כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

קייטנות, גנים ובתי ספר של החגים – בחג הפסח בחולון

כל הפרטים על המועדים ועלויות הקייטנות

רשת קהילה ופנאי תפעיל בחופשת פסח את התכנית גנים ובתי ספר של החגים בהתאם למתווה משרד החינוך, וקייטנות מקצועיות במרכזים הקהילתיים לילדי כיתות א'-ו'

התכנית בתי ספר של החגים – פסח תפעל בין התאריכים 7.4-13.4.22, ללא שישי-שבת, ומיועדת לילדי הגנים וילדי כיתות א'-ג' בבתי הספר בעיר, בשעות 07:45-13:00 בבתי הספר ובשעות 07:30-13:00 בגנים.

הרישום יתקיים על בסיס מקום פנוי החל מיום ב', 21.3.22 , בשעה 10:00 בבוקר ועד ליום ד', 30.3.23, בשעה 12:00 בצהריים באתר הרשת בכתובת . holonet.org.il לאחר תאריכים אלה לא יתקיים רישום.

עלות לכל התקופה 100 ₪.

ילדים הרשומים לצהרוני הרשת בשגרה אינם נדרשים להירשם לתכנית, עבורם הפעילות נמשכת כסדרה עד השעה 16:30.


בגנים ייהנו הילדים מתכנים מגוונים ופעילויות שונות על פי תכנית פדגוגית מובנת ומפוקחת על ידי רשת "צהריים טובים" מבית החברה למתנ"סים. בנוסף יתקיימו בגן פעילויות העשרה, יצירה, שירים ומשחקים. הצוות החינוכי שיפעיל את התוכנית יכלול: גננות, סייעות, מובילות, פרחי הוראה ובני נוער.

בבתי הספר יעסקו התלמידים בפעילות תרבות, העשרה ולמידה בנושא מנהגי החג. הפעילויות יתקיימו בתוך ביה"ס. הצוות החינוכי שיפעיל את התוכנית יכלול: מורים, מדריכים ופרחי הוראה.

התוכנית תפעל בהתאם להנחיות משרד החינוך ומשרד הבריאות.

בנוסף, יתקיימו במרכזים הקהילתיים קייטנות מקצועיות כגון – קטרגל, גלגיליות, מחול, מחשבים, טניס ועוד….. פרטים מלאים יתפרסמו בהמשך באתר הרשת.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem