כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ההספד הכואב של אסף דעבול

פרוט מועדי ההלוויה והשבעה

בשעות הבוקר דיווחנו לכם על תושבת ראשון לציון שנהרגה בתאונת דרכים בכביש 431.

שמה של ההרוגה שהותר לפרסום הוא זנט דעבול אישתו של חבר מועצת העיר ראשון לציון.

אסף בעלה ספד לה ברשתות החברתיות שכתב:אסון כבד נפל עלינו אישתי זנט דעבול אשת חסד אשת חייל נהרגה בתאונת דרכים.

רז קינסליך ראש עיריית ראשון לציון הספיד אותה שכתב ברשתות החברתיות:

בלב כבד המסרב להאמין, אני משתתף בצער משפחת דעבול, על לכתה בטרם עת של ג׳נט דעבול, אשתו של המשנה שלי וחבר יקר ואהוב – אסף דעבול.אסף ואני צועדים יחד בתוך המסע הפוליטי כבר למעלה מ-13 שנים.


ג׳נט תמיד הייתה חלק בלתי נפרד מהמסע הזה, כאישה תומכת, מעורבת, שותפה לעשייה ותמיד באצילות נפש וצניעות.תמיד נפעמתי מהזוגיות מעוררת ההשראה של ג׳נט ואסף ומהמשפחה המדהימה שהקימו יחד. ג׳נט אשת חייל, עמוד התווך של המשפחה, אישה רבת פעלים וזכויות, אמא למופת ורעיה לתפארת, שעזרה לכל מי שנזקק לכך.

רק אתמול בערב בילינו רעייתי גלי ואני יחד עם אסף וג׳נט בהדלקת נר שלישי של חנוכה, מי היה מאמין שזו תהיה הפעם האחרונה שנראה אותה? הלב מסרב להאמין. בשמי ובשם עיריית ראשון לציון, עובדיה ותושביה – אני משתתף בצער העמוק של משפחת דעבול, בעלה אסף, ילדיה – שי, קרן ואלמוג, נכדיה וכל המשפחה – אני אוהב ומחזק אתכם בשעתכם הקשה. ההלוויה תתקיים היום, יום רביעי בשעה 15:00 בבית העלמין שיכון גורדון (שער ראשי 1).

מדוברות המשטרה (מרחב שפלה)נמסר:

המשטרה חוקרת נסיבות תאונת דרכים קטלנית שהתרחשה הלילה סמוך למחלף נשרים, בה נהרגה תושבת ראשל"צ כבת 60

המשטרה פתחה הלילה בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית במעורבות שני כלי רכב פרטיים בכביש 431, סמוך למחלף נשרים לכיוון מזרח, כאשר עפ"י החשד סמוך לחצות פגע אחד הרכבים חזית אחור ברכב השני .

עפ"י גורמי רפואה, כתוצאה מהתאונה נהרגה נהגת רכב – תושבת ראשל"צ כבת 62 ומהרכב השני פונו אל המרכז הרפואי 5 פצועים תושבי אבו גוש- 3 באורח קשה ושניים בינוני.

בוחני התנועה של משטרת ישראל במחוז המרכז אספו ממצאים בזירה , במסגרת החקירה לבחינת נסיבות התאונה.

בנוסף דובר מד"א, זכי הלר מוסר בשעה 00:03 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על תאונת דרכים קשה בין שני כלי רכב, בכביש 431 סמוך למצליח לכיוון היציאה לכביש 44.

חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותה של אשה כבת 63 ומעניקים טיפול רפואי ופינו לבית החולים אסף הרופא וקפלן, 5 פצועים, צעירים כבני עשרים, בהם: 3 במצב קשה, 2 במצב בינוני.

חובשים על אופנועי מד"א דניאל קהלני, יששכר ויס ופאראמדיק מד"א אריה מאיירס, סיפרו:

"ראינו 2 כלי רכב מעוכים, באחד מהם, נהגת הרכב אשה בשנות השישים הייתה מחוסרת הכרה, עם חבלה רב מערכתית קשה, הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותה, 5 מנוסעי הרכב השני היו בהכרה וסבלו מחבלות, שלושה מהם מצבם הוגדר קשה ושניים בינוני, לאחר טיפול מהיר בשטח פינינו אותם בדחיפות לבית חולים."

צילום: תיעוד מבצעי מד"א+דף הפייסבוק של רז קינסליף

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן