כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

אחרי 14 שנים: פינוי בינוי בבת ים למעלה מ- 1,000 דירות

ייהרסו ברחוב יוספטל בעיר 5 בניינים משנות ה-60

אחרי 14 שנים: פינוי בינוי בבת ים למעלה מ- 1,000 דירות

במסגרת פרויקט "רובע איילון" שעיריית בת-ים קידמה באמצעות אגף הנדסה ייהרסו ברחוב יוספטל בעיר 5 בניינים משנות ה-60 ייבנו 6 מגדלי מגורים בני כ-40 קומות עם 1,078 דירות חדשות, שטחי מסחר, תעסוקה ושטחי ציבור בשטח כ-25 אלף מ"ר.

אחרי 14 שנים, פרויקט פינוי בינוי מהגדולים ומהמשמעותיים בישראל, מתחם רובע האילון של חברות מצלאווי ונצבא, יוצא לביצוע בימים אלה. מדובר בפרויקט במיקום אסטרטגי בלב רחוב יוספטל בבת ים, שהינו הכניסה המרכזית לעיר, באמצע הדרך בין הכניסה מהאילון ותחנת רכבת ישראל לבין חוף הים, בסמיכות מיידית לתחנת הרכבת הקלה שלקראת הפעלה (הקו האדום), ומול קניון בת ים הקיים. בעתיד יגיע לאזור המתחם גם קו המטרו M3.

במסגרת הפרויקט ייהרסו חמישה בניינים בני ארבע קומות עם 240 דירות ישנות משנות ה-60 של המאה העשרים, ובמקומם ייבנו מעל 1,000 יחידות דיור על פני 6 מגדלים בני כ-40 קומות, שטחי מסחר ושטחי משרדים, וכן שטחים לטובת הציבור – כולל קומפלקס חדש של מעונות יום וגני ילדים.

שלב א' של הפרויקט כולל את החלק המערבי של הפרויקט, ובמסגרתו ייהרסו 2 מבנים וייבנו 3 מגדלים חדשים הכוללים כ- 600 יחידות דיור.


צביקה ברוט, ראש העיר: "בשנים האחרונות הופכת בת ים להיות בירת ההתחדשות העירונית, כאשר עשרות תוכניות מאושרות ועשרות נוספות בהליכי קידום. . מדיניות הנהלת העיר בשנתיים האחרונות מתמקדת בפיתוח מוקדי תעסוקה, מסחר ופיתוח נרחב של התיירות והמלונאות- זאת לצד מיזמי ההתחדשות העירונית. חזות העיר משנה את פניה ואנו נמשיך להתרחב ולסייע בנושא וכך לחדש את העיר בזהירות תוך שמירה מקסימלית על האינטרס של התושבים.

יודפת אפק-ארזי, מנכ"לית העירייה: "בת ים היא כיום אחת הערים המובילות את התכנון העירוני בישראל, הן מבחינת תפיסת העיר החדשנית שאנו מקדמים והן מבחינת התוכניות שמבוצעות הלכה למעשה בשטח. אנו סבורים כי באמצעות הסרת החסמים הבירוקרטיים והבנה שהתחדשות היא צו השעה – נוכל להמשיך את פיתוחה של בת ים ולמצבה כעיר אטרקטיבית ביותר "

הדמיה: אדר׳ יואב השמשוני

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem