כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

אילנית הרוש ממשיכה במאבק נגד הקמת מתקן הפסולת בראשון לציון

למפגש שאילנית יזמה הגיעו השרה להגנת הסביבה, תמר זנדברג, וחברת הכנסת, גבי לסקי.

במפגש שיזמה חברת המועצה אילנית הרוש בחג החנוכה הגיעו השרה להגנת הסביבה, תמר זנדברג, וחברת הכנסת, גבי לסקי.

את הערב שיזמה פתחה אילנית בעדכון על העשייה הציבורית שלה בעיר.

השרה ,תמר זנדברג וחברת הכנסת, גבי לסקי, עדכנו על הנעשה בממשלה ובכנסת, על ההישגים הרבים של הממשלה וועדות הכנסת לצד הקשיים בממשלה כל כך מורכבת ומגוונת אידיאולוגית.

לצד הארוע התקיימו שתי הפגנות קטנות של מתנגדי תו ירוק ומתנגדים למתקן הפסולת. אחלנית וחבריה ניגשו אל המפגינות והמפגינים, שוחחו איתם, והקשיבו לטענותיהם.

כמו כן הם תארו את שהתרחש בישיבה בעירייה בנושא מתקן הפסולת.


עוד מוסיפה אילנית שהיא , והנהלת העיר, גורמי המקצוע והתושבים והתושבות מתנגדים להצבת מתקן הפסולת. על המסר הזה חזרנו בפגישה עם השרה.

פגישה שאותה יזמתי, תוך ניצול קשרי העבודה הרבים שיש לי עם השרה זנדברג, על מנת להביא לפתרון הבעיה.

בתקופה האחרונה אני בקשר רצוף עם השרה זנדברג, כאשר אני שוטחת בפניה את התנגדות העירייה והתושבים ומעדכנת אותה בטענות של מטה המאבק.

במהלך הפגישה נידונה התוכנית להקמת מתקן מיחזור הפסולת. ראש העירייה רז קינסטליך ואנשי המקצוע הציגו את עמדתם המקצועית נגד הקמת המתקן.

השרה וגורמי המקצוע מטעם המשרד להגנת הסביבה שמעו את הדברים ועדכנו מצדם. השרה זנדברג היא חברה ושותפה לדרך, למפלגה, לאידיאולוגיה.

אני מכירה מקרוב את פעילותה הנפלאה בתחומים חברתיים וסביבתיים רבים ואני סמוכה ובטוחה שבסופו של דבר היא תדע להקשיב, להציע פתרון ולקבל את ההחלטה הנכונה.

בתום הפגישה הבטיחה השרה שתהיה הידברות בין הצוותים המקצועיים של העירייה למשרד הגנת הסביבה. כעת, לאחר הפגישה, ניתן רק לקוות כי יחול שינוי בנושא וכי הלחץ הציבורי והפוליטי יעבוד לטובת תושבי העיר ראשון לציון.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן