כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הבילויים מציגים-סוף שבוע של הצגות ומוזאונים בחולון

כל הפעילויות להורים ולילדים בשבת ובחג השבועות

1.היום (שישי) תוכלו ליהנות מכניסה ללא תשלום לתערוכה "Overdose" שבמוזיאון העיצוב – תערוכה ייחודית שנותנת משמעות חדשה למושג "בית".

שעות פעילות בשישי: 14:00-10:00.

2.הצגות וסרטים:

הכניסה מותנית בהצגת תעודה מזהה עם כתובת עדכנית בחולון.למידע נוסף: https://bit.ly/3O0PlSj.

תיאטרון המדיטק – שבת, 4.6 בשעה 10:30 – ההצגה "אריה הספריה". מיועד לגילי 5 לרכישת לכרטיסים >> https://bit.ly/3xWkJMHסינמטק הילדים


שישי, 3.6 בשעה 14:00 | הקלאסיקה של דיסני – הסרט "היפהפיה והיחפן" בתרגום לעברית | לגילי 5+למידע ולכרטיסים >> https://bit.ly/3afPGSb

שבת, 4.6 בשעה 12:00 | "הדרדסים" בתרגום לעברית | לגילי 6+למידע ולכרטיסים >> https://bit.ly/3x1d9OP

שבת, 4.6 בשעה 10:00 | "לב של אש" – חדש חדש מהקולנוע | בתרגום לעברית | לגילי 6+למידע ולכרטיסים >> https://bit.ly/3m3TBnP

3.גלריית החווה חולון מציגה: "אוקיאנוגרפיקה"

​50 שנות יצירה של המאייר, הקריקטוריסט והצוללן שלמה כהן, בעקבות מסעותיו בעולם ומאבקיו לשמירה על האוקיאנוס. פתיחה: 8.6.22, נעילה: 31.8.22. הכניסה ללא תשלום.

​​​​​גלריית החווה​ תציג במסגרת העונה הישראלית לעיצוב, את התערוכה "אוקיאנוגרפיקה" המסקרת 50 שנות יצירה של המאייר, הקריקטוריסט והצוללן שלמה כהן, בעקבות מסעות הצלילה שלו באוקיינוסים ברחבי העולם.
אוצר התערוכה: יורם א. שמיר.
התערוכה תתקיים בתאריכים:8.6.22 – 31.8.22 בגלריית החווה בחולון.

4.תערוכת צילומי טבע עירוני שמוצגת בכיכר ויצמן בתאריכים: 31.8.2022-10.5.2022.

​​​​​​​​​​​​"בסביבה טבעית" – תערוכת צילומים חדשה ומיוחדת מוצגת בחוצות כיכר ויצמן בחולון בשיתוף המחלקה לאיכות הסביבה של עיריית חולון.

הצילומים בתערוכה צולמו על ידי תושבי העיר והם תופסים בעין המצלמה את הממשק המיוחד שיש לחולון עם הטבע הסובב אותה והמתקיים בשטחה.התערוכה מתקיימת בתאריכים 31.8.2022-10.5.2022.

מאחורי היוזמה לתערוכה נמצא הרצון להאיר את העובדה שהטבע נמצא גם בתוך העיר. הוא כולו סביבנו. הוא מה שמאפשר את ​החיים בעיר ובכלל את הקיום הכללי של כולם. בריאות המערכת האקולוגית ועושר מגוון המינים של החי והצומח סביבנו משפיעים על איכות האוויר שאנו נושמים, על יבול החקלאות המספקת את מזוננו, על הטמפרטורה בסביבה ועל האקלים של כדור הארץ. לטבע העירוני חשיבות גבוהה הן בשמירה על מגוון המינים והאקולוגיה והן בתרומתו הרבה לרווחת ואיכות החיים בעיר: בטיהור אוויר, הצללה, הפחתת פליטות גזי חממה, הורדת הטמפרטורה בעיר, הפחתת זיהום רעש, הפחתת מתח נפשי ועוד.

התערוכה באה להנכיח את הטבע העירוני המיוחד, כפי שנראה מבעד לעין העדשה של תושבי העיר חולון המשתתפים בתערוכה:אבירן גוטפריד, אילנה לקשטיין, אירית אשר, אלי נאמן, אלעד גרובר, אנט קצב, בן רוכלנקו, גל משיח, דקלה פלח, טניה קזנגרו, יבגני גורדין, יבגניה טרופ, יהודית (ג'ודית), גולדפרב ינוס, יונתן מירזייב, איתמר נחמיאס, יקי שאלתיאל, משה שקי, שחר טל אהרון, עופר אלמקייס, עינב ברוכים, ראסל רודברג, שרון פטל.  
כיכר ויצמן בחולון-הכניסה חופשית

5."הכל לכדי תמונה אימפרסיוניסטית" – תערוכת רוק שנות ה-90

התערוכה מוצגת בגלריית המשכן בית מאירוב במסגרת העונה הישראלית לעיצוב. נעילה: 1.8.22.

​​​​​​​​​​​במסגרת ​​​​​​​​​העונה הישראלית לעיצוב, חולון מציגה את התערוכה "הכל לכדי תמונה אימפרסיוניסטית" בנושא רוק שנות ה-90, תור הזהב של הרוק הישראלי.

אוצרת: ד"ר אביבית אגם דאלי.

התערוכה נערכת בגלריית המשכן בית מאירוב.

נעילה: 31.8.22

התערוכה היא תוצר של שיתוף פעולה בין יוצרים, מעריצים, עיתונאים וצלמים. הדוגמאות המוצגות בה מאפשרות הצצה אל אותם ימים ואל תופעות תרבותיות חברתיות ופוליטיות שהעסיקו את הזמרים והלהקות באותן שנים.

איפה ומ​​​תי​

גלריית המשכן בית מאירוב, ימים ושעות הפתיחה – בדף הגלריה​ | רחוב הרצפלד 31, חולון | טלפון: 03-6516851​הכניסה ללא תשלום.

6.התערוכה "זהרורים" בגלריית חנקין

העונה הישראלית לעיצוב בחולון מציגה את תערוכתה של איילת דיין שוורץ, אומנית רב תחומית. נעילה: 25.7.22. הכניסה חופשית.

​​​​​​​​​​​​"זהרורים" היא תערוכתה של איילת דיין שוורץ.


שוורץ, אומנית רב תחומית, הציגה יצירות בתערוכות יחיד ובתערוכות קבוצתיות, כתבה ואיירה את ספר הילדים "בלה וזוזו, כמעט ארבעה ימים" (הוצאת צלטנר). התערוכה היא סיפור של מציאות פנימית. הצער והשבירות לצד הילדי, היצרי, החי, הצוחק והבוכה כאחת.
בתערוכה יוצגו בובות שנוצרו בטכניקת ליבוד צמר וסריגה. הבובות מייצגות רוך, כמיהה וגעגוע ומכניסות את המתבונן לעולם דמיוני, בו פיות קטנות וגמדים נולדים מתוך הפירות והפרחים בגינה ויוצרים יחדיו עולם אלטרנטיבי. 

איפה ו​מתי

​תאריכים: 25.7.22-10.5.22
גלריית חנקין​, רחוב חנקין 109​
הכניסה ללא תשלום

7.גלריה 58 במרכז עזריאלי מציגה: אג"מ – תערוכה זוגית

תערוכת ציורים ועבודות קרמיקה של הזוג אג"מ – אלוש גילה ומיכאל – מוצגים בגלריה 58. נעילה: 8.6.22.

​​​​​​​​​​גלריה 58 במרכז עזריאלי חולון מציגה את "תערוכת אג"מ" של הזוג גילה ומיכאל אלוש.בתערוכה מוצגות עבודותיהם של בני הזוג, הוא צייר והיא אומנית קרמיקה: יצירות מעולמות מגוונים – מבוקרים במערב הפרוע ועד ציפורים מעוצבות.

על הא​ומני​​​ם

השניים תושבי העיר למעלה מ-50 שנה, יוצרים כל אחד בתחומו ומאז פרישתם מתמסרים לאומנות לצד פעילויות אחרות למען הקהילה.
גילה יוצרת יצירות שונות מקרמיקה ומחימר פולימרי: דמויות של גברים ונשים, בעלי חיים, אגרטלים, כדים ופרחים.

8.6.22-10.4.22 | רחוב הרוקמים 26, איזור התעשייה חולון
הכניסה ללא תשלום.

8.תערוכות במרכז הישראלי לאומנות דיגיטלית

על רקע משבר הקורונה: המדיטק והמרכז לאמנות דיגיטלית חולון מציגים במרכז, עד ל-11.6, את התערוכות: "לשהות עם השאלה" ו"שרף אורנים"

​​​​​​​​​​התערוכות "לשהות עם השאלה" ו"שרף אורנים"​ נפתחו לקהל הרחב במרכז לאמנות דיגיטלית בערב פתיחה חגיגי – ותינעלנה ב-11.06.22.​​
המרכז הישראלי לאמנות דיגיטלית​​​

שעות פתיחה: יום ג' 20:00-16:00 | יום ד' 18:00-14:00 | יום ה' 18:00-14:00 | יום שבת 15:00-11:0​0​

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem