גו אייטם – go item | מקומון החדשות של חולון בת ים וראשון לציון

ראשון לציון ממשיכה להתחדש!

ראשון לציון ממשיכה להתחדש!

דואר ישראל ממשיכה להרחיב את שירות "תור בקליק" בראשון לציון, ומעתה גם ההגעה לסוכנויות שער ראשון, הרצל וקניון ערי החוף תתאפשר רק בהזמנת תור מראש בלבד

בשורה לתושבי ראשון לציון! דואר ישראל ממשיכה בהרחבת שירות זימון תור מראש בעיר, ומהשבוע גם ההגעה לסוכנויות שער ראשון (גולדה מאיר 1), הרצל (94) וקניון ערי החוף (דוד סחרוב 19) תתאפשר בהזמנת תור מראש לפני ההגעה ליחידה, וזאת על מנת להימנע מהמתנה ממושכת בסניף. מאז החלה הטמעת שירות הזמנת תור מראש בינואר השנה, חלה עלייה משמעותית בהזמנת תור מראש, ובעקבותיה צומצמו משמעותית זמני ההמתנה ביחידות הדואר. כיום, קרוב ל-60% מכלל המגיעים לדואר כבר מזמינים תור לפני ההגעה, לעומת 6% בתקופה המקבילה אשתקד.

בני לוי, סמנכ"ל חטיבת הדואר והקמעונאות בדואר ישראל אמר: "כחלק ממהלך מקיף שהחברה מבצעת לשיפור השירות אנו מעודדים הזמנת תור מראש בדומה לקופות החולים, לבנקים ולרבים ממשרדי הממשלה, ואת התוצאות בצמצום זמני המתנה לקבלת השירות מאז "תור בקליק" אנו רואים בשטח. הזמנת "תור בקליק" מאפשרת ללקוחות להגיע בזמן ולמקום שנוחים להם ולהתקבל במהירות, ומאפשרת לנו להיערך נכון יותר להגעתם תוך ויסות העומסים בהתאם לביקושים ביחידות השונות. ".

שירותי הדואר לתושבי ראשון לציון ניתנים כיום באמצעות 33 יחידות דואר: 13 סניפים וסוכנויות דואר ישראל, ו-20 מרכזי מסירה לרווחת התושבים. כאמור, בתשעה סניפים וסוכנויות ניתן לקבל שירות רק בהזמנת תור מראש לפני ההגעה ליחידה.


ניתן להזמין תור מראש באתר הדואר www.israelpost.co.il וכן באפליקציה בנייד או טלפונית במוקד הטלפוני 171. כחלק מהערכות החברה הורחבו הקצאות התורים באתר החברה ובמוקד, על מנת לספק את הביקושים בסניפים. חלק מהתורים ביחידות אלה הוקצו להגעה מזדמנת של לקוחות שהינם זכאים לפטור מעמידה בתור, בכללם אזרחים ותיקים מעל גיל 70 ובעלי מוגבלויות עם תעודת פטור מתור.

Exit mobile version