כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

כתב אישום נגד תושב חולון (19) מחולון בגין עבירות איומים, אלימות והחזקת סכין. זאת לאחר שמתוך קנאה תקף את חברתו לשעבר ובן זוגה. 

לנאשם מיוחסות עברות איומים ואלימות

פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה לבית משפט המחוזי בעיר, כתב אישום נגד תושב חולון (19) מחולון בגין עבירות איומים, אלימות והחזקת סכין. זאת לאחר שמתוך קנאה תקף את חברתו לשעבר ובן זוגה.

מכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד פנינה לוי, עולה כי הנאשם על רקע אובססיביות וקנאה למתלוננת – בת זוגו לשעבר, איים עליה לבל תנהל מערכת יחסים עם אדם אחר מלבדו. לאחרונה תקף הנאשם את המתלוננת ובן זוגה הנוכחי (המתלונן) באמצעות סכין ותרסיס גז פלפל. הנאשם דקר את המתלונן מספר רב של פעמים, גרם לו לחבלות חמורות, ופצע את המתלוננת. במהלך האירוע ניסה המתלונן ללא הצלחה להדוף את הנאשם באמצעות איום בנשקו האישי אותו החזיק כשוטר במג"ב. בעקבות האירוע המתלונן הובל מורדם ומונשם לבית החולים והוכנס לניתוח חירום. אלמלא מאמצי הטיפול של הצוותים הרפואיים, עלולה הייתה להיגרם תוצאה קטלנית ממעשיו של המשיב. 

בבקשת המעצר צוינה עו"ד לוי כי: "מסוכנותו זו של המשיב אף מתעצמת לנוכח טיבו של המניע שגרם למשיב, למשמע קולו של גבר זר הנמצא במחיצת בת זוגו לשעבר, להגיע אליהם, מצויד בסכין ולנהוג כלפי המתלוננים באלימות קשה. התנהגותו האימפולסיבית זו של המשיב, בהמשך ישיר להתנהגותו האובססיבית והאלימה כלפי המתלוננת בזמן מערכת היחסים ביניהם ולאחר פרידתם מעידים עשרות מונים על מסוכנותו למתלוננים ולציבור בכלל.".

לנאשם יוחסו עבירות איומים, החזקת סכין שלא כדין, חבלה בכוונה מחמירה ופציעה בנסיבות מחמירות.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem