כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ברגעים אלה אזעקת צבע אדום בדרום הארץ

כוננות טילים בדרום הארץ

האיום של ארגוני הטרור מומש-אזעקת צבע אדום בישובים בדרום הארץ

ידיעה מתעדכנת

צבע אדום בכיסופים, עין השלושה [20:22]: 18/04/2022 20:22:53: • עוטף עזה – כיסופים 18/04/2022 20:23:06: • עוטף עזה – עין השלושה || מועצות אזוריות: אשכול ||

מדובר צה״ל נמסר כי הופעלה התרעה במרחב עוטף עזה. הפרטים בבדיקה.

ככל הנראה כיפת ברזל ירטה רקטה אחת


לא ידוע על נזק או נפגעים

עדכון מדובר צה"ל: בהמשך לדיווח על הפעלת התרעה, זוהה שיגור אחד מרצועת עזה לישראל שיורט על ידי לוחמי ההגנה האווירית.

בכיר הג'יהאד האיסלאמי, דאוד שהאב הבטיח לפני מספר שבועות כי "פשע ההתנקשות בשלושת הצעירים בעיר ג'נין הוא התקפה על העם הפלסטיני והתנגדותו ועל קדושת חודש הרמדאן המבורך. ההתנגדות היא למות, וגדודי אלקודס על כל אנשיה והמוג'אהדין ימשיכו את ההתנגדות על כל צורותיה. אנו מבטיחים שדמם הטהור של הקדושים לא ישפך לשווא ופשע הכיבוש לא יעלם מעיניו" – ואכן, אזעקת צבע אדום, כאמור, נשמעת ברגעים אלו.

בתוך כך, ראש הממשלה, נפתלי בנט, קיים לפני זמן קצר חיתוך מצב ביטחוני נוכח האירועים בירושלים.

גורמי הביטחון הציגו את עיקרי תמונת המצב המודיעינית והפעילות המבצעית במוקדים השונים. ראש הממשלה הדגיש, כי יש להמשיך ולעשות כל מאמץ על מנת לאפשר לבני כל הדתות לחגוג ולציין את מועדיהם הדתיים בירושלים. עוד הדגיש רה"מ, כי יש להמשיך ולטפל בפורעים שמפרים את הסדר הציבורי ומנסים לפגוע בשגרת החג, וכן הנחה לתגבר את אבטחת האוטובוסים לכותל ולעיר העתיקה.

ראש הממשלה הנחה להמשיך את הטיפול בגורמים מסיתים שמפיצים חדשות כזב (פייק ניוז) וסרטונים ערוכים על אלימות כנגד מתפללים מוסלמים במטרה להלהיט את השטח ולפגוע בשגרת הרמדאן. לדברי בנט, "משימת העל היא מתן ביטחון לאזרחי ישראל בכל רחבי הארץ. כוחות הביטחון ממשיכים לקבל מהדרג המדיני יד חופשית לכל פעולה שתעניק ביטחון לאזרחי ישראל. אנחנו פועלים להרגעת השטח מחד, ומאידך פועלים באופן נחרץ נגד גורמים אלימים. כוחות הביטחון ערוכים לכל תרחיש".

בשיחה השתתפו שר הביטחון, שר החוץ, השר לביטחון פנים, הרמטכ"ל, מפכ"ל המשטרה, ראש השב"כ, נציבת השב"ס, ראש המל"ל, מזכיר הממשלה, המזכיר הצבאי ובכירים נוספים.

נמשיך לעדכן!!

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן