כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הרכבת הקלה כבר מגיעה

הנסיעה המסחרית צפויה להתחיל בנובמבר 2022

יום הסטורי לרכבת הקלה בגוש דן , ולנת"ע, כשלראשונה יצאה בשבוע שעבר רכבת מהדיפו ( מרכז הטיפול והאחזקה) בנסיעה, מפורטל אם המושבות ויצאה בפתח תקווה בפורטל שנקר, וזאת דרך המנהרה.

מדובר בקו האדום המקשר בין פתח תיקווה לבת ים דרך תל אביב מה שללא ספק יביא להקלה בעומסים בערים הגדולות.

בימים הקרובים תסיים נתע את הבדיקות האחרונות וב10/6 נתחיל בנסיעות המבחן, שימשכו במהלך השנה הקרובה לאורך הקו כולו. בין השאר יבחנו מערכות האיתות תקשורת והבטיחות. הנסיעה תתקיים לאורך ציר אורלוב וזבוטינסקי. בנסיעות הראשונות תלווה משטרת הרק"ל את הנסיעות בצמתים.

בנוסעים אמש היה מנכ"ל נת"ע חיים גליק, שאמר, זו קפיצת דרך משמעותית. אחרי שנים של עבודה מאומצת הרכבת נוסעת, זו בשורה אדירה לתושבי גוש דן.בנינו רכבת מודרנית, שקטה ובטוחה שתשנה את הרגלי הנסיעה של תושבי גוש דן. אמנם צפוייה לנו עדיין תקופה מאומצת עד לנסיעה המסחרית, אבל אנחנו מהערב כבר יש רכבת במטרופולין תל אביב.


בימים אלה מתבצע חישמול תוואי הרכבת בבת ים ובשדרות ירושלים ביפו, ובתחילת השנה הבאה תחל גם שם נסיעת המבחן. הנסיעה המסחרית צפויה להתחיל בנובמבר 22.


סינק של מנכ"ל נתע בסיום הנסיעה.

קרדיט:נת"ע

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem