כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

בטקס חגיגי הושק שמו החדש של התיכון הטכנולוגי "בנימין רוטמן נעמת חולון"

תיכון טכנולוגי נעמת (לשעבר) קיים בחולון מזה 45 שנה

בטקס חגיגי הושק שמו החדש של התיכון הטכנולוגי "בנימין רוטמן נעמת חולון"

במעמד ראש עיריית חולון מר מוטי ששון, יו"ר אלומות אור, רוברט זינגר, ומנהל רשת החינוך של נעמת, יהורם לוי, הושק שמו החדש של בית הספר התיכון "בנימין רוטמן נעמת חולון"

ביום ד', 25.5.22 במעמד ראש עיריית חולון מר מוטי ששון, יו"ר ארגון אלומות אור, רוברט זינגר, מנהל רשת החינוך של נעמת, מר יהורם לוי, ראש מינהל החינוך בעיריית חולון גברת אריאלה קידר, מנהלת אגף החינוך העל יסודי במינהל החינוך הגברת גלית בראל ומכובדים נוספים, השיקו יחד עיריית חולון, ארגון "אלומות אור" וארגון נעמת את שמו החדש של בית הספר "בנימין רוטמן נעמת חולון". בית הספר, משרת כ-170 תלמידות ותלמידים מחולון והסביבה.

תיכון טכנולוגי נעמת (לשעבר) קיים בחולון מזה 45 שנה והוא כולל מגוון מגמות טכנולוגיות מעשירות ומקצועיות עבור התלמידים- כגון צילום ומולטימדיה, תקשוב, איפור, עיצוב שיער ועוד. לפני כשנה התחיל שיתוף הפעולה של בית הספר עם ארגון אלומות אור, המקדם תכניות מצוינות ב-8 בתי ספר לתלמידים עם מוגבלויות ותלמידים בסיכון ברחבי הארץ, וכעת בית הספר נכנס באופן רשמי לאחד מהמוסדות שמלווה אלומות אור על שם "בנימין רוטמן".

מוטי ששון, ראש עיריית חולון: "השינויים הנעימים לעין בחזות בית הספר הופכים את סביבת הלמידה לאסתטית וליפה יותר ואין ספק כי מהלכים מעין אלה משפיעים השפעה מכרעת על האווירה הלימודית של התלמידים ועל סביבת העבודה של הצוות החינוכי, זאת לצד הליווי המקצועי של אלומות אור בבית הספר בעבור הסגל והתלמידים. אנחנו גאים מאד בתלמידי בית הספר ובטוחים שבנימין רוטמן זכרונו לברכה, שלימד אותנו על כוח רצון ועל תעוזת נפש, יהווה השראה גם לתלמידים לשאוף תמיד מעלה מעלה, לנסות, להעז ולהצליח".


רוברט זינגר, יו"ר אלומות אור: "ארגון ״אלומות אור״ שם לעצמו דגש, בכל אחד משמונת מוסדות החינוך של הארגון, לקדם מצוינות בחינוך ולראות כל ילד וילד, לפתח ולהעצים אותו. הדבר בא לידי ביטוי בפיתוח תכניות חינוכיות רבות וחדשניות השמות את התלמיד במרכז, פיתוח תשתיות מגוונות המעוררות למידה, חשיבה ויצירתיות והטמעת מרחבי למידה חדשניים וייחודיים המעניקים לתלמידים מקום להתפתח, ליצור ולחוות. אני מודה לראש עיריית חולון, מר מוטי ששון, מנהל רשת החינוך של נעמת, מר יהורם לוי ומנהלת בית הספר אורית לבון על שיתוף הפעולה ההדוק שהביא אותנו למעמד מרגש זה בו אנו משיקים יחדיו את שמו החדש של בית הספר- בנימין רוטמן נעמת חולון."

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem