כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

סיורים מודרכים בחולון ללא תשלום ביוזמת רשות הטבע והגנים ומשרד התיירות ובשיתוף עיריית חולון

כל הפרטים על הסיורים והמועדים בהם הם יתקיימו

סיורים מודרכים בחולון ללא תשלום ביוזמת רשות הטבע והגנים ומשרד התיירות ובשיתוף עיריית חולון

רשות הטבע והגנים ומשרד התיירות, בשיתוף עיריית חולון, מזמינים את תושבי חולון ואת הקהל הרחב להשתתף בסיורים מודרכים בעיר, ללא תשלום, במטרה לסייע למורי הדרך בעת המשבר התעסוקתי ולהגביר את חוויית התיירות בעיר.

הסיורים הקרובים יתקיימו במועדים הבאים: 15.6.22 ו-22.6.22 בשעות 18:00-16:30, 29.6.22 בשעות 12:00-09:30. סיורים נוספים יתקיימו בשעות אחר הצהריים גם בחודשים יולי ואוגוסט. הסיורים מיועדים למבוגרים אוהבי תרבות, אומנות, היסטוריה ואדריכלות ואורכם כשעתיים וחצי.

להלן פרטים על אודות הסיורים שעוסקים בנושא מיתוג עירוני, בין עיר הילדים לבין עיר העיצוב .

סיור בשלושה מהפרויקטים הייחודים של חולון:


גני הסיפור, המדיטק ומוזאון העיצוב: נטייל במתחם גני סיפור קסום וצבעוני, שממוקם בלב שכונת מגורים, ונבין כיצד פרויקט זה שינה את פניה של העיר ותרם למיתוגה כ"עיר הילדים". משם נמשיך רגלית למבט חיצוני על המדיטק ועל הספרייה העירונית הענקית מהגדולות בארץ ונבין כיצד מוסד זה משתלב ברעיון המיתוג של העיר. נמשיך משם להתרשמות חיצונית ממוזאון העיצוב, שעיצב האדריכל רון ארד, שזכה להכרה בינלאומית כאחד ההישגים הארכיטקטוניים המקוריים ביותר של תחילת המאה ה-21.

פרטים מלאים והרשמה באתר רשות הטבע והגנים בקישור –  חולון עיר הילדים – על שום מה? – רשות הטבע והגנים (parks.org.il)

ראש עיריית חולון, מוטי ששון: "העיר חולון משופעת באתרים מרתקים, שמספקים עניין רב, וסיור בעיר מזמן הזדמנות נפלאה להיחשף אליהם לראשונה או להעמיק את ההיכרות עמם. פרויקט הסיורים מאפשר להתוודע אל מראה פניה של חולון כיום ואף ללמוד משהו על סיפורה של העיר, אשר צמחה מתוך ים של חולות זהובים, התפתחה והפכה לאחת הערים המרכזיות והחשובות בישראל".

צילום: אלי נאמן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem