כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

עירית בת-ים מתכוונת לתבוע במיליונים את חברת נת״ע בשל קריסת קו ניקוז ועומסי התנועה

המטרה:לסיים את החסימות, ולצאת מהעיר כמה שיותר מהר

עירית בת-ים מתכוונת לתבוע במיליונים את חברת נת״ע בשל קריסת קו ניקוז

במהלך הלילה ביצעה חברת נת״ע עבודות שגרמו לקריסה של קו ניקוז, ובשל כך נאלצה נת״ע לבצע חסימת חירום של כביש ברחוב יוספטל. כתוצאה מכך לא עודכן איש במשטרה או בעירייה, ובשעות הבוקר נוצרו עומסים כבדים ברחובות המובילים ליוספטל.

בעבר עירית בת-ים כבר איימה בהליכים משפטיים נגד נת״ע, אשר טענה מצידה כי הנהלות עיר קודמות אישרו לה לפעול בצורה חופשית שכזו ברחובות העיר. הנהלת העיר סירבה להמשיך את ההסדר, ובעקבות כך סוכם כי נת"ע תצטרך לבקש אישור ולהודיע לציבור על כל חסימה, אך כעת שוב בוצעו העבודות מבלי ליידע את הציבור. לדברי בכירים בעירייה, צפויה כעת הגשת תביעה של מיליוני שקלים בשם תושבי העיר נגד חברת הרכבת הקלה.

גורמים בעירייה ציינו כי ״הרכבת היא פרויקט חשוב אבל צריך היה לבצע את העבודות אחרת. אם היתה מחשבה בתחילת הדרך היו צריכים להתעקש על תוואי תת קרקעי, שהיה גורם פחות סבל לתושבים. כעת צריך להתמקד בלגרום לנת"ע לצמצם את משך העבודות, לסיים את החסימות, ולצאת מהעיר כמה שיותר מהר״.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem