כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הכירו את סמ"ר ז', בת 21  מראשון לציון

גאווה ענקית והמון בהצלחה בהמשך

הכירו את סמ"ר ז', בת 21  מראשון לציון, מפקדת מרכז שביט בביטחון מידע אגף התקשוב ומצטיינת ראש אגף התקשוב ליום העצמאות 2022.

ז' התגייסה באפריל 2019 לתפקיד מש"קית ביטחון מידע, עשתה טירונות במפרשית וקורס של חודש וחצי בבה"ד 15. אחר כך שובצה באגף התקשוב בתפקיד קמב"צית מרכז שביט, בתפקיד הייתה אחראית ז' על כל אירועי ביטחון המידע ברשתות אגף התקשוב ואחראית על טיפול האירועים באגף. מאז ועד היום ז' מפקדת מרכז שבי״ט. היא מפקדת על 10 חיילי ניטור ואחראית על ניטור ביטחוני ברשתות של אגף תקשוב.

כאשר נשאלה ז' על קושי שחוותה בשירות היא שיתפה: "חוויתי משבר בתקופת הטירונות והקורס, היה לי קשה להסתגל לשינויים. אך אני מאוד גאה על הדרך שעשיתי, מקושי ומשבר עשיתי שירות חובה משמעותי, נבחרתי בתור חיילת למצטיינת ראש מערך ביטחון המידע וגם חתמתי קבע, אני חושבת שאף אחד לא חשב שאני אשאר מבחירה בצבא ואהיה מפקדת על 10 חיילים, אני עברתי תהליך עצום בצבא, התבגרתי, למדתי והתגברתי על הקשיים שלי".

באשר להצטיינות אשר היא מיועדת לקבל סיפרה ז': "אני חושבת שעד עכשיו אני לא מעכלת, אני שמחה שרואים ומעריכים את המחויבות והעבודה הקשה ולרגל יום העצמאות אני רוצה לאחל למשפחתי לחבריי ולכל עם ישראל בריאות אושר ואהבה."

גאווה ענקית והמון בהצלחה בהמשך!


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem