כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

אימפרית הרובוטיקה מקציר חולון אינה עוצרת

זכייה שנייה ברציפות של גימנסיה קציר תוך שבוע

אימפרית הרובוטיקה מקציר חולון אינה עוצרת
חג פורים שמח במיוחד לגימנסיה קציר ולעיר חולון, עם זכייה שנייה ברציפות של גימנסיה קציר תוך שבוע, והפעם : קבוצת הרובוטיקה ftc זכתה במקום הראשון בתחרות הארצית שנערכה הערב בירושלים!
התלמידים המאושרים יחד עם המנטור מתן טריכטר, רכזת הרובוטיקה בקציר ליאת ליפשיץ והמנהלים הגאים מלכה חרותי ואלי קופל, עלו בגאווה לקבל את הפרס ואת מחמאות השופטים והמארגנים על ההישג המדהים.
בשבוע אחד , זוכות 2 קבוצות רובוטיקה מגימנסיה קציר(fll ftc), במקום ראשון ארצי והן עתידות לטוס ליוסטון שבארה"ב ולייצג את העיר חולון ואת מדינת ישראל בתחרות רובוטיקה בינ"ל באפריל.
כל הכבוד לגימנסיה קציר על הזכיות ומיקומה המכובד בצמרת הרובוטיקה הארצית ומי יודע – אולי גם הבינ"ל באפריל.

כזכור לפני מספר ימים פרסמנו כי נבחרת הרובוטיקה של גימנסיה קציר זכתה במקום הראשון באליפות הארצית בתחרות ה-FLL

נבחרת הרובוטיקה של גימנסיה קציר זכתה אמש באליפות הארצית בתחרות ה-FLL שהתקיימה בירושלים. תלמידי חטיבת הביניים, חברי הנבחרת, התחרו יחד עם עוד כ-400 קבוצות מרחבי הארץ וקטפו את המקום הראשון לאחר שגברו עליהן. התלמידים המוכשרים הפגינו עליונות וכישרון בהפעלת הרובוט בחקר מדעי ובהפנמת ערכי הליבה של התחום, תוך שיתוף פעולה פנימי מיטבי. את הנבחרת הובילו רכזת הרובוטיקה ליאת ליפשיץ, המנטור המנוסה אופיר גלזר והמנטור הצעיר יובל ענבר.

פרס האליפות הוענק ברוב הדר ופאר לנציגי הנבחרת והוא הועבר בחום למשמרת למנהלי הגימנסיה, מלכה חרותי ואלי קופל, שתומכים בקבוצות הרובוטיקה הבית ספריות לאורך כל הדרך. מיד עם היוודע דבר הזכייה התקשר ראש עיריית חולון, מוטי ששון ובירך את המנהלים ואת הנבחרת בברכות חמות.

בחודש אפריל תטוס הנבחרת ליוסטון, טקסס שבארצות הברית, לייצג את חולון ואת ישראל בתחרות הבינלאומית הגדולה.


צילום: גימנסיה קציר, חולון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן