גו אייטם – go item | מקומון החדשות של חולון בת ים וראשון לציון

בקרוב זמני ההמתנה בסניפי הדואר בראשון לציון יצטמצמו

בקרוב זמני ההמתנה בסניפי הדואר בראשון לציון יצטמצמו:

סוכנות דואר פלוס (האצ"ל) תהיה יחידת הדואר החמישית בעיר בה תתאפשר הגעה בהזמנת תור מראש בלבד

ראשון לציון, תתחדשי! דואר ישראל ממשיכה בהרחבת שירות זימון תור מראש בעיר, ומהשבוע גם ההגעה לסוכנות דואר פלוס (האצ"ל, רחוב הכשרת הישוב 7) תתאפשר בהזמנת תור מראש לפני ההגעה ליחידה, וזאת על מנת להימנע מהמתנה ממושכת בסניף. סוכנות דואר פלוס תהיה נקודת השירות החמישית של דואר ישראל ברמת גן בה מוטמע שירות "תור בקליק". מאז החלה הטמעת שירות הזמנת תור מראש בינואר השנה, חלה עלייה משמעותית בהזמנת תור מראש, ובעקבותיה צומצמו משמעותית זמני ההמתנה ביחידות הדואר. כיום מעל 50% מכלל המגיעים לדואר כבר מזמינים תור לפני ההגעה.

בני לוי, סמנכ"ל חטיבת הדואר והקמעונאות בדואר ישראל אמר: "כחלק ממהלך מקיף שהחברה מבצעת לשיפור השירות אנו מעודדים הזמנת תור מראש בדומה לקופות החולים, לבנקים ולרבים ממשרדי הממשלה, ואת התוצאות בצמצום זמני המתנה לקבלת השירות מאז "תור בקליק" אנו רואים בשטח. הזמנת "תור בקליק" מאפשרת ללקוחות להגיע בזמן ולמקום שנוחים להם ולהתקבל במהירות, ומאפשרת לנו להיערך נכון יותר להגעתם תוך ויסות העומסים בהתאם לביקושים ביחידות השונות. ".

שירותי הדואר לתושבי ראשון לציון ניתנים כיום באמצעות 33 יחידות דואר: 13 סניפים וסוכנויות דואר ישראל, ו-20 מרכזי מסירה לרווחת התושבים, מתוכם כבר ארבעה סניפים סוכנויות המאפשרים הגעה בהזמנת תור מראש בלבד.


ניתן להזמין תור מראש באתר הדואר www.israelpost.co.il וכן באפליקציה בנייד או טלפונית במוקד הטלפוני 171. כחלק מהערכות החברה הורחבו הקצאות התורים באתר החברה ובמוקד, על מנת לספק את הביקושים בסניפים. חלק מהתורים ביחידות אלה הוקצו להגעה מזדמנת של לקוחות שהינם זכאים לפטור מעמידה בתור, בכללם אזרחים ותיקים מעל גיל 70 ובעלי מוגבלויות עם תעודת פטור מתור.

להזמנת תור מראש באתר דואר ישראל באמצעות השירות תור בקליק

Exit mobile version