים לאחר מבצע"שומרי החומות"

אחרי תקופה של קורונה ומבצע "שומרי החומות", החליטו דיירי "אחוזת ראשונים" שהדרך הכי טובה לשבור שגרה זה להתחיל חוג חדש: חוג ספורטיבי ואתגרי – חץ וקשת
ב "מועדון קשתי מכבי ראשון לציון". וכך קבוצה ספורטיבית של 15 דיירות ודיירים מגיעים 3 פעמים בשבוע אחר הצהרים כדי להתנסות בחוויה חדשה שלצידה יתרונות מרובים.
השתתפות בחוג "חץ וקשת" לצד הנאה מרובה מפתח גם מיומנויות חשובות כמו: יציבות, מוטוריקה וקואורדנציה. ספורט שמצריך ריכוז, דיוק וגיוס משאבים כדי לפגוע במטרה תוך שילוב רגש ושכל בעת ובעונה אחת. מומחי ספורט אף מוסיפים שתרגול בקשתות תורם, מחזק ומסדיר את הנשימה, מוריד מתחים גופניים ונפשיים ומצלל את התודעה.

לדברי מנהלת התרבות טלי שקרצי: "מלבד הפעילות היומיומית באחוזה, הרגשנו שהדבר הנכון הוא "לצאת החוצה", לאתגר את הדיירים ולשלב מיומנות ספורטיביות וקוגנטיביות חדשות. זוהי התנסות מיוחדת וחד פעמית ואני שמחה על ההנאה הרבה שהדיירים מפיקים ממנה, לאחר התקופה הקשה שעברה על כולנו".

אריקה שץ, דיירת, החוטאת במשחק על במה ואף משמשת כפרזנטורית למותגים מובילים, משתפת בחוויה : "כל דבר שיש בו משום אתגר חדש, הרי שאני תמיד שמחה לנסות ובטח כשזה משלב גם פעילות חברתית וקוגניטיבית. למען האמת, זאת פעם ראשונה שאני נחשפת לספורט זה ויש מצב שאני מגלה סימני התאהבות…"

אז אם חשבתם שספורט חץ וקשת מתאים רק לצעירים הרי שדיירי "אחוזת ראשונים" מוכיחים אחרת. אמציה איל, משתף , שכבר במפגש הרביעי כל 15 הדיירות והדיירים שיכללו את היכולות שלהם וקלעו למטרה באופן רציף. "ממליץ לכל אחד לנסות להתנסות פעם אחת בחיים בחוויה".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem