כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מכשירים את הנוער בבת-ים

פרויקט נוער ראשון מסוגו בעיר- פרויקט "תנופה"

מכשירים את הנוער בבת-ים: פרויקט נוער ראשון מסוגו בעיר- פרויקט "תנופה" המכשיר את הנוער להיות מנהיגות העתיד של תנועות הנוער בבת-ים

עיריית בת-ים מקדמת בימים אלה פרויקט ראשון מסוגו בעיר- פרויקט "תנופה" שמטרתו להכשיר את מנהיגות העתיד של תנועות הנוער בעיר

החל מיום א', 22.5, יערכו ברחבי כל העיר פעילויות חשיפה לתנועות הנוער.

עיריית בת-ים יוצאת בפרויקט חדש: פרויקט "תנופה", לו שותפים המחלקה לנוער וצעירים בחברה לתרבות ופנאי, מועצת ארגוני הנוער הארצית והמרכז להתמכרויות הארצי. הפרויקט מיועד לנוער העירוני בכיתות ח'-ט' במטרה לגייס אותו להיות חלק מפעילויות הפנאי המאורגנות בעיר, בדגש על הכשרתם להיות מדריכי ומנהיגי העתיד בתנועות הנוער.

לפרויקט שותפים כ-13 תנועות וארגונים בעיר: קצ"ב, הצופים, צופי ים, מכבי צעיר, בני עקיבא, הנוער העובד והלומד, נוער לאומי, כנפיים של קרמבו, נטע, נוער לתת, מגה-בית, איגי, מרכזי הנוער החממה ונגבה. כל הארגונים הללו הם חלק מקהילה עירונית מקצועית אשר עוברת הכשרות על מנת לגייס חניכים באופן הטוב ביותר.


פעילות החשיפה תחל ביום ראשון הקרוב ה-22.05.22 ותתקיים במשך כשלושה שבועות בכל רחבי העיר בשיתוף התנועות וארגוני הנוער. במסגרתה יכירו התלמידים לעומק את תנועות הנוער, הפעילות שלהן ובעיקר ישמעו על ההכשרה המוצעת להם כדי להיות חלק ממנהיגי העתיד של התנועות הארגונים.

כל תנועת נוער תעביר פעולה ייחודית לשכבת גיל זו,  לדוגמא צופי הים ייערכו פעולה מיוחדת בים על מנת להכיר את התנועה כמו שצריך.

התהליך מתבצע בכמה שלבים כאשר בחודש שעבר הפרויקט הוצג לראשונה בבתי הספר השונים בעיר בשכבות ח' וט'. במסגרת הצגתו ענו כ-2000 תלמידים על הסקר שבדק את תמונת המצב העדכנית של שעות הפנאי של התלמידים וחשף אותם לתנועות הנוער השונות בעיר וכל תלמיד סימן לאיזה מהן ישמח להשתייך, לאחר מכן צוות רכזי הפרויקט הגיע בליווי נוער מהתנועות והארגונים בעיר להפנינג גדול במספר בתי הספר בעיר במטרה לחשוף את תלמידי העיר לאפשרויות הרבות הקיימות ולתת להם את המקום לשאול שאלות ולקבל תשובות. האירועים נחלו הצלחה רבה וכ-465 תלמידים נרשמו לפעילות החשיפה במסגרות אלו.

ראש העיר צביקה ברוט ברך  והוסיף "המגוון הגדול של תנועות וארגוני הנוער בעיר הוא רחב ויכול להתאים לכל נער ונערה, הפרויקט החדש אותו אנו מובילים בשיתוף כלל התנועות בעיר יביא לחשיפה גדולה שתכשיר את המדריכים הבאים!"

קרדיט: מחלקת נוער עיריית בת-ים.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem