כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

המבורגר כחול לבן

טור אישי מאת רואי פרסול

המבורגר כחול לבן-טור אישי מאת רואי פרסול

בורגראנץ' חושפת את מנת הספיישל ליום העצמאות ומציגה: ראנץ' כחול-לבן.

בורגראנץ', רשת מסעדות ההמבורגרים הכי ישראלית שיש, אשר הכניסה לז'רגון הקולינרי את השוקופאי וארוחת הקומבינה, משיקה את מנת יום העצמאות שהפכה למסורת בכל שנה, כאשר הפעם "ראנץ' כחול-לבן" – ראנץ' בלחמניה כחולה כהזדהות אל היום הזה שכולו כחול לבן.

זוהי השנה החמישית בה בורגראנץ' משיקה מנה מיוחדת ליום העצמאות, החג הכי ישראלי שישי, אחרי שהתחילה עם המסורת בשנת 2017, אז השיקה את 'שוקופאי השחר העולה' שהפך להצלחה מסחררת. בשנת 2018 השיקה בורגראנץ' את הראנץ' בפיתה, בשנת 2019 את הלאפה ראנץ' ובשנת 2021 השיקה את 'ראנץ' פלאפל בריבוע, השנה בורגראנץ' הולכת צעד נוסף קדימה ויצרה לאחר שישה חודשים של הכנת המתכון את הלחמנייה הכחולה שתאפיין את הראנץ' כחול-לבן לכבוד יום העצמאות.

הכנת המתכון ללחמנייה של מנת הראנץ' כחול-לבן פותח במעבדות "בורגראנץ'" במשך כחצי שנה, והינו חלק ממהלך אסטרטגי בה נוקטת הרשת בשנים האחרונות אשר מטרתה לחדש את התפריט ולהפתיע את קהל הצרכנים הנאמן של בורגראנץ' דוגמת השקת סדרת הרטבים בבקבוק, השקת "שוקו פאי השחר העולה" ועוד.


מנת "ראנץ' כחול-לבן", אשר תיוצר במהדורה מוגבלת, תוגש באריזה בעיצוב חדש ותשווק בכל הסניפים של רשת בורגראנץ' ברחבי הארץ, כמו גם באמצעות שירות המשלוחים של הרשת בתאריכים 1-3 במאי ותעלה 55 שקלים לארוחה מלאה הכוללת צ'יפס ושתיה.

אז איך זה לאכול לחמנייה כחולה? לצערנו, החבר'ה בבורגראנץ' לא הסכימו לגלות לנו את המתכון הסודי, ככה שלא תוכלי להכין כזו בבית, אבל לחמניית העצמאות תחכה לכם בסניפים ובמשלוחים. אנחנו טעמנו והופתענו לטובה, כי בהתחלה חשבנו שמדובר בגימיק, וכמה טעים כבר יכולה לחמנייה כחולה להיות?! אז תתפלאו, המנה הזאת לא רק יפה, אלא טעימה לאללה, ולנו רק נותר לקוות שעד יום העצמאות הבא נוריד את כל הקלוריות האלה.

קרדיט:אפיק גבאי

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem