כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

נתפסו המחבלים שבצעו את הפיגוע באלעד

פרטים ראשונים...ידיעה מתעדכנת

המחבלים שבצעו את הפיגוע באלעד נתפסו.

הרמטכ״ל שיבח את פעילות לוחמי צה״ל וכוחות הביטחון על המבצע המוצלח, בסיומו נתפסו שני המחבלים שביצעו את הפיגוע הרצחני באלעד.

ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי: ״הבוקר קיימנו הערכת מצב מיוחדת, בהמשך לאירועים האחרונים. לוחמי צה״ל פעלו במהלך סוף השבוע האחרון בשילוב זרועות יחד עם המשטרה והשב״כ, והביאו לתפיסתם של המרצחים. נוסיף לפעול לעצירת הטרור וחיזוק הביטחון ותחושת הביטחון של אזרחי מדינת ישראל״.

כזכור המשטרה בשת"פ השב"כ ויחידות מיוחדות נוספות, ביצעו החל מערב העצמאות פעילות מוגברת באזור אלעד, תוך הפעלת כלל האמצעים הטכנולוגים שברשותה, על מנת לעצור 2 תושבי אזור ג'נין החשודים בביצוע הפיגוע באלעד, בו נרצחו 3 ונפגעו 3 נוספים. 2 החשודים המרכזיים בביצוע הפיגוע באלעד, אשר נמלטו מהזירה הם: אסעד יוסף אסעד אלרפאעי, בן 19 וצבחי עמאד צבחי אבו שקיר, בן 20. השניים תושבי הכפר רומאנה שבמחוז ג’נין.

נמשיך לעדכן


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem