כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

נציב כבאות והצלה חתם על צו איסור הדלקת מדורות לרבות הבערת אש בשטחים פתוחים

כל העובר על הצו צפוי למאסר או קנס כספי של עשרות אלפי שקלים

מנציבות כבאות והצלהנמסר:
צו איסור הדלקת מדורות במועדים ובאזורים מסוימים בשל תנאים קיצוניים המעלים את הסבירות להיווצרות שריפות והתפשטותן תוך סיכון חיי אדם. העובר על ההוראות צפוי למאסר של עד חצי שנה או לקנס בגובה של עד 75,300 ₪.

נציב כבאות והצלה רב טפסר דדי שמחי חתם לפני זמן קצר על צו איסור הדלקת מדורות לרבות הבערת אש בשטחים פתוחים בהתאם לתקנות והוא יחול בכל שמורות הטבע ,חורש ויער, ובכל שטח שבו קיימת צמחייה דליקה וכן בכל תחום יישוב ,ולרבות בשטח בסמוך הנמצא במרחק של עד 500 מטרים מהם.
תוקף הצו החל מיום שני 8.11.21 בשעה 16:00 ועד ליום 30.11.21 בשעה 23:00 , וזאת בשעות היום ,החל מהשעה 0600 בבוקר ועד לשעה 23:00.

נציב כבאות והצלה דדי שמחי:
"בשל היווצרות תנאי מזג אויר חריגים המעלים את הסיכון לפגיעה בחיי אדם ומתוך הבנת כובד האחריות והסכנות הורתי מתוקף סמכותי על צו איסור הדלקת שריפות בשטחים פתוחים"

"משבר האקלים בארץ ובעולם מחייב התייחסות מערכתית וציבורית לסכנות הכרוכות בהבערת אש תוך אימוץ תרבות פנאי אחראית, שקולה ובטיחותית.
אני קורא לציבור לגלות אחריות ולהישמע להנחיות מצילות החיים שקבענו."

לפרטים נוספים מומלץ לעקוב אחר עדכוני כבאות והצלה לישראל באתר האינטרנט, ברשתות החברתיות ובדף הפייסבוק.


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן