כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

לראשונה: עיריית ראשון לציון קיימה מצעד אקלים בהשתתפות כ-1,300 תלמידים

"חשוב לנו להעביר מסר לדור הצעיר שהמצב בידיים שלנו ושניתן לשנות אותו"

לראשונה: עיריית ראשון לציון קיימה מצעד אקלים בהשתתפות כ-1,300 תלמידים

הבוקר (שני) נערך לראשונה מצעד אקלים בהשתתפות תלמידים מבתי הספר בעיר. לאורך שנת הלימודים, למדו תלמידי כיתות ד' עד ח' על שינויי האקלים וכיצד ניתן לפעול כדי לשפר את המצב הנוכחי. ראש העירייה, רז קינסטליך: "חשוב לנו להעביר מסר לדור הצעיר שהמצב בידיים שלנו ושניתן לשנות אותו"

שינויי האקלים, זיהום הסביבה ומעבר לצריכה ירוקה יותר הם מהנושאים היותר בולטים היום ברחבי העולם. על מנת להעלות את המודעות לכך בקרב בני הנוער והתלמידים, קיימה הבוקר (שני) עיריית ראשון לציון מצעד אקלים ראשון בעיר, בהשתתפות כ-1,300 תלמידים. המצעד יצא מגן המושבה והסתיים ברחבת בניין העירייה, שם התקיים גם הפנינג.

במהלך שנת הלימודים הנוכחית הכניסה עיריית ראשון לציון לראשונה לתוכנית הלימודים של תלמידי כיתות ד' עד ח', מערכי שיעור בנושא שינויי האקלים וכיצד ניתן להתמודד עם המצב. המסר שהועבר לתלמידים הוא שהמצב "בידיים שלנו" וכי ניתן לפעול כדי לשפר ולשנות אותו.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "שינויי האקלים הוא אחד הנושאים הבוערים ביותר כיום. מתוך רצון ומחשבה להעלות את המודעות בקרב הדור הצעיר, החלטנו להוסיף לתוכנית הלימודים בבתי הספר מערכי שיעור על משבר האקלים ושינויי האקלים. כעירייה חשוב לנו להעביר מסר לדור הצעיר כי ניתן לשפר את המצב הנוכחי, וכי הדבר תלוי בפעולות שנעשה. הצעדה שקיימנו היום היא מסר נוסף לכל התושבים בעיר להעלאת המודעות לנושא".


המשנה לראש העירייה ומחזיקת תיק המיחזור, יפעת מאירוביץ יפת, אמרה: "משבר האקלים משפיע על כולנו – והגיע הזמן להתעורר. הצעדה היום והעלאת המודעות בבתי הספר נועדה למען העתיד של כולנו, ומרגש לראות שדור העתיד מפנים ומבין את החשיבות".

סגנית ומ"מ ראש העירייה ומחזיקת תיק החינוך, ליאל אבן זהר, מסרה: "אלפי תלמידים מרחבי העיר למדו במהלך השנה הנוכחית על נזקי האקלים ועל השינוי שניתן לעשות. המסר שלנו לתלמידים היה שניתן לשנות את המצב הנוכחי, ושהכול תלוי בהם. אין לי ספק כי המסר הזה, בתוספת המודעות למצב בעקבות השיעורים בבתי הספר, יקדמו את התפיסה הסביבתית של הדור הצעיר בעיר. אנחנו נפעל להמשיך עם התוכנית הזאת גם בשנים הבאות".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem