כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

למרות הקורונה גם השנה מציגים תלמידי בת ים עלייה בנתוני הזכאות לבגרות

בהשוואה לשכנותיה, בת ים נמצאת בראש הרשימה

למרות הקורונה,  גם השנה מציגים תלמידי בת ים עלייה בנתוני הזכאות לבגרות

86.8% זכאות לבגרות

משרד החינוך פרסם אתמול (ד', 7.10) את התמונה החינוכית לבתי הספר ברשויות לשנת תש"פ, . למרות ששנת תש"פ (2019-2020) הסתיימה בהגבלות ולימודים מרחוק, נתוני משרד החינוך מציגים עלייה נוספת בזכאות לבגרות בבת-ים. מהתמונה עולה כי ברובם המוחלט של המדדים המרכזיים נמצאת בת ים מעל הממוצע הארצי.

גם השנה ממשיכים אחוזי הזכאות לבגרות בעיר לעלות והם עומדים על 86.8%, שיא של השנים האחרונות. בשנה שעברה (תשע"ט) עמד הנתון על 85.6% ובתשע"ח עמד על 86.5%. מדובר בפער משמעותי מהממוצע הארצי שעומד על 73.4% בלבד השנה.

הנתונים הללו מתפרסמים זמן לקצר לאחר שהתחילה עיריית בת ים במהפכת חוג חיים לילדים, שתביא לחיזוק נוסף בארגז הכלים שניתן לתלמיד במערכת החינוך בעיר.


בהשוואה לשכנותיה, בת ים נמצאת בראש הרשימה עם כאמור 86.8% לעומת 81.8% בתל אביב ו- 85.6% בחולון . גם כשמדברים על אחוז הנושרים מהמערכת החינוכית רואים ירידה משמעותית ונתון חסר תקדים בעיר של 0.7, ירידה של 0.5% בהשוואה לשנה הקודמת, לעומת מגמת עלייה מתמשכת באחוזי ההתמדה של תלמידי העיר.

בת ים נמצאת מעל הממוצע הארצי גם בזכאות ל5 יח"ל באנגלית (50.8%, עלייה של 7.5% משנת תשע"ט) ובזכאות ל5 יח"ל במתמטיקה (15.9%, עלייה של 1.1%), במתמטיקה זו הפעם הראשונה בה  תלמידי העיר עוברים את הממוצע הארצי.

צביקה ברוט, ראש העיר: "מדובר בהישג חסר תקדים שמעיד כי ההשקעה בחינוך משתלמת ומניבה פירות. אנחנו רוצים להודות לאנשי החינוך שלנו שמחוללים את המהפכה החינוכית בשטח, להורים שנרתמים יחד איתנו כדי להוביל את מערכת החינוך קדימה ולתלמידים, שמוכיחים כי אין דבר העומד בפני הרצון. נמשיך לתמוך, להיות קשובים לצוותי ההוראה ולהשקיע בתלמידי העיר כדי להגדיל עוד יותר את נתוני ההצלחה בשנים הבאות. כעת מצטרפת למהפכה שלנו בחינוך גם תוכנית חוג חינם לילדים בכיתות הנמוכות, דבר אשר יעניק בסיס וארגז כלים לכל תלמיד."

אלי יריב. מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך:  זו התקדמות נהדרת לאחר שבשנה שעברה עמד אחוז הזכאות בעיר על 85%. כל הכבוד לצוותים החינוכיים, לכל העוסקים במלאכה, להורים ולתלמידים עצמם.

לא ננוח ונמשיך לעבוד קשה, על מנת להגיע להישגים ולאחוזים גבוהים יותר בשנים הבאות.

יודפת אפק ארזי, מנכ"לית העירייה: העובדה שחרף ההתאמות בימי הקורונה הציגו תלמידי העיר שיפור בנתוני הזכאות לבגרות מעידה על חוזקתה של מערכת החינוך בבת-ים. ראינו בתקופת הקורונה את מנהלי ומורי בתי הספר לא מוותרים על התלמידים ואת הפירות אנו רואים היום. נמשיך להשקיע במערכת החינוך המצוינת של העיר ובשיתוף פעולה עם צוותי ההוראה נמשיך לראות תוצאות.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem