כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תושבי דרום תל אביב דורשים העבירו את התחנה המרכזית לצומת חולון

צפו במחאה שהתקיימה מול ביתה של שרת התחבורה

כלק מתהליך סגירתה של התחנה המרכזית פרסמנו כאן על המהלך לפצל אותה ל2 מסופים האחד מול בית חולים וולפסון במסוף הלוחמים והשני מול מתחם בית פנורמה.

כעת תושבי נווה עופר וקריית שלום, המתנגדים להעברת התחנה המרכזית החדשה למסוף פנורמה במקום המקורי שיועד לכך בצומת חולון הפגינו מול ביתה של שרת התחבורה.

ועדי השכונה הקימו מטה מאבק, שכרו משרד עורכי דין, והחליטו להאבק בהחלטה למנוע הפיכת השכונות, למוקד פקוק של פשע, סמים, עובדים זרים, זנות וזיהום אוויר.

המפגינים טענו תושבי דרום ת"א לא שקופים
מגיע לנו איכות חיים, לא לסבול מזיהום אוויר,פקקים וכל הנלווה לאיזור מוכה אסון, כפי שקרה לשכונות נווה שאנן , שפירא והסביבה

זאת ההפגנה הראשונה, בפעמים הבאות הודיעו המפגינים נחסום צירים, ונגיע לכל הגורמים שצריך.


אנו דורשים העבירו את התחנה המרכזית לצומת חולון, בטלו את מתחם מסוף פנורמה לאתר.

גלית צור תושבת חולון פעילה חברתית ושמאית מקרקעים מוסרת לנו:

האזור שהוגדר שער חולון נמצא בחלקו בתחום המוניציפלי של חולון ובחלקו בת אביב.בעקבות עתירה שהוגשה על ידי עורך דין דמעון חזן בעניין תכנית תא/5000, ביום 30/09/2013, ניתנה החלטה מתוקנת של הועדה המחוזית ונקבע כי, השטח יסומן כשטח לתכנון בעתיד ויתוכנן בשלמותו בתכנית נפרדת בתיאום עם הועדה המקומית חולון.

ייתכן ובימים אלה מתגבשת תכנית חדשה בהחלטה כאמור, הרחק מהעין הציבורית .

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן