כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

כשהדמוקרטיה הגדולה בעולם מגיעה ללמוד ממניב ראשון-לציון

משלחת מהודו הגיעה לחברת המים והביוב העירונית 'מניב ראשון'

כשהדמוקרטיה הגדולה בעולם מגיעה ללמוד ממניב ראשון-לציון.

משלחת מהודו הגיעה לחברת המים והביוב העירונית 'מניב ראשון' בכדי ללמוד על האופן בו היא מנהלת את משק המים העירוני ועל היערכותה לשעת חירום. מנכ"לית מניב ראשון, סאלי לוי: "ראשון-לציון נמצאת על מפת המים העולמית."

מהגנגס לאגם הסופרלנד – חברת המים והביוב של ראשון-לציון ממשיכה לקבל הכרה בינלאומית: בשבוע שעבר התארחה בחברה משלחת של בכירים ממשק המים מרחבי הודו, שהגיעו לעיר על מנת ללמוד מקרוב על אופן פעילותה ועל הדרך באמצעותה היא מתמודדת בהצלחה עם אתגרים מקצועיים.
חברי המשלחת קיבלו סקירה מקיפה ממנכ"לית החברה סאלי לוי, סיירו במתקני החברה, התרשמו ממחסני החירום, ביקרו באגמים העירוניים ונפגשו עם בכירי החברה המשיקים לתחומי פעילותם.
המשלחת כללה נציגים מרשויות המים השונות בהודו ברמה של הממשל הפדראלי וברמת המדינות ותאגידי המים המקומיים. הנציגים הבכירים כוללים מנהלים ממשרד המים הפדראלי של הודו, מרשות ממשלתית האחראית על פרויקט לאומי לשיקום נהר הגנגס ומרשות לפיתוח עירוני במשרד השיכון והבינוי ההודי האחראית על אספקת מים ושרותי סניטציה במגזר העירוני. במשלחת שמנתה כ- 20 נציגות ונציגים היו גם בכירים ממדינות שונות בהודו. לשם ההשוואה – תאגיד המים של דלהי אחראי על אספקת מים ל-20 מיליון לקוחות!
חברי המשלחת הביעו עניין רב במידע שקיבלו לאורך הביקור, הרבו לשאול שאלות וציינו כי הידע שקיבלו יסייע להם רבות ברמה המקצועית, עם חזרתם להודו.

"מניב ראשון" הפכה לשם דבר בעולם המים הישראלי ומחוצה לו כאשר בשנים האחרונות הגיעו לראשון-לציון משלחות מכל רחבי העולם, על מנת ללמוד מהטכנולוגיה שלה ומניהול המים בשגרה ובחירום. המשלחת מהודו היא הראשונה שמגיעה לחברה מאז פרוץ מגיפת הקורונה.

סאלי לוי, מנכ"לית מניב ראשון: "אנו שמחים להמשיך ולשמש מודל ללימוד עבור חברות מים וביוב ברחבי העולם ועל כך שהעיר נמצאת על מפת התשתיות והמים העולמית. המשלחות שטסות אלפי קילומטרים על מנת להתרשם מקרוב וללמוד על האופן שבו אנו פועלים ועל הטכנולוגיה שאנחנו מיישמים, מעידות כאלף עדים על ההצלחה הרבה של ועל הניהול המוצלח של משק המים העירוני בשגרה ובחירום.
בכך, פניה היפות של ראשון-לציון תורמות להסברה הישראלית ברחבי העולם".
צילום: מניב ראשון


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem