כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

התחזית השבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט

התחזית מאת עוזי הכהן

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 22/04/22 ועד – 28/04/22.

טלה:

שבוע רגיש בפתח והנטייה למריבה או לוויכוחים רבה מתמיד. לחימה למען מטרה צודקת מצריכה מכם השבוע לפעול בנחישות וברגישות. מאבק פנימי בין השכל הישר לבין הרגש, יוצר סביבכם חוסר שקט. כדי לייצב תהליכים, להרגיע את המצב ולקבל בחזרה את השליטה, יהיה עליכם להקשיב לקול ההיגיון ולפעול ולהפעיל שיקולים שכלתניים ולא שיקויים רגשיים. באופן כללי: רוח גבית מאפשרת לכם ליצור במהירות ותוך זמן קצר, את שינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. עכשיו הזמן שלכם להגדיל ראש, לתת גז ולהסתער. עשייה או החלטה שלקחתם על עצמכם לבצע ולהוציא אל הפועל, מצריכים מכם אסרטיביות ונחישות. בבית: השבוע יש לכם נטייה להיגרר לוויכוחים שנובעים מחוסר סבלנות כלפי הסובבים אתכם. הקלפים ממליצים לכם להקשיב ולהימנע מלומר דברים אשר אתם עשויים להצטער על כך שנאמרו. בעבודה: למרות חוסר היציבות ששורר, כל הסימנים סביבכם מצביעים על כך שהגיע העת להתקדם. הקלפים מראים שדווקא עכשיו, זו תקופה בעלת פוטנציאל לקידום ושינוי שיכולים לספק לכם את ההזדמנות. כל שעליכם לעשות הוא להיות יותר בטוחים בעצמכם ולהימנע מהיסוסים, חשיבה שלילית וחששות אשר מעכבים אתכם. זוגיות: מי מכם בני מזל טלה שיסכימו וישכילו לוותר על עקשנות ואגו וימצאו בלבבם את היכולת להיות פתוחים וקשובים לצרכיו של בן הזוג, ימצאו את עצמם נהנים מחדוות הנתינה והקבלה אשר תבוא בעקבותיה. התבצרות עיקשת בעמדתכם הכועסת, עלולה להביא לרוחות מלחמה שאין בהן כל צורך. טיפ לזוגיות שקטה יותר: אף אחד אינו אוהב כשמטיפים לו. לכן, רק הכרה עצמאית בטעות, תצליח לנטרל את התגובה המתגוננת וליצור הזדמנות נאותה לתוכחה יעילה שתוביל לשינוי. בנוסף, חשוב השבוע לנהוג במשנה זהירות בכביש ובדרך הן כנהגים והן כהולכי רגל. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אנשים מאושרים הם אנשים שיודעים להתמודד עם תסכולים ברמה של לעבור הלאה ולחפש את הדבר המעניין הבא. אני אצטט משפט חכם ששמעתי פעם: "אם יש בידכם לימון .. עשו ממנו לימונדה…!" המציאות היא שיש לי לימון. הלימון הוא התסכול שלי וזוהי לגמרי הבחירה שלי אם להישאר עם הלימון או להפוך אותו למשהו טוב יותר עבורי, דהיינו הלימונדה.. נוסיף קצת נענע, קצת קרח, ולרוויה. . .

שור:


נכון שיש לכם יום הולדת איך אין לכם הרבה חשק לחגיגות ומסיבות. תכליתו של השבוע הקרוב הוא התמקדות בחצי הכוס המלאה. זה נכון שלעיתים שקשה לכם ושסביבכם יש הרבה דברים שצריך לסדר אך הימנעות מחשיבה שלילית והתמקדות בדברים הטובים שמקיפים אתכם תסייע בידכם להיחלץ מתהליך הדכדוך ששורה עליכם. בבית: הרגשתכם הכללית היא שאתם נאלצים להתמודד לבד אל מול המון מטלות ואינכם מקבלים עזרה מספקת מהסובבים אתכם. הרשו לעצמכם להירגע מעט, פנו מעט זמן לעצמכם על מנת לחשוב ולסדר את הראש. במידה ואינכם מצליחים לעשות זאת בכוחות עצמכם, פנו לייעוץ. הדבר עשוי לסייע לכם להאיר את דרככם. עבודה: תחושת אכזבה, חוסר חשק ואפילו מועקה. תחושת הביטחון שמקום העבודה מעניק כבר איננה מספקת ורבים מכם חשים חוסר ודאות בכול הקשור לעבודתם. לאלו מכם שלאחרונה פוטרו, אל יפלו פניכם, חשיבה אחרת יכולה מעז להוציא מתוק לכן אל ייאוש הרימו ראש וזיכרו, שאלוהים תמיד אתכם. כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם. זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קירבה אמתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות וזאת בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. במידה וגם כאן תשכילו להתמקד בדברים החיוביים שיש בזוגיות שלכם תוכלו מעז להוציא מתוק. בריאות: טיפול במגע כמו למשל הילינג קבלי משולב בקריסטלים מומלץ מאוד בעבורכם ויכול בהחלט להשיב את רוחכם ולאזן את מצבכם הרגשי והפיזי. המלצה:במידה ואתם מתמודדים עם שאלות בלתי פתורות זהו בדיוק הזמן לפרגן לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק בעזרת התֳרולוגיה וקלפי הטארוט. בייעוץ רוחני זה, נבקש בענווה מהשם יתברך לדעת וגם לראות את כול אשר כתוב לנשמתכם בתקופה הקרובה וב"ה גם נזכה לקבל תשובה על השאלה: מה יש בכוחכם לעשות כדי למשוך לתוך חייכם שפע, בריאות והצלחה. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: היהדות מקדשת את רכישת הידע והחכמה. אדם צריך שתהיה מחשבה מאחורי מעשיו ולשם כך הוא חייב ידע. צבירת ידע וחכמה מביאה להתפתחות אף מעבר לנלמד. ועל כך נאמר: "החוכמה מחייה את בעליה". אנחנו חייבים להקדיש יותר זמן ללימוד ואז גם נתמלא בעוד חכמה מאת השם.

תאומים:

אפרורית ושיגרה הם חלק מהחיים. רבים מבני מזל תאומים חווים מצבים שבהם השגרה שנוצרה בחייהם, אינה מייצרת או מספקת להם את האושר שיספק את רצונם. דווקא במצבים בהם רוחו של האדם שפופה, עליו להשתדל להסתכל על המציאות בעין אמיתית. דהיינו: לא לנסות לייפות את המציאות, אך גם לא לנסות ליצור פרשנות שלילית אישית. אלא, לקחת את הכול בפרופורציה הנכונה ולנסות להבין ולקבל את הדברים כפי מה שהם. וכאשר האדם מסתכל למציאות בעיניים ומקבל אותה כפי מה שהיא, על ידי זה הוא חווה את המציאות כדבר טוב וחיובי ועל ידי זה, נוצרים אצלו רגשות טובים וחיוביים. כסף: עניינים הקשורים בכסף ובחוסן כלכלי יעמדו במרכזו של השבוע הקרוב. הקלפים מראים שבשלב זה אתם נמצאים בנקודה בה אתם חשים כי נטל ההוצאות היום יומיות שרובץ על כתפיכם מעיק וחוסר היכולת שלכם לתת דרור לרצונותיכם הכלכליים גורם למועקה ולחוסר נחת. סכום כסף קטן אשר יגיע במהלך השבועות הבאים יאפשר לכם להתאזן ולהתייצב במעט והדבר ישפר את הרגשתכם. בעבודה: אתם מחפשים שינוי אשר יכניס לכם קצת עניין בחיים וישפר את החשק שלכם לקום בבוקר. כדי ליצור את השינוי יהיה עליכם לפנות לממונים עליכם ולדבר איתם באופן גלוי על תחושותיכם. שיחה כזו שתתנהל ברוח טובה תביא לתוצאות חיוביות. זוגיות: השבוע אתם מרגישים כבויים וכהים ומושגים כמו תשוקה, להט, חשק ומוטיבציה שהיו בעבר מנת חלקכם אינם באים עוד לידי ביטוי הולם בזוגיות שלכם. תהליך זה של התקררות/התרחקות רגשית, גורם לריחוק ולמתחים. המסר שגלום בתהליך זה בא להעיר את עיניכם ולומר שיש דברים בזוגיות שלכם שזקוקים בדחיפות לטיפול, ועליכם לפעול בעניין בהקדם. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: את ההצלחה יש למדוד על-פי המכשולים שאדם היה צריך להתגבר עליהם בעת שניסה להצליח, יותר משיש למדוד על-פי המקום שאליו הגיע.

סרטן:

שבוע חיובי ניצב בפתח. פעולות שביצעתם ועשיתם בעבר נושאות פרי ואצל רבים מבני מזל סרטן ניתן לראות שהזורעים בדמעה ברינה יקצרו. השבוע הקרוב מאיר אליכם פניו והתחושה הכללית שלכם משתפרת ורבים מכם ישמחו לגלות שיש הפתעות נעימות בחיים בעבודה: היכולת שלכם להיות הצד שמגשר ומאזן בין אנשים ודעות תבוא בשבוע זה לידי ביטוי עשו זאת בהגונות וללא משוא פנים. לאלו מכם שמחפשים עבודה ניתן לראות שיש אור בקצה המנהרה ובזמן הקרוב יש חזרה למעגל העשייה. לאלו שפתחו עסק עצמאי משלהם, צפויה תקופה טובה לייצוב וביסוס. לעצמאיים שבניכם זהו שבוע טוב להוציא אל הפועל רעיון או עשייה שעד עתה חששתם מלבצע. כספים: השבוע מצטיירת מגמה החיובית. אומנם סנונית אחת לא מבשרת על בוא האביב אך ההרגשה והכיוון חיוביים ביותר. כמו כן זהו שבוע טוב לחתימה על חוזים והסכמים שונים כולל הסכמי נישואין. לפנויים: אתם אטרקטיביים ויפים, נצלו זאת לחיזוק ביטחונכם העצמי והרשו לעצמכם להעיז וליצור קשר חדש שעשוי להופיע ולהיווצר דווקא מהסביבה הקרובה – הכרות באמצעות בני משפחה וחברים. לזוגות שבניכם: זהו שבוע טוב לביסוס הקשר הקיים. לאלו מכם שייקחו יוזמה ויכניסו מעט רוחניות ורומנטיקה לחייהם הזוגיים, צפוי חידוש מרענן… טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק, הרשו לעצמכם להשתטות ולנהוג בחופשיות וללא עקבות ההנאה מובטחת. התיקון השבועי: ללמוד שטוב ציפור אחת ביד משתיים על העץ. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מי שברא את העולם העניק לנו את יכולת הבחירה החופשית וטמן בקרבנו ניצוץ אלוקי. כוח מיוחד זה אינו נמצא בשמים או מעבר לים. הוא קיים ממש בהישג יד, או כפי שאומר לנו הקב"ה: ":החיים והמוות נתתי בידך… ובחרת בחיים למען תחיה" – דברים ל', 19.

אריה:

להאמין בעצמכם וביכולות שלכם זהו השיעור השבועי שלכם. שבוע חיובי בפתח. דימוי עצמי וערך עצמי עומדים במרכזו של שבוע זה והאופן שבו אתם תופסים ורואים את עצמכם, הוא זה שיכתיב את הלך הרוח בשבוע זה. ערך עצמי בריא מתאר מצב בו אדם רואה עצמו באור חיובי, תוך הכרה ביתרונות ובחסרונות שלו . היכולת שלנו להעריך את עצמנו באופן חיובי ועם זאת מאוזן היא חיונית בכדי שנוכל לבנות מערכות יחסים משמעותיות, ובכדי שב"ה נמצא לעצמנו מסלולי חיים מספקים שמתאימים לנשמה שלנו. המלצה לעשייה: חפשו בגוגל על ערך עצמי ולמדו כיצד ניתן לפתח אותו כראוי. באופן כללי: השבוע יהיה על בניי אריה לאסוף את עצמם, להתעשת, להתחזק ולהתחיל להניע מחדש תהליכים למימוש רצונותיהם. ניתן לומר שלמרות הטלטלה שחוויתם לאחרונה, מכאן תחילתה של המגמה החיובית שמסתמנת בעבורכם. השבוע יש לכם אפשרות נפלאה לעשות, לקדם ולהשיג את כל אשר תרצו. הקלפים מצביעים על כך כל שעליכם לעשות הוא להתחבר לכוח הרצון ולאמונה בצדקת דרככם, ואם תעשו כך ב"ה גם תצליחו!. עבודה: שינויים במקום העבודה. פרוייקט חדש או עשייה חדשה בה אתם עוסקים יכול לעלות יפה ולהצליח, כל שעליכם לעשות הוא להשתמש בכלים שרכשתם עד כה כגון סבלנות, אמונה, נחישות ועוד. ההבנה כי כלים אלו מצויים בהישג ידכם תאפשר לכם להתמודד בהצלחה מול תחושת החשש והפחד אשר עשויים למנוע או לעכב חלילה את התקדמותכם. במידה ואתם שוקלים לעבור הסבה מקצועית כזו או אחרת, חשוב שתדעו שזו בהחלט בחירה ראויה ושיש בכוחכם לעשות זאת. לאלו מכם שמחפשים עבודה: אל תיפול רוחכם! גם כאן- התחברות לאמונה בעצמכם וביכולותיכם היא המפתח לחזרה מהירה למעגל העבודה. זוגיות: אתם נדרשים להעניק קצת יותר תשומת לב לבן הזוג אשר לאחרונה קצת הוזנח. אלו מכם שיבחרו למצב את המערכת הזוגית שלהם בראש סדר העדיפויות יגלו כי למרות חילוקי הדעות שקימיים, עדיין ניתן למצוא מכנה משותף עם בן הזוג שנמצא לצידם. טיפ לשבוע טוב יותר: אל תזלזלו במה שהשגתם עד כה והביעו תודה, אל תשטו באהבה ואל תמעיטו מערך עצמכם!! שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: היהדות מלמדת שגם לאחר חטא וירידה, אל לו לאדם להתייאש. תמיד ניתן ב"ה לחזור בתשובה (לאו דווקא על רקע דתי) ואף להגיע לרמות רוחניות נעלות בהרבה מאלו שהיו לפני החטא..

בתולה:

הצורך לרפא את עצמכם בעיקר מבחינה נפשית ורגשית צף ועולה. עייפות נפשית וחולשה פיזית מעלים על פניכם קדרות מסוימת שאינה אופיינת לבני מזל בתולה. תהליכים אותם אתם עוברים כעת גוזלים מכם המון כוח ואנרגיה והתחושה שכבר אין לכם חשק וסבלנות למה שמתרחש סביבכם, מכה בכם שוב ושוב. כדי להתגבר על המצב ולעבור את התקופה הזו בשלום, ממליצים הקלפים להיעזר בשרותיה של הרפואה האלטרנטיבית. השילוב שבין הרפואה הקונבנציונאלית לרפואה האלטרנטיבית, יכול לתת לכם מענה מהיר ויעיל לפתרון בעיותיכם הן ברובד הגוף והן ברובד הנפש. מבחינה רוחנית, ניתן לומר שהגעתם לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייכם וכעת עליכם לעצור ולחשוב כיצד להמשיך מכאן את דרככם. יחד עם זאת כדאי להימנע בשלב זה מקבלת החלטות מרחיקות לכת וזאת משום שבחודש הבא צפויות התפתחויות חדשות ומעניינות שיעזרו לכם לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר עבורכם. להורים שביניכם: אתם חסרי סבלנות וכוח. חופשה קצרה תאפשר לכם למלא את המצברים, להתרענן ולהתחדש. נושא המגורים או מעבר דירה מעסיקים אתכם ובזמן הקרוב תאלצו לקבל החלטה בנושא זה. זוגיות: מצב רוח ירוד יוצר, חוסר בתיקשורת וירידה באינטימיות. הזוגיות שלכם במשבר. תהליך זה בא כתוצאה מהעדר תחומי עניין משותפים ואו היעדר הפרייה הדדית. ממלץ להיעזר בגורם מקצועי חיצוני כדי להתגבר על המשבר. בריאות: חולשה, רפיון וחוסר מיקוד יאפיינו את השבוע הקרוב. תהליך זה קורה היות וגופכם איננו מאוזן די הצורך. קבלת הילינג, רייקי או כל טיפול אנרגטי אחר, יעזור לכם להגיע לאיזון הדרוש והדבר יתרום רבות לחיזוקכם האישי והרוחני גם יחד. הציטוט השבועי: "אמונה היא לאבד את דעתך ולזכות באלוהים" – אפלטון. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: החיים הם לא כמות הנשימות שאנו נושמים, אלא מספר הרגעים שעוצרים את נשימתנו…

מאזניים:

זה הזמן להתמיד בעשייתכם הגם שקשה או לא קל לכם. למתמידים צפויה הכרה בפועלם. נושא או עשייה שקרוב ללבכם ואתם מאוד רוצים לקדם תלוי ועומד באופן בו תבחרו לפעול. שקדנות, התמדה ומסירות, הם המפתח להישגים ולעשייה מוצלחת. בעבודה: יש עייפות מסוימת שמעידה על כך שהשחיקה אינה פוסחת גם עליכם. על מנת שתוכלו להתמודד עם השחיקה יהיה עליכם לבצע מס' דברים: 1. לארגן את פינת העבודה שלכם – נקו וזרקו דברים מיותרים 2. רישומו את כל הנושאים שבטיפולכם וסמנו ממה אתם רוצים ויכולים להיפטר או להעביר לאחרים. 3. טפלו בהרגשת מצוקה, כעס ותסכול. אם אינכם יכולים לעשות זאת לבד פנו לעזרתו של איש מקצוע 4. חפשו דרכים לגוון את שגרת יומכם כגון: פעילות התנדבותית, לימודים, ספורט, סדנאות והעשרה. בבית: יש דברים שצריך לתקן, לסדר או לשפץ. אצל חלקכם מדובר בשיפוץ ותחזוקה של המבנה או הבית. ואצל חלקכם מדובר בשיפוץ ותחזוקה של מערכות היחסים אותם אתם מנהלים עם בן הזוג, הילדים ובני המשפחה. חשוב לזכור, שתחזוקה קבוע תעזור לכם לשמר את ביתכם ואת מערכות היחסים שלכם במצב כשיר ושמיש. זוגיות: אתם כמהים לריגושים חדשים. השגרה היא האויב מספר אחת של הזוגיות, את זה יודעים כולם. אך לצערי, לא כולם יודעים מה עליהם לעשות כדי לנצח את השגרה. אם אתם חשים שאינכם יודעים מה עליכם לעשות כדי לנצח את השגרה, אל תחששו לפנות לעזרתו של איש מקצוע שידריך, יכוון וייתן לכם את הכלים הדרושים כדי לעמוד במשימה.. התיקון השבועי: להתחבר לשקדנות, לסבלנות ואורך רוח!! שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: כל עוד האדם שקוע ברצונותיו האגואיסטיים הוא אינו שואל מהי משמעות החיים? אלא הוא פשוט חי אותם. אולם בעת שהוא מתחיל לשאול בשביל מה אני חי? עומדות בפניו שתי אפשרויות: לחקור את השאלה ולקבל עליה תשובה או להתעלם ולברוח ממנה אל שגרת החיים הרגילה .

עקרב:

שבוע חיובי בפתח. שיפור בערך העצמי ועלייה בדימוי העצמי. תחושת ביטחון שחוזרת מאפשרת לכם לפעול ממקום שלם יותר. הישג שנזקף לזכותכם מחזק בלבכם את התחושה שחזרתם לעצמכם. זהו שבוע טוב לגשת למבחנים, ראיונות עבודה, מבחני נהיגה וכדומה. בעבודה: אתם אסרטיביים ומשדרים אמינות ויש מי שסומך עליכם. יש לנצל את הרוח הגבית על מנת לבסס את מעמדכם המקצועי. הרשמה ללימודים או להעשרה כזו או אחרת חיובית מאוד בעבורכם. לכול מי מכם שהחלו בעסוק חדש צפויה הצלחה תוך זמן קצר. היזהרו שלא לקלקל איך? על ידי זה שתדבקו באמונתכם בכול עת. למחפשי העבודה: זהו שבוע טוב לראיונות עבודה להגשת כורות חיים, חזרה למעגל העבודה קרובה מתמיד. רומנטיקה וזוגיות: אנרגיות חיוביות מאפשרות לכם בשבוע זה לטפל בקשר שלכם. לרבים מבני מזל עקרב יש את התחושה שבן הזוג אינו עושה מספיק על מנת לשמר ולטפח את הזוגיות והוא למעשה סומך עליהם בכל הקשור לנקיטת יוזמה וליצירת אווירה אינטימית שתוביל לזוגיות בונה. בשבוע זה, מומלץ לכם בחום לשוחח עם בן הזוג וללבן סוגיה זו. שיחות שיעשו ברגישות ותבונה יובילו ב"ה לתוצאות חיוביות. לרווקים: זהו שבוע חיובי שיאפשר לכם להציג את עצמכם באור הנכון. שימוש מושכל באסרטיביות ובביטחון עצמי, יקדם את מטרותיכם. שבוע מצוין לעסוק במכירה, בקנייה ובמסחר. שבוע נפלא ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כדי להגשים את מטרתכם, עליכם לערוך בנפשכם חיפוש פנימי עמוק ויסודי ולברר מי אתם ולאן אתם הולכים. אם אין בידכם את התשובה לשאלות הללו לא תוכלו להגשים את מטרתכם.

קשת:

השבוע יהיה עליכם להפעיל שיקול דעת שמקורו בהגיון ולא ברגש. שיפוט שקול ומאוזן של הדברים שמפריעים לכם, יאפשר לכם לפתור את הדילמות שלכם ביעילות, בהגינות וביושר הן כלפי הצד השני והן כלפי עצמכם. בעבודה: יש חוסר שקט ואתם חשים שיש מי שבודק את עבודתכם ופוקח עיין על מעשיכם. בבית: אתם עוברים תקופה לא קלה שגורמת לכם לחוסר נוחות. יהיה עליכם להפגין סבלנות ואורך רוח כלפי בני הבית, דבר שימנע ויכוחים אשר עשויים להחמיר את המצב. דאגה שקשורה במצב בריאותו של בן משפחה או חבר יקר מעסיקה אתכם. זוגיות: חוסר שיתוף פעולה מוביל ליצירת מתחים עם בן הזוג. כדי להשיב את השקט, יהיה עליכם להפנים, שהמהות של זוגיות נכונה מושתת על היכולת לקיים וליצור הרמוניה גם ברגעים קשים. כספים: למרות השיפור שחל בשבועות האחרונים, אתם עדיין נדרשים לגלות אחריות כלכלית ולתכנן צעדיכם בזהירות ובתבונה. טיפ לשבוע טוב יותר: מחשבות רעות גורמות למחלה בנפש, בגוף וברוח. היו אופטימים והאמינו בכל לבכם שאתם ראויים לכל הטוב שבעולם וכאשר אתם פתוחים לקבל, הדברים הטובים יגיעו אליכם שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אנשים מאושרים הם אנשים שיודעים להתמודד עם תסכולים ברמה של לעבור הלאה ולחפש את הדבר המעניין הבא. אני אצטט משפט חכם ששמעתי פעם: "אם יש בידכם לימון .. עשו ממנו לימונדה…!" המציאות היא שיש לי לימון. הלימון הוא התסכול שלי וזוהי לגמרי הבחירה שלי אם להישאר עם הלימון או להפוך אותו למשהו טוב יותר עבורי, דהיינו הלימונדה.. נוסיף קצת נענע, קצת קרח, ולרוויה. . .

גדי:

היכולת לפעול בשיתוף עם הסובבים אתכם, תעמוד במרכזו של שבוע זה. נסו עד כמה שניתן לגלות סבלנות וארך רוח כלפי האחר. חשיבה חיובית והתנהגות טולראנטית יאפשרו לכם לחצות גבולות ולהשפיע בחיוב על גורלכם. רבים מבני מזל גדי ניצבים בפרשת דרכים כזו או אחרת. מהלכים אשר תבחרו לעשות והדרך בה תבחרו ללכת, ישפיעו על האופן בו יתנהלו ויראו חייכם בשנים הבאות. הקלפים מראים כי יש לכם את היכולת לבחור נכון. כדי לממש את היכולת הזו יהיה עליכם לפרוץ את הגבולות הקיימים בכם ולהתחבר לאמונה שיש בכוחכם למצוא את הנתיב בו עליכם לצעוד, נתיב אשר אמור להוביל אתכם לשלווה, לסיפוק וליציבות. בעבודה: אתם חשים שמיציתם את עצמכם וההרגשה שאתם תקועים מבלי יכולת לנצל את הפוטנציאל הטמון בכם מקשה עליכם. מצב זה מביא בעקבותיו מחשבות על עזיבה או שינוי תפקיד במקום העבודה. שינוי כזה אכן מתבקש אך עדיין אין לכם את אומץ הלב הדרוש על מנת שתוכלו ליישמו במציאות. זוגיות: בכל הקשור ליחסים עם בן הזוג, היו סבלניים, הפעילו שיקול דעת רגשי, הפגינו התחשבות ונכונות להקשבה, הדבר ישתלם לכם. לאלו מכם המתכננים את הרחבת המשפחה מראים הקלפים כי הכיוון הוא חיובי וניתן לראות שהריון ולידה עולים על הפרק. יחד עם זאת, למי שאינו מעוניין בהרחבת המשפחה כדאי להיזהר ולהישמר מהריון בלתי צפוי או רצוי. כספים: יש להפעיל שיקול דעת לגבי מה חשוב באמת ועל מה אפשר לוותר. שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: כל אחד מאיתנו חש בזמן זה או אחר בקונפליקט פנימי. הדבר בא, בדרך כלל, לידי ביטוי כאשר צריכים להגיע להחלטה מוסרית. ככל שההחלטה המוסרית תהיה גדולה יותר, כך יגדל גם הקונפליקט הפנימי. ההתמודדות מול הקונפליקט הינו מבחן, שההצלחה בו תזכה אתכם בתיקון כזה או אחר.

דלי:

שבוע מורכב בפתח ורבים מבניי מזל דלי חווים בשבוע זה תחושת מחנק והרגשה שהם כבולים למצב שהוא בלתי הפיך. התמודדות עם כאב פיזי או מועקה רוחנית יוצרת מצב מגביל ולא נוח. באופן כללי: מחויבות חדשה שלקחתם על עצמכם גורמת לדאגה ולהיסוסים. ניתן לומר שנסיבות חיצוניות כגון עבודה, חובות, בן זוג או דעות קדומות הן אלו שכובלות ומגבילות אתכם והדבר מונע מכם את תחושת השלמות והנחרצות לגבי המחויבות אותה לקחתם על עצמכם. עליכם לדעת ולהבין כי התהליכים אותם עברתם בתקופה האחרונה הכשירו אתכם ונתנו לכם את הכלים הדרושים ואת היכולת להתמודד בהצלחה עם כל מכשול אשר יצוץ בדרככם. כעת עליכם להוכיח כי אתם אכן ראויים לעליית שלב כזה או אחר בחייכם. עליכם לדעת שרק אתם אחראיים למצבכם ורק בידיכם היכולת לשנות. התחברות לאמונה בעצמכם וביכולותיכם היא המפתח להשתחררות מהכבלים אשר מונעים מכם לממש את ייעודכם השנה. עבודה: התחושה שמקום עבודתכם "חונק" אתכם ודורש מכם מעבר למה שהוא מוכן לשלם אינה זרה לכם ורבים מכם מוצאים עצמם נשאבים לתוך מקום העבודה יתר על המידה. אצל חלקכם מבני מזל דלי ניתן לראות שאיפה לשינוי או לשיפור או רצון למעבר למקום אחר או לשינוי שקשור בשעות העבודה . מומלץ וכדאי להגיע לשיחת ייעוץ אשר תאפשר לכם ללמוד ולהבין מה עליכם לעשות כדי ליצור את השינוי אליו אתם כמהים בכמה שפחות קשיים. זוגיות: יש דברים שצריך לטפל בהם. השארת המצב כמו שהוא רק יחריף את הדברים. הצעד הראשון שצריך לעשות הוא לפתוח את הפה ולהשמיע בכבוד ובנימוס את מה שעל לבכם. חשוב לזכור שכמו שזכותכם להשמיע חובתכם היא לשמוע… השבוע יתכנו ביקרורים במקומות סגורים כגון: בית חולים, בית כלא, מוסד, בסיס צבאי וכדומה. קריאותו של המזמור "אנא בכוח יפה לשבוע זה. שבוע טוב חברים ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אף פעם אל תגידו "אני לא יכול". אם זהו הדבר שנכון לעשות, אתם יכולים לעשות אותו! עליכם לדעת ולהבין שבכל פעם שבה אנו אומרים "אני לא יכול לעשות" אנו נכנסים למצב של קיפאון שגורם לעיכוב הצמיחה האישית שלנו.

דגים:

רבים מבני דגים נמצאים בנקודה שבה הם חותמים פרק ישן וכעת עליהם להיפתח בלב תמים ואמונה שלמה לעשייה חדשה ולפרק חדש שיוביל לעתיד חדש בעיקר בכל הקשור לתחום העבודה. מתחילים לעשות דבר מה חדש? מגלגלים רעיון עסקי בראש? (עבודה חדשה, זוגיות חדשה, מקום מגורים חדש וכו'..) זהו זמן נהדר בעבורכם לעשייה ולפעילות שתשפר את היכולות החומריות שלכם. המוטיב המרכזי של השבוע הקרוב יעמוד בסימן של שחרור הישן ופינוי מקום לדברים חדשים. שינויים רבים מתחוללים בחייכם החל משינויים פיזיים כגון: העתקה או שינוי של מקום המגורים, שינוים בעבודה, דרך שינוים בגישה, שינויים בחשיבה, בתפיסת העולם או בדרך קבלת ההחלטות שלכם. שינויים אלו הם חיוביים ביותר ומטרתם העיקרית היא אחת ויחידה, לגרום לכך שדברים טובים יכנסו לחייכם. ואכן, עם כניסתו של הקיץ, תקופה לא יציבה מסתיימת. וכעת אתם צפויים ליהנות מפרות השינויים שיבואו לידי ביטוי הן בתחום האישי והזוגי והן בכל הקשור לעבודה וקריירה. כספים: השבוע מומלץ לנסות את מזלכם בהימורים ומשחקי מזל. השקעה של סכום כסף סמלי וקטן, עשויה להניב רווחים נאים. אירוע משפחתי או חברתי אליו תוזמנו יסב עונג רב והדבר יגרום לכם להבין שאתם לא לבד ושיש מי שאוהב אתכם ואתם חשובים לו. חשיבה על טיול או חופשה עולים על הפרק אך בשלב זה, לא נראה כי הדברים יצאו אל הפועל בזמן המתוכנן. אך כל עכבה לטובה ולקראת חודש אפריל ומאי, הדבר יתאפשר. זוגיות: המהות של זוגיות נכונה מושתת על היכולת לקיים וליצור הרמוניה עם בן הזוג, גם ברגעים קשים. נכונות לשינוי גישה, יוצרת בעבורכם הזדמנות חדשה לעשייה זוגית משותפת שתוביל בעזרת השם ליצירת תחומי עניין משותפים עם בן הזוג. נושאים שקשורים בהרחבת אופקים מזמנים למידה או טיול/מסע מעבר לים. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חכמינו שואלים, מתי לאדם מותר לשפוט את חברו? התשובה: לעולם לא. ההסבר שניתן מבוסס על האמור במסכת סנהדרין – מי אמר שהדם שלך אדום יותר משלו? במסורת היהודית נאמר לנו: "אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו" (מסכת אבות ב:ד), ומכיוון שלעולם לא נצליח להיות בדיוק באותו המקום ובאותן נסיבות החיים של אדם אחר, חל עלינו איסור מוחלט לדון כל אדם.

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

בשלווה, בענווה ובעיין טובה.

עוזיהו הכוהן..

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן