כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תערוכת החתולים הבינלאומית חוזרת!

המועדון לחתולים NICA יקיים תערוכת חתולים בינלאומית בבת ים

תערוכת החתולים הבינלאומית חוזרת!

המועדון לחתולים NICA יקיים תערוכת חתולים בינלאומית בבת ים, בחסות 'רויאל קנין'  ישראל

למעלה מ 100 חתולים יתחרו על התואר הנכסף בפני פאנל שופטים בינלאומי ובנוסף פינת אימוץ לחתולים המחפשים בית חם

האירוע יתקיים ביום שבת 28/5, בין השעות 10:00-16:00, במתנ"ס עופר בת ים (רח' קרן היסוד 12, בת ים)

לאחר שנתיים וחצי של קורונה וסגרים, בהן לא התקיימו תערוכות בינלאומיות של מועדון החתולים NICA, אנו שמחים ונרגשים להודיע על תערוכת החתולים הבינלאומית הראשונה מסוגה בארץ שתתקיים בבת ים ביום שבת 28/5.


בתערוכה, המתקיימת בחסות רויאל קנין, היצרנית הצרפתית של מותג הפרמיום לתזונה ובריאות לכלבים וחתולים, ישתתפו מעל ל -100 חתולים נדירים ומיוחדים, מבתי הגידול המובילים בארץ, ומחו"ל, ביניהם: מונצ'קין, רוסי בלו, קורניש ודבון רקס, פרסי, בורמזי אירופאי, בוב תאילנדי זנב, מיין קון ועוד רבים אחרים.

בתערוכה ישתתפו 103 חתולים מ-42 מגדלים. בנוסף ליופיים, החתולים יציגו את אישיותם הייחודית ויתחרו בשתי קטגוריות – ארוך שיער וקצר שיער. כמו כן תתקיים תחרות נפרדת לחתולים ללא גזע.

החתולים ישפטו על פי מגוון קריטריונים הכוללים מראה, טיפוח, גיל ומאפיינים ייחודיים של הגזע ויתחרו על התואר הנחשק "החתול היפה ביותר" על פי הקריטריונים והסטנדרטים המחמירים של ארגון TICA הבינלאומי מול פאנל שופטים מאוסטריה – זו הגעתם הראשונה של חברי חבר השופטים הבינלאומי מזה שנתיים, לפני ששיפוט זה התקיים און-ליין.

עוד במסגרת התערוכה, תתקיים פינת אימוץ לחתולי רחוב, מטופלים ומחוסנים, שזקוקים לבית חם ואוהב, דוכני מכירה לציוד וריהוט מותאם לחתולים וכמובן הדרכה וייעוץ תזונתי לבעלי חתולים מטעם רויאל קנין.

אתי בן דוד, מנהלת הערוץ המקצועי ברויאל קנין ישראל: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם מועדון החתולים NICA ושמחרים לשלב את התערוכה הבינלאומית עם פינות האימוץ. רויאל קנין מעודדת גידול אחראי למניעת נטישה ונותנת פתרונות תזונה ובריאות המותאמים לגזעים, גילאים וצרכים בריאותיים והתפתחותיים של כל סוגי החתולים."

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem