כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

יצאנו לבדוק את התפריט החדש ברשת קפה גרג

טור הקולינאריה מאת רואי פרסול

תפריט חדש לרשת קפה גרג

"מה כבר יכול לחדש לי בית קפה?" התלוננתי בפני בת הזוג שלי, "האוכל בינוני, בירה מהחבית לא תהיה, והקפה בבית גם ככה הכי טעים לי". אבל בת הזוג שלי חולה על בתי קפה, ומזל שהיא לא וויתרה לי. "בירה תשתה עם חברים שלך. ולגבי האוכל, שמעתי שרשת גרג השיקו תפריט חורף חדש ובשרי, אז בטוח יהיה לך מה לאכול. יאללה, תתלבש".

כשהגענו לסניף במתחם G במערב ראשל"צ הצמוד לצומת ספרים, סיפרה לנו המלצרית שהרשת מתחדשת במלא מנות חדשות, כולל מגוון עשיר של מנות בשריות, מנות איטלקיות, סלטים, כריכים וקינוחים מושחתים, תוך התמקדות בחומרי גלם איכותיים.

מסתבר שבגרג לקחו את הנושא הקולינרי ברצינות, וכל מנה היא סיפורו של מסע חובק עולם שלוקטו על ידי מיטב השפים, במטרה ליצור חווית מסע בגלובוס המשלב צבעוניות, טעמים, ריחות, גיוון ואווירה. הטעמים החדשים נלקחו ממקומות שונים בעולם, כמו איטליה, גיאורגיה, ספרד, צרפת, אמריקה, אסיה וכמובן המטבח הישראלי.

התפריט הבשרי של גרג מציע מגוון מנות רחב ועשיר, לדוגמא במנות הפתיחה: כנפיים של גרג 37 ₪, רול בשר 39 ₪. בקטגוריית המטבח האיטלקי: פסטה בולונז 59 ₪, פפרדלה עוף 64 ₪. בגלל שהגענו בערב ולא רצינו ארוחה כבדה הלכנו הפעם על דגים.


רצינו להרגיש קצת איטליה. לפתיחה הזמנו ארנצ'יני וסלט קפרזה. הארנצ'יני היה מצוין כמו שרק כדור אורז מטוגן יכול להיות, אבל סלט הקפרזה הפתיע בטריות גבינת המוצרלה שהיתה רכה עד נוזלית ונמסה לנו בפה. השילוב עם זיתי הקלמטה ועגבניות השרי יצר ביס מושלם.

המשכנו לעיקריות, והזמנו פילה לברק על אורז וירקות מאודים, וספגטי ברוטב שמנת עליו מונח סטייק סלמון. חלקנו את המנות ודיברנו בנינו על כמה האוכל טעים, ולא אופייני למטבח של בית קפה. "אתה רואה"?! אמרה לי.

הפסטה הרגישה טרייה, הדגים היו עסיסיים, והמנות אכן שידרו רמת של מסעדה.

קינחנו בסופלה שוקולד שהגיע עם כדור גלידה וערמת קצפת, והמתוק הזה נשאר איתנו כל הדרך הביתה. כל הארוחה היתה בהחלט הפתעה נעימה, שגרמה לי להסתכל קצת אחרת על בתי קפה. לא עוד מפגש פטפטת של נשים בלבד, אלא אחלה מקום לקפוץ לעסקית צהריים או ארוחת ערב משפחתית. את הברים נשאיר לחבר'ה.

ולי

קצת על מה שתמצאו בתפריט החדש:

בקטגוריית הכריכים: כריף עוף 54₪, טוסט נקניק 56 ₪, כריך שניצל 58 ₪, שווארמה עוף 59 ₪, כריך קציצות של בית 61 ₪.

גם במנות העיקריות ניכרת השפעה של טרנדים קולינריים מהעולם, כמו: המבורגר 58 ₪, קציצות של בית 59 ₪, שניצל 61 ₪, חזה עוף 63 ₪, נודלס עוף וירקות 67 ₪, צ'וה בקר 69 ₪, סטייק פרגית 69 ₪, גיוזה סצ'ואן 69 ₪, פאד תאי בקר 72 ₪, קארי עוף 72 ₪ ועוד.

ואם בא לכם להתפנק במשקה ייחודי, ברשת מציעים משקה פיסטוק 31 ש"ח, צ'אי 23 ש"ח, קוקיז שייק 32 ש"ח, שייק פירות 26 ש"ח ועוד.

לרשימת הסניפים: http://gregcafe.co.il/

קרדיט:מלי נעים,דן פרץ

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן