כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

התחדשות עירונית בחולון-מהפך בשכונת קריית שרת

אזורים זכתה במכרז פינוי בקרית שרת, חולון-כמה דירות חדשות יבנו?

התחדשות עירונית בחולון-אזורים זכתה במכרז פינוי בקרית שרת, חולון – 700 דירות חדשות

במתחם פינוי-בינוי ענק, הקרוי "המשולש" זכתה חברת אזורים במכרז דיירים וצפויה לקדם פרויקט התחדשות עירונית בהיקף של 600 יחידות דיור חדשות. כיום, ישנן 174 יחידות דיור ב-9 בניינים, הצפויים לעבור הריסה. הבניינים שצפויים לעבור הריסה הינם: החרמון 1,3,4 ו-4; שרת 1,5,7 ו-9; וכן אלופי הצה"ל 12.

מתחם "המשולש" תחום בין הרחובות שדרות ירושלים, משה שרת ואלופי צה"ל. כמו כן הוא נמצא בסמוך לתחנה המטרו העתידי "המלאכה" ובסמוך לקו הירוק העתיד לעבור בשדרות ירושלים. שדרוג המתחם יחזק את החיבור מוקדים מרכזיים בעיר, המטרו והרכבת הקלה אל השכונות הסמוכות והן אל שטחי ציבור מבונים ופתוחים. זאת, על ידי קומות קרקע פעילות הכוללות מסחר ופנאי, ואשר צפויות לייצר מפגש של התרחשות במתחם בעל חזות איכותית ובנייה חדשנית וכן שמירה על רציפות וחיבור לשבילים קיימים והמשכם בשטחים הפתוחים המוצעים.

את חברת אזורים מייצג עו"ד אמיתי ארליך ממשרד עמית, פולק, מטלון ושות', ואת הדיירים מייצג עו"ד לירן זילברמן ממשרד זילברמן ושות'. כמו כן, מתכנן הפרויקט הוא האדריכל ברעלי כסיף ממשרד D-BLK .

רון אבידן: "אנו מתרחבים בפעילות חסרת תקדים בתחום ההתחדשות העירונית ומתפרסים על פני כל רחבי הארץ. הבחירה החוזרת על ידי הדיירים בחברת אזורים משקפת אמון מלא בחברה וביכולתה להוציא לפועל מתחמים רחבי היקף. תחום ההתחדשות העירונית הוגדר על ידי חברת אזורים כמנוע צמיחה משמעותי, זאת כמענה לבעיית היצע הקרקעות בשוק הדיור בכלל ובאזורי הביקוש ומרכזי הערים בפרט. אנו מאמינים כי ניסיונה של החברה ואיתנותה הפיננסית מציבים אותה בראש בתחום. החברה פועלת כל הזמן בזיהוי אזורים בעלי פוטנציאל התחדשות בטווח הארוך ומשקיעה בהם לטובת הרחבת פעילות החברה ולטובת איכות החיים של הדיירים והתושבים המקומיים".


קרדיט תמונה של רון אבידן, מנכ"ל אזורים: תמר מצפי

קרדיט הדמיה קרית שרת חולון: BLK

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem