כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חולון תארח תחרות רובוטיקה ארצית בהיכל טוטו חולון

התחרות תתקיים בתאריכים 24-21 בפברואר 2022

חולון תארח תחרות רובוטיקה ארצית בהיכל טוטו חולון התחרות תתקיים בתאריכים 24-21 בפברואר 2022 והיא פתוחה לקהל הרחב .

חולון תארח בהיכל טוטו חולון תחרות רובוטיקה ארצית רחבת היקף מבית FIRST LEGO League.התחרות תתקיים בימים שני-חמישי, 24-21 בפברואר 2022, בשעות 17:00-08:00, בחסות עיריית חולון והחברה לבידור ולבילוי.

בתחרות ישתתפו כ-400 קבוצות מבתי ספר יסודיים ומחטיבות ביניים מכל רחבי הארץ, כאשר את חולון ייצגו קבוצות מבתי הספר: אורט חולון, קציר, הרצוג, עתידים, אלון וכן קבוצה פרטית.בנוסף, ילוו את התחרות כ-20 מתנדבים מהעיר, בעיקר חברי נבחרות הבוגרים מגימנסיה קציר.

מטרת ארגון FIRST® הבינלאומי, שמוביל את התחרות, לעודד ילדים ובני נוער לעסוק במדע ובטכנולוגיה באמצעות פעילות רובוטיקה מרתקת. מדובר בתוכנית מעוררת השראה, שמשלבת התרגשות ויצירתיות ומטפחת כישורי חיים בהם: ביטחון עצמי, תקשורת, עבודה בצוות, קבלת החלטות, תכנון וניהול משאבים, כישורי מנהיגות ועוד. המשתתפים בתחרות יפגינו את ערכי הליבה שעל פיהם פעלו במהלך השנה, יריצו על גבי זירת התחרות את הרובוט שבנו באמצעות לגו ובקר רובוט, יציגו בפני השופטים את עבודת החקר שביצעו בתחום האתגר השנתי ואת הפתרון שגיבשו וכן, יתמודדו על פרסים בתחום הרובוט, החקר והערכים וכמובן, על כרטיס עלייה לאירוע הגמר, שיתקיים בחודש הבא בירושלים.האירוע פתוח לקהל הרחב והכניסה בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

צילום ארכיון: באדיבותFirst  ישראל


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem