כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מאוחדת תקיים יום בדיקות מרוכז למודעות ומניעת סרטן העור

הבדיקה מיועדת לנשים ולגברים, מטופלי מאוחדת

ביום רביעי (16.6.21), תקיים מאוחדת יום בדיקות מרוכז למודעות ומניעת סרטן העור בטיילת שבבת ים. הבדיקה מיועדת לנשים ולגברים, מטופלי מאוחדת

ניידת בדיקות למודעות ומניעת סרטן העור של מאוחדת תגיע ביום רביעי, 16.6.2021, אל בת ים במטרה להעלות מודעות לשינויים בנגעים על העור. כמו כן, לבצע  בדיקות לגילוי מוקדם של סרטן העור, המאפשר לטפל בו בהצלחה רבה. הפעילות תתקיים על ידי מערך רפואי הכולל את הצוות המנהלי, בהובלתה של מנהלת המרכז הרפואי של מאוחדת בבת ים חניתה קמראן, ד"ר פבל מטיסון – רופא עור מומחה ואחות שתבצע מדדים. הבדיקות ניתנות ללא תשלום ומיועדות לגברים ולנשים, מטופלי מאוחדת.

כידוע, מידי שנה, עם תחילת הקיץ – מציינים בישראל את שבוע מודעות העור. סרטן העור מתפתח במרבית המקרים על פני עור שנחשף רבות לקרני השמש, ובארץ חמה ושטופת שמש כשלנו חשוב במיוחד להיות מודעים לכך – ולהתנהג בהתאם.

ישנם שלושה סוגים נפוצים של סרטן העור: קרצינומה של תאי הבסיס (SCC); קרצינומה של תאי הקשקש (BCC); ומלנומה, סרטן העור החמור ביותר. מרבית המקרים של סרטן העור ניתנים למניעה על ידי צמצום או הימנעות מוחלטת מחשיפה מיותרת לקרינה אולטרה סגולית (UV). התנהגות חכמה בשמש כוללת שהיה בצל, כובע רחב שוליים, משקפי שמש, הקפדה על שעות בטוחות לשהייה בשמש, מסנן קרינה, שתייה מרובה של מים וביגוד ארוך.

הניידת של מאוחדת תוצב במתחם הטיילת של חוף הים בבת ים (רחוב נורדאו פינת בן גוריון, בכיכר) בין השעות 10:00-12:00. בואו להיבדק.

צילום: יח"צ מאוחדת מחוז דרום

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem