כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

לפני השבת -תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט

התחזית מאת עוזי הכהן

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 08/04/22 ועד – 14/04/22.

טלה:

שבוע בעל מוטיבים רוחניים עומד בפתח ואצל רבים מבני מזל טלה מתחדד הצורך בחיפוש אחר משמעות, יעוד רוחני ומטרה. כמו כן צפים ועולים עניינים הקשורים ברגש על היבטיו השונים ובשבוע הקרוב רבים מכם ימצאו את עצמם עסוקים בנושאים רוחניים בלימודים רוחניים, במחשבות ובנושאים רגשיים שקשורים בבני משפחה או בעניינים של זוגיות, אהבה, אימהות בינו לבינה וכדומה. בעבודה: יש לכם הזדמנות נפלא להציג את האינטליגנציה הרגשית שבה התברכתם. נכונות לעזור, להתנדב ולפעול למען האחר, יאפשרו לכם להשביח את שמכם הטוב. פרויקט חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק וגם לימודים והעשרה כזו או אחרת, נלקחים בחשבון. באופן כללי: ניתן לומר, שהשבוע הקרוב יזמן לכם הזדמנות נפלאה לשפר את התדמית שלכם בעיני האנשים שחשובים לכם באמת. הרבו לחייך ואל תתביישו להפגין אדיבות ורוחב לב. זוגיות: לרווקים שביניכם זהו זמן טוב לראות ולהראות. מפגשים חברתיים בהם תיקחו חלק יאפשרו לכם להציג את עצמכם באור חיובי. לנשואים שביניכם: ריח של משבר נישא באוויר ומערכות זוגיות שהבסיס הרגשי שלהם צר עלולות לסבול ולהיקלע לקשיים. וכן ניתן לראות שלאחרונה הלכתם לאיבוד אחד לשני והמרחק הרגשי ביניכם הלך וגדל. השבוע יש לכם הזדמנות נפלאה לגשר על פערים, להתקרב ולהתאהב מחדש בבן הזוג. לאלו מכם שיבחרו לנצל היזדמנות זו בתבונה ולטפל בזוגיות שלהם מתוך אחריות ובגרות יוכלו לגשר על הפערים שהתגלו לאלו מכם שיבחרו להתעלם מהמצב כדי לדעת שהתעלמות שכזאת עלולה להוביל לנתוק רגשי ופיזי וחבל. מעבר דירה או שינוי של מקום המגורים נראה באופק. כמו כן, חופשה או טיול קצר מאפשרים לנשמתכם להתרענן. טיפ לשבוע טוב יותר: השקעה של סכום כסף סימלי במשחקי מזל עשוייה בשבוע זה להניב בעבורכם.. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כאשר תפישת החיים של האדם מתקבעת, הוא הופך למשועמם והחיים הופכים למעייפים. אלוהים מבטיח נעורים נצחיים לאלה שתמיד שואפים לצמוח, ללמוד ולהתפתח.

שור:


שבוע חיובי בפתח. המוטיב המרכזי שעומד מאחורי הקלף השבועי שלכם מדבר על בדידות שאתם נושאים בלבבכם. תחושת הלבד תקפה גם לאלו שפיזית נמצאים בחברתם של אנשים נוספים שמלווים אתכם בחייכם כגון בן הזוג, הילדים וכדומה. תהליך זה מלמד על כך שרבים מכם אינם שמחים באמת בחלקכם. חשוב שתדעו שהשארת המצב ללא טיפול רק יחמיר את תחושתכם. פנייה לעזרתו של חבר או איש מקצוע שיקשיב, ייעץ ויכוון, תשפר את הרגשתכם. נושאים הקשורים בכסף על היבטיו השונים יעסיקו אתכם השבוע. לעצמאים שביניכם: זהו שבוע נהדר להתחיל ולהוציא אל הפועל תוכניות ומהלכים שיביאו לשיפור בתזרים המזומנים. הצעה או רעיון לשותפות עסקית נראית קוסמת ומבטיחה אך הקלפים מייעצים לכם לדחות את ההצעה על הסף ולגלגל את הרעיון בכוחות עצמכם. כמו כן, עסקה שהתעכבה יוצאת אל הפועל. בעבודה: אתם לא ממש נמצאים. אין זה אומר שאינכם מבצעים את מלאכתכם אולם הראש שלכם מצוי במקומות אחרים ותהליך זה של חוסר ריכוז עשוי להוביל לעשיית טעויות שטותיות. הקפדה ושימת לב לפרטים הקטנים, תאפשר לכם לעבור את השבוע הקרוב ללא תקלות. זוגיות: יש לכם הרגשה שבן הזוג שלכם אינו מבין אתכם וסימני המצוקה שאתם משדרים באים לידי ביטוי בחוסר סבלנות, עוקצנות והעדר פרגון. עליכם להבין שמהאופן בו אתם מתנהגים לא תצמח לכם הישועה ותחושת הריחוק רק תחמיר. לרווקים שבניכם: הפחד להיות לבד עשוי להוביל אתכם לשותפות זוגית חסרת טעם. לכן אל תפחדו מהלבד ואל תסכימו למכור את עצמכם בעבור נזיד עדשים. לאמיצים שביניכם שלא יירתעו מלעמוד על עקרונותיהם צפויה היכרות ברמה אחרת שאמורה להתרחש ב"ה בזמן הקרוב. הציטוט השבועי: "שום דבר לא יכול לעצור את האיש עם הגישה הנכונה מהלשיג את מטרתו. שום דבר עלי אדמות, לא יכול לעזור לאדם עם הגישה הלא נכונה." – תומס ג'פרסון. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: תוחלת חיי האדם מתארכת בכשנתיים בממוצע מדי עשור. זה אומר שאנחנו זוכים על כל יום שעובר בעוד חמש דקות חיים. אם המאמץ יהיה מספיק מרוכז, נוכל להגיע ליום תמורת יום. יום נוסף של חיים בריאים על כל יום חיים בריאים שחלף.

תאומים:

שבוע חיובי בפתח. האביב שבפתח וחג החירות שקרב משרים עליכם אווירה נעימה. באופן כללי: המהות של הקלף השבועי מלמדת על התאוששות, התעשתות, ישום ועשייה חדשה. השבוע הקרוב, מביא עמו התחלות חדשות שיש בכוחן לפתוח בעבורכם נתיבים ואופקים חדשים שמהותם העיקרית קשורה בעתידכם המקצועי והתעסוקתי. התחושה הכללית שמפעמת לכם בחזה, מלמדת על צורך בחידוש, ריגוש והרחבת אופקים שיזרימו קצת מים חיים לתוך חייכם המאובקים. התחלה של לימודים ואו הרשמה לחוגי העשרה, יספקו לכם את המענה הדרוש להשבחה עצמית והתרחבות רוחנית. בעבודה: גם כאן צפויות התחלות חדשות. אסרטיביות היא מילת המפתח וחשוב לפעול בנחישות אבל גם ברגישות . היכולת שלכם להפגין שליטה וביטחון עצמי בידע המקצועי שיש ברשותכם, חשובה ביותר לכן, אל תהססו להפגין את מקצועיותכם. השתלמות במסגרת העבודה, סדנה או קורס חיוביים בעבורכם לכן אל תהססו להירשם ולקחת בהם חלק. זוגיות: השבוע יש לכם הזדמנות להפיג את השעמום הזוגי ולשפר את התקשורת האינטימית בתוך הקשר שלכם. ונושאים שקשורים במגע, תשוקה, ארוטיקה ותקשורת מינית מקבלים השבוע משמעות אחרת וחשוב לדבר על כך. חשוב לדעת שלעיתים, המשיכה המינית נוטה לדעוך עם הזמן אם אין מקדישים לה זמן, אם מזניחים את הגוף ואת האסתטיקה, ואם שוכחים להיות רומנטיים. חיי מין מלהיבים ומספקים אינם מתרחשים רק מתוך היצר וההורמונים, אלא גם מתוך מחשבה ותכנון וזה באחריותכם בלבד. לרווקים: מפגש מרגש שיוצר מתח מיני, מעלה בכם תקווה מחודשת לזוגיות מהנה. חשוב לזכור, שהתאמה מינית בקשר היא חשובה ביותר (סקס טוב זוגיות טובה) אך היא איננה ערובה לזוגיות מוצלחת אם במקביל, לא תהיה גם הפריה רוחנית. דאגה למשהו שנמצא מעבר לים מקננת בלבכם כדי להשקיט את נפשכם מומלץ לקרוא את אנא בכח וליחד אותו למי שאתם דוגים לו. טיול או חופשה קצרה עולים ובאים וגם חו"ל נלקח בחשבון.. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: נדיבות היא אחת הדרכים שלנו להתקרב אל הבורא. אדם נדיב מבין כי כל אדם עמו הוא נפגש במהלך חייו הוא אחיו – גם הוא ילדו של אלוקים – גם אותו אלוהים ברא – ולכן, הוא מעריך כל הזדמנות הנופלת בחיקו להיות נדיב. הידעתם שהמילה א"ח היא למעשה ראשי תיבות של "אהבת חינם"? עכשיו כשאתם יודעים זאת בואו ביחד אחים שלי ב"ה נקרב את המשיח .

סרטן:

שבוע חיובי בפתח. הקלף השבועי שלכם מלמד על כך שרבים מכם הגיעו לסוף שלב בעיקר מבחינה תעסוקתית. וכעת אתם שוקלים את המשך דרככם וניצבים בפתחו של שלב חדש שמלווה בחששות מהעתיד לבוא ומה הלא ידוע. חשוב שתפנימו שבמידה ותשתמשו ותיישמו את התובנות, המסקנות וההארות אותם רכשתם בעמל רב עם השנים שחלפו, אין לכם כול סיבה לדאגה. בעבודה: יש ריח של שינויים באוויר וגם אם זה מלחיץ, אל לכם לפחד, הדברים נראים די חיוביים בעבורכם. לאלו מכם ששוקלים הסבה מקצועית ולאלו מכם שצועדים בנתיב תעסוקתי חדש ניתן לראות שיש הצלחה ממש מעבר לפניה. זוגיות: אפרוריות וחוסר חדוות עשייה מאפיינת השבוע את זוגיותכם. דבר זה נובע מעצם העובדה שאתם נוטים לקבל את בן הזוג שלכם כמובן מאליו ואינכם משתדלים קצת יותר לנקות יוזמה ולהיות בתוך נעניין הזוגי בכול לבכם. כדי שתדעו שלא לעולם חוסן התוצאה מאי נקיטת יוזמה היא דריכה במקום והיא תוביל את הזוגיות לידי תקיעות ותסכול מבחינה רוחנית ניתן לומר שנשמתכם נמצאת בתחנת מעבר בזוגיות, בין פרק אחד בחייה לפרק אחר וחדש, שאיכותו תלויה אך ורק באופן בו תבחרו ליישם את התובנות, המסקנות וההארות אותם רכשתם בעמל רב עם השנים שעברו עליכם בזוגיות שלכם. לרווקים: התלבטות האם ללכת או להישאר? האם תקווה חדשה עולה באופק ויש לכם הזדמנות טובה לקדם מהלכים שיש בכוחם ליצור זוגיות ושיתוף. מעבר דירה, שיפוץ או עיסוקים שקשורים לבית ותחזוקתו עולים על הפרק. טיול או חופשה עם זיקה לחו"ל נראים באופק והדבר יתאפשר ב"ה בעתיד הקרוב. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: על פי היהדות, התורה היא "תוכנית הבריאה". אם רק תשאלו את השאלות הנכונות, ותחזיקו בידיכם את מערכת הכלים המתאימה, תוכלו למצוא ה כ ל בתורה.

אריה:

שבוע חיובי בפתח. שיפור בתחושה האישית יוצר הרגשה של שחרור והקלה. השבוע נפתח באווירה טובה יותר. דאגה שהוסרה וירדה מהלב, פחד או דאגות חוזרים לפרופורציה נכונה וחששות שהתבדו, יוצרים סביבכם אווירה נעימה יותר. באופן כללי: שחר חדש של הזדמנויות לשינויים חיוביים מפציע כעת על בני מזל אריה. בשלב זה אתם מוכנים לוותר מרצון על דברים בהם מיציתם את עצמכם והדבר מאפשר לכם ב"ה לצאת לדרך חדשה אשר ב"ה יש בכוחה להוביל אתכם לצמיחה אישית שתהווה פיצוי נאות בגין השקעתכם הרבה. שבוע מעולה לגשת למבחנים, טסטים לנהיגה, ראיונות עבודה הכרויות חדשות וכדומה. צורך בשדרוג מקום המגורים כמו למשל שיפוץ קל, סידור אחר של הבית, בקנייה או החלפת דירה עולים על הפרק וגישושים שמתחילים כעת יובילו בסופו של דבר לשינוי המתבקש בנושא. בעבודה יש שיפור והרגשתכם טובה יותר. נושא שפעלתם ושקידמת עולה יפה ומצליח. לאלו מכם שסיימו הכשרה וקיבלו תעודה המעידה על כך הגיע העת להפיג את הפחדים שמעכבים אתכם מלהתחיל ולממש את החזון שלכם. למחפשי העבודה: שבוע מעולה להציג את עצמכם. לנחושים שבנכם, ממתינה ב"ה עבודה חדשה מעבר לפינה. לרווקים שביניכם: זמן טוב להציע נישואין להבטיח אהבה וחום . מי שישנה את דרך חשיבתו ואת יחסו לנושא הזוגיות צפוי לו מפגש מעניין אשר יוביל לסיומה של תקופת הלבד. כן, ואפילו חתונה נלקחת בחשבון. זוגיות: עליכם לעמוד על המשמר! הסדקים שהופיעו בחומת הזוגיות שלכם הם תוצאה של לקיחת הזוגיות שלכם כמובנת מאליה וזו טעות נפוצה שיש להימנע ממנה. באמצעות שיחה, ליטוף, ויתור, הבנה, התחשבות, מחמאה וחיבוק. תוכלו להשיב את התשוקה שנעלמה. כספים: הקלה ושיפור בתחום זה נראים באופק. יחד עם זאת, עדיין מוקדם לנהוג בפזרנות וחסכון הוא עדיין צו השעה. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שמחה פנימית אמתית היא שמחה במה שיש לנו בחיינו. שמחת חיים פירושה ליהנות מכל רגע בחיים באופן הכי טוב שאפשר.

בתולה:

המהות של השבוע היא מהות חומרית. חוסר יציבות כלכלית מציב אתכם בנקודה שאתם לא אוהבים להיות בה. באופן כללי: התלבטות ודילמה בין שתי אפשרויות יוצרת מצב שאינו יציב בעבורכם. הבחירה שלכם לפסוח על שני הסעיפים, מקשה עליכם להתקדם לעבר פתרון שיקל על מצבכם. השבוע הקלפים ממליצים לכם להפסיק להתלבט לקחת אחריות בנושא אשר מעסיק אתכם. נטילת האחריות היא ההבנה שעל מנת שתוכלו להגיע להישגים משמעותיים וליצור את השינוי, יהיה עליכם לוותר על הרווח שבאי נטילת אחריות. ההבנה שאי נטילת אחריות גובה מכם מחיר כבד ומיותר תאפשר לכם להתמודד ולהצליח. בעבודה: נושאים שקשורים בשכר עולים על הפרק. לאלו מכם שלאחרונה החלו בעיסוק חדש או עבודה חדשה, מרים הקלפים שזו הזדמנות טובה לחזור למעגל של עשייה מתוך תחושת רצון כנה ואמתית ליצור שינוי שישפיע לטובה על מצבכם. זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי אם אתם חפצים בשיפור, דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קירבה אמתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות, בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. אצל חלקכם ניתן לראות, שהתלבטות בין שתי מערכות יחסים משבשת לכם את קו המחשבה ואתם מתקשים לבחור מי מבין השניים טובה יותר בעבורכם. גם כאן יהיה עליכם לשאול את השאלות הנכונות כדי שתוכלו להגיע לתשובות האמתיות. כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם. הציטוט השבועי : "לחיות זה הדבר הנדיר ביותר בעולם. מרבית האנשים מסתפקים בלהתקיים" – אוסקר ווילד. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מי ששואל הוא טיפש לחמש דקות, אך מי שאינו שואל, נישאר טיפש לנצח. זכרו לא הביישן למד!!

מאזניים:

"הניצנים נראו בארץ, עת הזמיר הגיע, וקול התור, נשמע בארצנו" (שיר השירים ב', י"ב). שבוע חיובי ממתין בפתח והאנרגיה סביבכם משתנה לטובה. זו העת לניקוי והתחדשות אשר ישפיעו לטובה על נשמתכם. באופן כללי: זו תקופה של סיום והתחלה חדשה ונתיבים חדשים נפתחים בעבורכם ועכשיו הזמן הנכון ביותר להתחיל וליצור את העתיד בקיומו אתם חפצים. למרות הלחצים שקיימים מסביב, רבים מבני מזל מאזניים נמצאים בתקופה חיובית והתחושה הכללית שמפעמת בלבכם מבשרת לכם שהחלטות/בחירות שהתקבלו לאחרונה, הם ההחלטות/בחירות הנכונות ביותר בעבורכם והכיוון בו אתם צועדים עקב כך נראה מעודד ומבטיח. בעבודה: מעריכים את עשייתכם ואתם דמות חיובית אשר ניתן ללמוד ממנה. הקלפים מצביעים על כך שבקרוב יורחב תחום אחריותכם ויתכן כי תתבקשו לסייע ולקדם פרויקט חדש בנוסף לעשייתכם. עשו זאת בשמחה- תגמול ראוי לא יאחר לבוא. לאלו מכם שהחלו בעבודה חדשה, אל חשש עשיתם את הצעד הנכון ויש לכם אפשרות נהדרת להתפתח ולהצליח. ליוצאים לחל"ת, אל תאגה חזרה לעבודה נראת בקרוב. אצל חלקכם נושאים שקשורים בעבודה ובעסקים עם גורמים מעבר לים, צצים ועולים. זוגיות: זהו שבוע חיובי לחיזוק של מסגרות קימות. רבים מבני מזל מאזניים חשים כי הדחפים והיצרים המיניים שמתקיימים בהם חזקים מתמיד ויש להם דחף עז לאהוב ולהיות נאהבים. לפנויים שביניכם זהו שבוע נהדר להביא לידי ביטוי את האיכויות בהן התברכתם. קשר שהחל לא מזמן עולה מדרגה.. לנשואים שביניכם- זהו שבוע נהדר לשים את המחלוקות מאחור ולנצל את הזמן לאהבה ,פינוקים, למיסוד וליציבות שיעשו רק טוב לקשר. טיול או חופשה קצרה עולים בעתיד הקרוב על הפרק, וגם חו"ל נלקח בחשבון. שבוע נהדר ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מהו עושר?? עושר זה לא הבגדים שאתם לבושים, האוטו שבו אתם נוסעים, הטלפון הנייד שבו אתם מדברים או הבית שבו אתםה גרים. אושר זה משפחה בריאה, חברים נאמנים וכתף חזקה של אדם אהוב….

עקרב:

שבוע חיובי בפתח. זהו זמן טוב להתחבר אל יושמה ועשייה מצוך אמונה עצמית ביכולות שלכם. כעת אתם נדרשים להוביל, להנהיג להטוות כיוון ודרך ולהשרות תחושת ביטחון בסובבים אתכם. באופן כללי: זהו שבוע שקורא לכם לנהוג באחריות, להפגין נחישות ולפעול בבגרות. רק התנהגות אסרטיבית ובוגרת תאפשר לכם לקדם רעיון או להשיג את מטרותיכם במהירות רבה יותר. בעבודה: יש לכם הזדמנות נהדרת ליצירת קשרים חדשים או לחידושם של קשרים ישנים אשר יביאו למיסוד וליציבות תעסוקתית, הן בעבודה והן מחוצה לה. ניתן לומר שלאחר תקופה בה לא חשתם במיטבכם, אתם ניצבים כעת בפני תקופה נוחה יותר. התחברות לאסרטיביות ולאמונה בעצמכם תביא לידי ביטוי את הסמכותיות ואת היוזמה בהם התברכתם. לאלו מכם המעוניינים ללמוד, זוהי תקופה טובה לממש את הדבר – ההצלחה מובטחת. זוגיות: כלפי חוץ אתם מציגים תמונה אופטימית אך בתוך לבכם אינכם מרוצים מהזוגיות שלכם ויש הרבה דברים שמציקים לכם. עליכם להיות כנים עם עצמכם ולשאול האם אתם עושים את כל הדרוש על מנת לשפר ולתקן? הקלפים ממליצים לכם ליטול יוזמה ולהוביל מהלכים של חיבור ועשייה משותפת. התיקון השבועי: אל תיכנעו לייצר הרע. האמינו בעצמכם וביכולות שלכם, אתם מסוגלים. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אף אדם אינו מסוגל לממש את הפוטנציאל האישי שלו, אם הוא לא בשמחה. לכן, הקפידו למצוא את הדרך שבה משתלבת שמחת החיים בהוויה היומית שלכם.

קשת:

שבוע אפרורי מבחינה רגשית. רבים מהקשתים מקפדים לעטות על הפנים שלכם מסכה של "הכול בסדר" .אבל בתוך הלב פנימה יש חוסר במשהו. דאגה וחוסר שקט נפשי יוצרים מתח נפשי שבא לידי ביטוי כחולשה פיזית. השבוע יעמוד בסימן הבית והמשפחה. הקלפים מצביעים על כך שלמרות שהכול נראה בסדר, קיימת מתיחות סמויה בתוך הבית. אין זה משנה עם מי או מול מי המתיחות הזו מתקיימת. יש לטפל בה בדרך הראויה. התעלמות ממתיחות זו והטמנת הראש בחול רק תחריף את המצב. לכן, היו נבונים ואל תשמרו בלבכם את מה שמפריע לכם. בעבודה: המתח שהצטבר לאחרונה מפנה את מקומו לתחושת השלמה אשר מקלה עליכם לבצע את עבודתכם ביעילות. הקלפים ממליצים לכם להאיר פנים לסובבים אתכם, לגלות אוזן קשבת וסבלנות. יחסכם האדיב בסביבת עבודתכם יסייע בידכם לקדם את עצמכם. כמו כן, חשוב שתדעו שיש מי שמצפה מכם לנהוג ולעול באופן מקצועי ואחראי. זוגיות: חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק. אך חשוב שתדעו שכדי לשמור על חיי הזוגיות, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר הריכוז. לאלו מכם ששוקלים לסיים קשר זוגי, ממליצים הקלפים לגלות אחריות ובגרות ולא למהר ולהגיע למסקנות חפוזות לפני שבדקתם היטב האם עשיתם את כל מה שיש בידכם לעשות כדי להציל ולהחיות את הקשר כספים: השבוע יהיה עליכם להימנע מבזבוז מיותר. אלו מכם שיצליחו להתמודד מול הפיתוי לשלוף את הארנק, ימנעו מעצמם לחצים מיותרים. עיסוקים שקשורים בטיפול, שיפוץ ואחזקת הבית עולים על הפרק. שאלה למחשבה: מה הייתם עושים אחרת אם הייתם עכשיו חוזרים עשר שנים אחורה? שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:מיהו אומלל? ומיהו מאושר? אומלל, הוא אדם המצטער את צער האתמול ודואג את דאגת המחר. מאושר, הוא אדם השמח על האתמול וסומך על הבורא יתברך ובטוח בו בכל הנוגע למחר.

גדי:

בלבול רגשי וחסר יכולת להתמקד ולבחור בדבר אחד. משהו יושב לכם על הלב. ניתן לומר שבשבוע זה אתם טרודים ולמרות שאתם משתדלים לשדר לסביבה שהעסקים כרגיל ניתן לראות על פניכם שהדברים אינם כשורה. הקלפים מייעצים לכם להיפתח ולשתף אחרים בתחושותיכם ובהרגשתכם שיתוף שכזה עשוי להפתיע אתכם לטובה. באופן כללי: מחשבות על עולם הרוח והמיסטיקה מעסיקות אתכם ורבים מכם חשים שהגיעה העת להכניס קצת רוחניות לשגרת יומכם. הרשמה לסדנאות והרצאות הקשורות בנושאים של התפתחות אישית ורוחנית יעזרו לכם למצוא את הנתיב בו עליכם לצעוד. כספים: נושא זה רגיש במיוחד השבוע. לכן הימנעו מבזבוז מיותר והקפידו להוציא את כספכם על הדברים שנחוצים לכם באמת. בעבודה: השתדלו להימנע מלקחת חלק ברכילות כזו או אחרת ואל תחלקו סוד או מידע שהגיע לאוזנכם עם אחרים. בבית: אתם חסרי סבלנות בעיקר כלפי הילדים ובני הנוער ואתם נוטים לכעוס ולהתרגז בקלות. נסו לגלות מעט סבלנות והבנה. הבלגה כזו או אחרת תמנע מכם את רגשות האשם ואת הצורך בלהצטער. זוגיות: משברים ישנים שבים ומכים בזוגיותכם והדבר יוצר בלבול רגשי בתא הזוגי שלכם. תהליכים אלו מלמדים שאתם זקוקים ליד מכוונת. פנייה לעזרתו של איש מקצוע שידריך ויכוון תוכל להניע מהלכים שאמורים בסופו של דבר להפוך אתכם למאושרים. לרווקים שביניכם: מומלץ לצאת ולחשוף את עצמכם לסביבה מתוך אמונה שיש ביכולתכם לממש את עצמכם מבחינה זוגית. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!

הכוונה רוחנית: שלמה המלך אומר במשלי (כ"ד, ט"ז), "כי שבע ייפול צדיק וקם". ההגדרה של "צדיק" אינה 'מי שאינו טועה לעולם', אלא – דווקא זה שאף על פי שהוא שוגה ונופל, אינו נכנע אלא קם ומנסה שוב מבלי להתייאש!

דלי:

שבוע חיובי בפתח. באופן כללי: הכר שלה אתם זוכים לאחרונה היא חיובית מאוד.. אך עדיין יש צורך בהתקדמנות לכן, אל תהססו להמציא את עצמכם כול יום מחדש. שימוש בחשיבה יצירתית מגובה באמונה בבורא עולם, תאפשר לכם להניע את עצמכם קדימה ואילו הססנות יתר, חששות מופרזים וחוסר ביטחון עצמי ימנעו מכם את היכולת לנצל את הפוטנציאל שטמון בכם. בעבודה: רעיון או פרויקט אותו אתם מנסים לקדם מצריך יותר התלהבות וחשק ובלבכם פנימה מתקיים חשש שמא הדברים לא יעלו יפה. ההבנה שיש לכם את כל הכלים הדרושים כדי לתת גז ולקדם את עצמכם היא הכרחית להצלחת התהליך. לדורשי העבודה שביניכם- זהו שבוע טוב להגשת קורות חיים ולראיונות עבודה. לאלו מכם שיבחרו להתחבר לביטחון עצמי ולהעזה, צפוי שיפור ניכר תוך זמן קצר. קלף אביר המטבעות מלמד שרעיון שאמור להביא לשיפור בחייכם האישיים עולה על הפרק. כדי להוציא את הדברים אל הפועל יהיה עליכם הפסיק ולהתמקד בפרטים הקטנים שמונעים מכם לעשות את הדבר הנכון ביותר למען עצמכם. זוגיות: שיגרה וחוסר מוטיבציה צובעים את הזוגיות שלכם באפור. מהמקום הזה הדרך למשבר, ריחוק וקרירות קצרה ביותר. נקיטת יוזמה ולקיחת אחריות אישית על איכות הקשר בו אתם מצויים היא חובתכם! ולכן מומלץ וראוי לפנות לעזרה חיצונית של איש מקצוע שיעזור לכם להחזיר את הניצוץ שאבד. לרווקים: היכרות שהחלה מעל צג המחשב מעוררת בכם סקרנות ותקווה. יחד עם זאת, לא כדאי למהר ולהיסחף. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: "לא תיקום ולא תיטור את בני עמך ואהבת לרעך כמוך אני ה'" (ויקרא, יט: יח) טינה היא סם רעיל שיש להימנע ממנו. טינה מונעת מאתנו לאהוב אנשים אחרים ואת עצמנו.

דגים:

השבוע הקרוב מתאפיין בעומס רגשי ודאגה (בעיקר על רקע תעסוקתי) חשש מפני פגיעה יוצר דריכות. המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן הצורך להשתחרר מדרך חשיבה או התנהגות שאינה תורמת לצמיחתכם האישית והרוחנית. הקלפים מצביעים על כך שבשלב זה רבים מכם מצויים בתהליך בו דאגה כזו או אחרת יוצרת לחץ וצורך בהגנה וכול זה מחדד אצלכם את הרצון לאסוף ולשמור קרוב אליכם את הדברים שבעת הזו חשובים לכם ביותר. על קצה המזלג, ניתן לומר שהפחד מלאבד דבר כזה או אחר, גורם לכם להתנהגות שיש בה פגם רוחני ושיש עליכם לתקן. עבודה: שבוע לחוץ בפתח. חוסר יכולת לסמוך על אחרים, גורם לכך שאתם נוטים לקחת את הכול על עצמכם מתוך הבנה שגויה "שאם אין אני לי מי לי", ורק אתם תדאגו הכי טוב לבצע את העבודה. יחד עם זאת, יש לכם השבוע המון דברים על הראש ואתם עסוקים בכמה וכמה מטלות בעת ובעונה אחת והדבר עלול לפוגם בכושר הביצוע שלכם. הקלף השבועי ממליץ לכם בחום כן לחלוק וללא פחד את העומס והאחריות עם אנשים אחרים. וכן לבדוק אילו מהתפקידים שלקחתם על עצכם מיותרים ואו ניתנים לעשייה על ידי גורם אחר. לדורשי העבודה: נצלו את התקופה הזו לשיפור/שיפוץ ועשיית סדר בקורות החיים שאתם שולחים למקומות עבודה פוטנציאלים. זוגיות: לחץ נפשי פוגם בזוגיות. השבוע אין לכם הרבה חשק לזוגיות אך בכל זאת אתם מנסים לשדר שהכל בסדר. אולם שפת הגוף שלכם משדרת מסרים אחרים, מסרים של קרירות וריחוק. עליכם להיזהר, היות ומסרים אלו נקלטים על ידי בן זוגכם והם ומפורשים לעיתים בצורה לא נכונה, שעלולה רק להחריף את המצב. שיחה פתוחה עם בן הזוג, והבהרת עמדתכם, תימנע את אי ההבנות. אצל חלקגם ניתן לראות שחלוקות המטלות בתוך הבית איננה נופלת באופן שווה והוגן בינכם לבית בן הזוג והרגשתכם היא שאתם נושאים ברוב המטלות שכרוכות בתא הזוגי והמשפחתי. כדי ליצור שינוי מומלץ ליצור מרחב שיחה עם בן הזוג ולהימנע מהאשמות והטחת ביקורת. פנייה לעזרתו של איש מקצוע תחולל בעבורכם נפלאות ולכן אל תהססו לעשות זאת מתוך ידיעה "שלא הבישן למד." טיפ לשבוע טוב יותר: אל תזלזלו במה שהשגתם עד כה והביעו תודה על הכל, אל תשטו באהבה ואל תמעיטו מערך עצמכם!! שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ההנחה הבסיסית של היהדות היא, שכל אדם נוצר בצלם אלוקים. עם נקודת פתיחה כה נשגבת, כבוד עצמי הוא זכותו המוּלדת של כל אדם.

מעוניינים לדעת מהי תחזית מזג האוויר לימים הקרובים?? לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן