כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

סברו שהם רוכשים דירה במגדל יוקרה ?

מה הליקויים אותם בני הזוג גילו בדירה?

סברו שהם רוכשים דירה במגדל יוקרה , אך קיבלו באיחור ניכר דירה צרה, ללא חניה מתאימה, ללא פינת אוכל, עם מפגעי ריח בלתי נסבלים במעליות הבניין

בני זוג, שרכשו דירת שלושה חדרים במגדל היוקרה , הגישו בימים אלה תביעה נגד החברה, באמצעות עורך דין ארז אסרף, שבה הם טוענים לשורת הפרות חמורות של הסכם המכר עליו חתמו.

בתביעה נטען כי בני הזוג קיבלו את הדירה באיחור של חמישה חודשים ממועד המסירה, ואז, נדהמו לגלות, כי הדירה שהובטחה להם צרה בהרבה מהדירה שהובטחה להם במסגרת הסכם המכר.

לדברי עורך דין אסרף, שטח הדירה הוקטן באופן שלא ניתן למקם בה פינת אוכל, כך שהמשפחה נאלצת לאכול ארוחות בסלון, כשגבם כפוף ובחוסר נוחות משווע.

על פי התביעה, בני הזוג הוחתמו לכאורה על שני תשריטים של הדירה, האחד במועד החתימה על החוזה, והשני – סמוך לקבלת היתר הבנייה. התשריט השני, לטענת עו"ד אסרף, סותר באופן בוטה את הוראות הסכם המכר.


לדברי עו"ד אסרף, בני הזוג אינם מבינים דבר וחצי דבר בתשריטים, חתמו על התשריט השני, כאשר לא הוסבר להם שתשריט זה מבטל חדר השירותים העצמאי, השני במספר, שהובטח להם במסגרת הסכם המכר, וכן מקטין את הדירה באופן כזה שלא מאפשר למקם בה פינת אוכל… "בתשריט פינת האוכל ממוקמת "על המקרר" – נטען במכתב ההתראה.

כך, נטען, שהמשפחה נאלצת לחלוק את חדר השירותים עם האורחים, וכן נוצר תור ולחץ על חדר השירותים, מצד בני המשפחה, משום שהוא אמור כעת לשרת את שני בני הזוג ובתם.

בנוסף, נטען בתביעה, כי גם התחייבות החברה לספק לבני הזוג מקום חנייה לא קוימה. לדברי עו"ד אסרף הקבלן לא עדכן את בני הזוג כי הם לא מקבלים חניה

רגילה, אלא מקום במכפיל חניה, המוגבל בגובה ובמשקל הרכב שאותו הוא מסוגל לשאת.

לבני הזוג ג'יפ יוקרתי שאותו מכפיל החניה לא מסוגל לשאת או להכיל, ועל כן הם נאלצים לחנות מחוץ לחניון, ולסבול מחוסר נוחות ומהוצאות חודשיות עודפות.

אם לא די בכל אלה, נטען, גם ההתחייבות לספק לדיירי הבניין מצנח אשפה לא מולאה. לדברי עו"ד אסרף, מדובר במגדל מגורים בן 33 קומות, שמתגוררות בו כ-140 משפחות, הנאלצות לשאת את האשפה בתוך המעליות.

לדברי עו"ד אסרף, הובטח לבני הזוג, במסגרת שיווק הדירה, כי הם יזכו להתגורר במגדל יוקרה. הבטחה זו עומדת בסתירה מוחלטת עם ריחות הצחנה האופפים את מעליות הבניין ה"מריחות לרוב כחדר אשפה עד כדי מפגע תברואתי".

בתביעה דורש עו"ד אסרף מהחברה לקבוע שמאות שתעריך את שווי ההבדלים בין המובטח בהסכם המכר לבין הקיים בדירה בפועל; לספק לבני הזוג חנייה מתאימה בחניון הבניין, או לחילופין לקבוע את שווי החנייה החסרה באמצעות שמאות, ולהפעיל את מצנח האשפה ללא דיחוי. להערכתו, מדובר בירידת ערך לא מבוטלת בסך מאות אלפי שקלים.

בנוסף דורש עו"ד אסרף מהחברה לשלם לבני הזוג את עלות שכר הדירה עבור חמשת חודשי האיחור במסירה, בתוספת פיצויים המגיעים להם על פי חוק (50% מעלות שכר הדירה הממוצע באיזור לכל אורך תקופת האיחור).

התביעה הוגשה בימים אלה לבית משפט השלום בבת ים.

משרדו של עו"ד ארז אסרף https://www.eadv.co.il מתמחה בייצוג בבתי משפט, עריכת הסכמי מכר במקרקעין וליווי שוטף לעסקים וחברות

קרדיט ניר סלקמן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem