כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

לא רק בקיץ, גם במהלך חופשת החג: שיפוצי מוסדות חינוך ברחבי העיר בת ים

צפו בתמונות מהשיפוץ ב54 מוסדות חינוך

לא רק בקיץ, גם במהלך חופשת החג: שיפוצי מוסדות חינוך ברחבי העיר

עובדי עיריית בת-ים ניצלו את חופשת חג הפסח ובמהלכה התבצעו מספר שיפוצים ושדרוגים  בכמה מוסדות חינוך לטובת רווחת תלמידי ותלמידות העיר בת- ים.

בבתי הספר "דוד אלעזר", נחשונים, "האיש משה", "נתיבות רווקה" שופצו מתחמי השירותים, המטבחים, חדרי המורים, וכן שופץ "בית עלמה" עם מטבח חדש ושירותים משותפים.

בשנה האחרונה שופצו למעלה מעשרות מוסדות חינוך וגנים, חידוש ושדרוג של מוסדות החינוך בעיר בהשקעה של 20 מיליון ₪ המושקעים בשיפור איכות החיים של תלמידי העיר ב-54 מוסדות חינוך שונים בעיר.

שיפוצי חג הפסח מצטרפים לשיפוצי הקיץ שהם פועל יוצא של תכנית עבודה סדורה, שגובשה ע"י מנהל החינוך והצוותים המקצועיים, לאחר ביצוע סקר צרכים וסיורים בשטח בכל מוסדות החינוך. התכנית גובשה במטרה לספק את כל הכלים והתשתיות הדרושות בדגש על שיפור סביבת הלמידה, שיפור המרחב הציבורי והקפדה יתרה על בטיחות התלמידים בכל המוסדות.


קרדיט: דוברות

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem