כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חנות חדשה של רשת הלאנז'רי היוקרתי בוניטה דה מאס

חנות קונספט חדשה בקניון בת ים

בוניטה דה מאס, רשת הלאנז'רי המתמחה בחזיות איכות אופנתיות, הלבשת פנאי ובגדי ים, משיקה חנות חדשה בקניון בת ים. החנות מאופיינת בקונספט ייחודי שפותח במיוחד כדי לאפשר ללקוחות לבחור באווירה אינטימית ומזמינה את המתאים והנוח להן ביותר ממגוון מוצרים עשיר. הסניף החדש של בוניטה דה מאס מצטרף ל-3 חנויות קונספט נוספות שהוקשו לאחרונה בקניון TLV שבתל אביב, בביג פאשן בית שמש ובקניון צים במעלות. בהקמת ארבעת הסניפים המשתרעים על פני שטח כולל של כ-400 מ"ר השקיעה הרשת כמיליון וחצי שקלים.עד סוף השנה צפוי מותג ההלבשה התחתונה המוביל לחנוך ברחבי הארץ כ-6 סניפים נוספים. 

איזי מוכתאר, מנכ"ל בוניטה דה מאס, ציין: "המותג שלנו הוכיח את עצמו לאורך השנים כמותג הדוגל באיכות ללא פשרות, הקפדה על נוחות, התאמה לאקלים הישראלי והענקת מראה אופנתי ומחמיא. לא בכדי אנו חווים עלייה מתמשכת בביקושים הבאה לידי ביטוי הן ברכישות בסניפי הרשת הפרושים בעשרות מרכזי קניות מובילים, והן בעסקאות באתר האון ליין של בוניטה דה מאס. פתיחתן של ארבע חנויות הקונספט החדשות המצטרפות לכ-35 סניפי הרשת הקיימים, הינה חלק מאסטרטגיית הצמיחה של בוניטה דה מאס ואנו נמשיך להשקיע בהגברת הנוכחות של המותג בכדי להעניק ללקוחותינו מענה איכותי, זמין ונגיש".

קרדיט צילום בטי אביטבול

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem